Наколко вапроса пак...да се образоваме...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 18 Сеп 2008, 8:20

еми нз какво грее но току що се прибирам от ноща смяна и като я запалих пак онова гадно скърцане,из4аках я малко отиде до средата на синьото и като тръгнах няма да ви казвам неможа да излезе от синьото...нз но нещо и има на тази кола...и ще я карам на сервиз то е ясно...преди 2 мес помпата (830лв)....сега още нещо...ако погледна и ока4ването и там ще има....направоо :help:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Сеп 2008, 11:15

сменяй и 2та термостата заедно с антифриза , термостатите са евтини , оригиналните са под 200лв двата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 18 Сеп 2008, 14:45

нз точно за кои два говориш ама като я взех и беше лепен "термостата на АЖР-а" така ми казааха 4е се казва тази 4аст от която изти4аше антифриз и купих нов и го монтираха и така...мисля 4е той е единия за който говориш или ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Сеп 2008, 16:36

V-max написа:сменяй и 2та термостата заедно с антифриза , термостатите са евтини , оригиналните са под 200лв двата

Ако не се лъжа, при М47 и М47TU ( или M47N) има само един термостат, а два са на М57. :roll:
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Москва

Мнение от Бояджиев1957 » 18 Сеп 2008, 17:04

Лъжеш се приятелю. На всички дизелови двигатели 4 и 6 цилиндрови има два термостата. Единият основен на охладителната система и втория е за EGR-а

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 18 Сеп 2008, 17:46

Искам да помоля някой да качи схема за местоположението на втория термостат.
Единият е до помпата, ясно, но другя не мога да го открия. :confused:
Изображение
ИзображениеИзображение

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 18 Сеп 2008, 17:52

Изображение

Където
#5 Термостат с адаптор
#8 термостат за егр
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Сеп 2008, 9:30

Разбрах! "Включ-прев" демек :mhihi:
Благодаря!
За уточнение при М47N (M47TU) са малко по-различни:
основен термостат - сглобка 4
Изображение
Номенклатурен номер : 11517805811
Описание : THERMOSTAT MIT ANSCHLUSSSTUTZEN PR
Ед.цена (с ДДС) : 74.52 BGL

термостат за ЕГР - 8
Изображение
Номенклатурен номер : 11712247723
Описание : THERMOSTAT PR
Ед.цена (с ДДС) : 60.72 BGL
Зависи и от това с каква система е колата EU3 или EU4. Този е за EU3.

Има модели и без втори термостат за ЕГР-а:
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 19 Сеп 2008, 19:01

BMDrago написа:Да не ви разочаровам ама печката грее само антифриза...

А антифриза радиаторчето на парното :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Сеп 2008, 19:28

Бояджиев1957 написа:Лъжеш се приятелю. На всички дизелови двигатели 4 и 6 цилиндрови има два термостата. Единият основен на охладителната система и втория е за EGR-а


и обикновенно проблемите идват от ЕГР термостата ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 21 Сеп 2008, 5:53

мерси колеги за отговорите...в понеделник ще ходя в сервиза да я видят и мисля да по4истя колекторите и агр-клапана....за да върви по добре колко би ми струвала тази процедура в сервиза според вас...а и установих 4е кората под колата ми е и4езнала безследно...нз къде може да е паднала и явно е останала в последния сервиз в който я оправях...но мисля 4е това също е една от при4ините като карам по бързо да пада температурата....4е се завихря студения въздух отдолу и охлажда двг...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook