Въпросче за касетофончето на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Veliko Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320i

Въпросче за касетофончето на Е46

Мнение от CeKo_SiFoNq » 12 Сеп 2008, 16:02

Здравейте колеги,аз съм нов във форума и ако съм сбъркал мястото на темата не е нарочно.Искам да питам как се маха махагона над касетофона на Е46.Искам да си махна касетофона и до колкото знам зад махагона има две болчета които държат касетофона.А другият ми въпрос е ще имам ли нужда от някакви преобразуватели на кабелите за да мога да свържа новият касетофон? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 12 Сеп 2008, 23:38

Пич за да разглобиш и махнеш касетофона трябва да свалиш лайсните като започнеш от тази до седалката на пасажера (тази над жабката) Лайсните са захванати с нещо като щипки който се махат с помоща на отверка, но много внимателно защото се чупят лесно. Така караш по ред докато стигнеш до въпросните болчета на касетофона. Относно това дали ще ти трябва др нещо за да сложиш новия касетофон отговора е ДА. Има такива преходници които са от БМВ към Евро букса. Успех!

P.S. Мисля че има теми със снимков материал, но сега нямам време да ги търся.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 13 Сеп 2008, 5:33

гледай само да не счупиш щипките


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Е46 320д Радио БМВ Бусинес СД

Мнение от hades40 » 13 Сеп 2008, 21:07

Имам Вапрос свързан с това СД, Към него може ли да се вклюЧи Усилватвл или трябва да го сменям с друго.

[/b]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 13 Сеп 2008, 21:56

Може, зависи от усилвателя, ако има high level input ще стане като навържеш каналите в усилвателя и от него пак в каналите, ако обаче усилвателя няма такъв вход няма как да стане защото ЦД-то няма чинчови изходи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Мерси за отговора

Мнение от hades40 » 14 Сеп 2008, 0:47

сяга остава да си намеря такъв усилвател и достатаЧно мощен зада захрани колоните в купето и другите 2 допалнителни. Това ( high level input ) не е ли съсхтото като HiFi ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 14 Сеп 2008, 11:53

Не колега, нямат си нищо общо двете понятия. Значи от касетофона излиза висикочестотен сигнал, а усилвателите по принцип вземат нискочестотен сигнал от касетофона чрез чинчовите изходи, но при нашите касетофони чинчови изходи няма и за това определени модели усилватели имат и високочестотни входове ( high level input) в които се включва високочестотния сигнал от касетофона. Надявам се да съм бил достатъчно ясен ;)

П.П. Има и още един вариант в някой аудио сервиз да ти изкарат чинчови изходи на касетофона, след това вече ще можеш да вържеш всякакъв усилвате.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Благодарско

Мнение от hades40 » 14 Сеп 2008, 13:42

Това за искарването на Чинõве ми допадна, ще распитам тук там ,дано само да не ми ос..ят СДзто Мерси за инфото ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.08.2008

Мнение от opex » 14 Сеп 2008, 15:18

аз съм малко объркан :)
от изходите за усилвател може да излиза всякакво-честотен сигнал; ниско-честотен (40-120)Хц за бас, 1к-6к среди и от 10-12к нагоре високочестотен примерно. Ако е само за басове ще е 'орязан' предварително да изкарва само ниски честоти и т.н. ...
Изходите за усилвател са с по-ниско изходно напрежение може би това имахте предвид.:)

някои касетофони нямат изходи за усилвател. За това някои усилватели имат High level input което означава че там можете да бутнете директно 'жиците' от изходите за колоните.

Има вариант в който ако нямаш изходи за усилвател може да ти изкарат 2 чинча от пред-усилвателя на самия касетофон и от там да пуснеш сигнал към Low level input на усилвателя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Сеп 2008, 19:37

И аз така ще направя само да е някой кадърен да не ми прецака цд-то защото после и да го бия няма да има смисъл :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-Е46 320D
Мечтае да кара: нова
Детайли за колата: Е-46

Мнение от infovan » 14 Сеп 2008, 21:54

може и сам да си го направиш,като от изхода за тонколоните сложеш съпротивлени е тогава да го вкараш в усилватела.
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Veliko Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320i

Мнение от CeKo_SiFoNq » 15 Сеп 2008, 12:23

Хахахах,абе вие сте страшни :mhihi: .Аз пускам една тема ,а вие говорите за друга.Но няма проблеми,ще се радвам ако някой колега знае някой сайт или нещо от тоя род кадето е показано как се разглобява,4е гадния махагон е много скъп после.Трябва ми нещо по-подробно.В смисъл такъв,че искам да видя как точно е хванато и каде.Един приятел беше смъкнал за авенсиса си някво опътване как се разглобява арматурното табло.И там пишише от каде да почне,каде да дръпне и т.н..Та ако мога да намеря нещо от тоя род ще съм много хепи. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 15 Сеп 2008, 13:09

Свали си TIS от някъде и не само арматурното табло ще разглобиш, ами цялата кола, описано си е всичко подробно, сам дето не мога да разбера кое му е сложното да махнеш тия лайсни, няма никакви скоби които да счупиш, пъхай една отверка отдолу като започнеш от крайна дясна лайсна тая която е над жабката (защото се застъпват) повдигай леко, принципа на закрепването им е че по лайсните има закрепени едни железни пръчици които приличат на пирони (сори за глупавото оприличаване) които влизат в едни пластмасови гнезда по таблото, като напъваш с отверката на вън те постепенно излизат и така, после при поставянето пак ги пъхаш в гнездата, натискаш и готово, не се притеснявай аз моите съм го свалял има няма 6-7 пъти и до сега нищо не съм счупил!!!!

П.П. Айде ето ти и нагледно как става http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... owto_id=25

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Veliko Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320i

Мнение от CeKo_SiFoNq » 15 Сеп 2008, 18:48

:bowdown: Едно голяяямо благодаря!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook