Свистене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Свистене

Мнение от Dimitroff » 10 Фев 2008, 19:18

От няколко дни при подаване на газ се чува едно много странно свистене.
Предположения някакви?
Звукът е остър и съскащ, чува се малко след като се включи турбото-все едно някъде по генерацията имам дупка и заради голямото налагане свисти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 10 Фев 2008, 20:24

Ти сам си отговорил на въпроса.
Провери си генерацията и турбо пътищата.Най вероятно имаш пукнат маркуч около турбото.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 10 Фев 2008, 20:32

Още няколко неща.

Брат ми караше колата няколко дни -сега я вземам аз и виждам, че като я понастъпя пропушва солидно отзад!
Питах го къде е зареждал - отговора беше от бензиностанцията до нас (малък е и не знае, че в квартални бензиностанций не се зарежда...половин резервоад е налял)-възможно ли е от това да пропушва?
Друго-като е на паркинг при форсиране колата не вдигаше повече от 4000 оборота (знам, че е някаква защита), а сега ги минава - това от какво пък може да стане?

Въпреки, че пропушва и съска колата осезаемо върви повече, но и гори повече-малко но се усеща! (възможно ли е ако има пробив в генерацията или около турбото?)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 10 Фев 2008, 21:27

Ако се е пробило солидно преди катализатора може и да понавървява малко повече. :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 10 Фев 2008, 21:30

ivodivo написа:Ако се е пробило солидно преди катализатора може и да понавървява малко повече. :mhihi:


Tоест?Запушен е и е време да го махам ли? :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 11 Фев 2008, 0:58

Dimitroff написа:
ivodivo написа:Ако се е пробило солидно преди катализатора може и да понавървява малко повече. :mhihi:


Tоест?Запушен е и е време да го махам ли? :lol:


Нека да кажат по-компетентните колеги. Ако смяташ да махаш катализатора първо попитай, понтересувай се че стават гафове ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 12 Фев 2008, 9:52

По-конкретно ??

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 31.10.2007

Мнение от demonazzz » 12 Фев 2008, 11:32

Аз съм отскоро на баварка, но мога да споделя едно много мило изживяване с една от предишните ми коли. По идея на един квартален тунинг майстор реших да "вдигна" конете на милата ми Хонда Акорд 2.0 1990 година. След отстраняването на катализатора, което не носело никакви последствия по негови думи, колата започна да се държи супер странно. Ту не загряваше като хората, ту менеше обороти, ту хълцаше при подаване на газ. Чудих се какво ли може да е. Къде ли не ходих и никъде нищо. Всичко било нормално. Накрая след няколко неуспешни опита за минаване на технически преглед реших да си сложа нов катализатор и видиш ли, нещата заспаха. Всичко се оправи като че ли никога не е имало проблем. Така, че внимавайте. Не правя сравнения, намам идея как ще се отрази една такава манипулация на баварката. Стискам палци на колегата. :smoke:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Фев 2008, 22:06

Добре, де, а що пропушва?И качва над 4к оборота ??

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 15 Фев 2008, 1:43

Човече!Това ,което говориш за вървежа и пушенето е плашещо-следи внимателно нивото на маслото :confused:
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Фев 2008, 12:26

да бе , глупости - не го стряскайте колегата с тия масла

пробил се е някой маркуч по турбо пътищата и сега въздуха излиза от там вместо да влиза в мотора. Същевременно дебитомера го е отчел като влезнал и буха гориво, което обаче не изгаря щот няма кислород за него и излиза навън под формата на черно-сив пушек ;) с просто око ще се види откъде е , обикновенно се омаслява целия където е дупката

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 16 Фев 2008, 17:42

V-max написа:да бе , глупости - не го стряскайте колегата с тия масла

пробил се е някой маркуч по турбо пътищата и сега въздуха излиза от там вместо да влиза в мотора. Същевременно дебитомера го е отчел като влезнал и буха гориво, което обаче не изгаря щот няма кислород за него и излиза навън под формата на черно-сив пушек ;) с просто око ще се види откъде е , обикновенно се омаслява целия където е дупката


Благодаря, колега!
(за тампоните също) ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Мар 2008, 1:56

V-max се оказа прав - точно това беше.
Маркуча е сменен (много скъп бее!), сега всичко е наред!
Предстой сваляне на колекторите и почистването им+махане на катализатора.
Резултати и отзиви-скоро.

Пак съска...не е от маркучите на турбото...не е и от турбото...струва ми се, че е от дебитомера!
Възможно ли е или си внушавам, че е от там??

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Сеп 2008, 23:07

Дебитомера-сменен.
Ново турбо.
Чип.
Спортно филтърче.

... са съска още повече но пък и няма нищо общо с колята която карах преди!

Определено съм доволен.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook