320i гасне на празен ход
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
320i гасне на празен ход
Здравейте колеги.
Колата ми е 320i от 99-та двигател M52TUB20 със ръчни скорости. Взех си колата март месец, както тогава имаше проблеми със ниските обороти. Придърпваше при потегляне, и при каране над 2500 оборота се оправяше. В Дару казаха, че проблема е в свещите, смениха ги заедно със лулите и колата се оправи. Само че докато я гледаха казаха, че се чувало някакво засмукване или изпускане на въздух като се изгаси, което било от ?всмукателния? колектор. Та месец по-късно им я зaнесох пак на Дару за колектора и смениха гуми и маркучи и казаха че мотора е добре. До колкото разбрах са отворили мотора, погледнали са и сменили всичко което не им е харесало, и приемчика каза, че като цяло двигателя е добре. Сменил съм свещите, маслото, филтрите и ремъците преди около 3 хиляди километра. Имах проблеми със климатика – изгоря ми компресора. Някаква част от механичните части вътре се бяха счупили и в резултат отвътре беше зверски надран. Хората казаха че не може да се оправи. Та взех втора употреба компресор, уж го сервизираха монтьорите при който ходих (тия на хладилника, ако някой ги знае), монтирах го и като цяло нещата със климатика се оправиха.
Та оплакванията ми са, че колата гасне когато е на празен ход. Онзи ден бях спрял на наклон, бях натиснал спирачката и съединителя включил на първа и колата загасна. Вчера три пъти докато чаках по задръстванията колата загасна, като втория път не бях включил на скорост. Та се чудя от какво може да е. Търсих из форума, но за съжаление не мога да репродуцирам проблема. За момента ми е загаснала три-четири пъти, но до сега не го е правила и това ме притеснява. Мислех си дали не е съединителя, но като цяло нямам проблемни със включването на скорости. Четох хората да казват ?постъпково моторче? (май е това което регулира оборотите на празен ход, за съжаление не разбирам от коли), дюзи, дебитомер, ламбда, помпа. Друго което незнам дали е свързано или не, като че ли за момент се чу някакъв шум от компресора на климатика. Включвам колата климатика се пали и оборотите играят, смъква до 500 почти загасва, вдига ги до 1000, и пак до 500. Климатика духа студено, но оборотите играят здраво. Та сега си мисля че компресора на климатика май пак е заминал (баси преди няма и 3 месеца го смених ?!?) и в момента карам без климатик за да не се прецака още повече. Гледам че колата държи стабилни обороти около 700 когато е без климатик но от време на време, гасне като стой на празен ход!?! И не мога да го репродуцирам но ми се случи три пъти вчера. По принцип я карах със 98 и 100 октана, но последния път сипах 95. По принцип съм я карал със 95 и не съм имал проблеми досега. Също така да кажа, че бензина беше под една четвърт, но не светеше лампата за зареждане, а и пред съм я карал със толкова бензин и не имало проблеми.
Та си мисля следните неща:
- проблем със съденителя, нещо да се скапал и да тръгва да ми включва на скорост когато още е натиснат и от това че натискам спирачката и съм включил на скорост да гасне? Но май не това защото последния път като ми загасна не бях включил на скорост
- нещата със компресора на климатика и това гаснене да са свързани, и може би проблема да е постъпковото моторче, ама тоя шум дето май се чу от компресора ме кара да си мисля че май ще си заминава
- скапано гориво. Някой колеги даваха примери в който са си сипали някакви добавки в горивото за почистване на дюзите или нещо такова
- малко гориво. Гледах един колега се оплакваше че като кара с под 15 литра и му гасне, а моята беше по показател под една четвърт, но от друга страна се сещам, че като я вземах март месец, като влезнахме в бензиностанцията да заредим ми показваше че имам гориво за 7 километра т.е. буквално съм се движил на бензинови изпарения и тогава нямаше проблеми. Но от друга страна от март месец до сега са минали 5 месеца, много неща могат да се счупят, та може и да е отишла помпата на резервоара
- и последното и най-вероятно според мене. Кофти съвпадение - пак ми се преебал компресора на климатика, което кара оборотите да играят така здраво когато го включа (въпреки че духа студено), отделно има ще нещо което я кара да гасне когато е на празен ход (дюзи, дебитомер, ламбда, бензинова помпа).
Ако някой има някакви идеи или предположения, ще съм благодарен.
Колата ми е 320i от 99-та двигател M52TUB20 със ръчни скорости. Взех си колата март месец, както тогава имаше проблеми със ниските обороти. Придърпваше при потегляне, и при каране над 2500 оборота се оправяше. В Дару казаха, че проблема е в свещите, смениха ги заедно със лулите и колата се оправи. Само че докато я гледаха казаха, че се чувало някакво засмукване или изпускане на въздух като се изгаси, което било от ?всмукателния? колектор. Та месец по-късно им я зaнесох пак на Дару за колектора и смениха гуми и маркучи и казаха че мотора е добре. До колкото разбрах са отворили мотора, погледнали са и сменили всичко което не им е харесало, и приемчика каза, че като цяло двигателя е добре. Сменил съм свещите, маслото, филтрите и ремъците преди около 3 хиляди километра. Имах проблеми със климатика – изгоря ми компресора. Някаква част от механичните части вътре се бяха счупили и в резултат отвътре беше зверски надран. Хората казаха че не може да се оправи. Та взех втора употреба компресор, уж го сервизираха монтьорите при който ходих (тия на хладилника, ако някой ги знае), монтирах го и като цяло нещата със климатика се оправиха.
Та оплакванията ми са, че колата гасне когато е на празен ход. Онзи ден бях спрял на наклон, бях натиснал спирачката и съединителя включил на първа и колата загасна. Вчера три пъти докато чаках по задръстванията колата загасна, като втория път не бях включил на скорост. Та се чудя от какво може да е. Търсих из форума, но за съжаление не мога да репродуцирам проблема. За момента ми е загаснала три-четири пъти, но до сега не го е правила и това ме притеснява. Мислех си дали не е съединителя, но като цяло нямам проблемни със включването на скорости. Четох хората да казват ?постъпково моторче? (май е това което регулира оборотите на празен ход, за съжаление не разбирам от коли), дюзи, дебитомер, ламбда, помпа. Друго което незнам дали е свързано или не, като че ли за момент се чу някакъв шум от компресора на климатика. Включвам колата климатика се пали и оборотите играят, смъква до 500 почти загасва, вдига ги до 1000, и пак до 500. Климатика духа студено, но оборотите играят здраво. Та сега си мисля че компресора на климатика май пак е заминал (баси преди няма и 3 месеца го смених ?!?) и в момента карам без климатик за да не се прецака още повече. Гледам че колата държи стабилни обороти около 700 когато е без климатик но от време на време, гасне като стой на празен ход!?! И не мога да го репродуцирам но ми се случи три пъти вчера. По принцип я карах със 98 и 100 октана, но последния път сипах 95. По принцип съм я карал със 95 и не съм имал проблеми досега. Също така да кажа, че бензина беше под една четвърт, но не светеше лампата за зареждане, а и пред съм я карал със толкова бензин и не имало проблеми.
Та си мисля следните неща:
- проблем със съденителя, нещо да се скапал и да тръгва да ми включва на скорост когато още е натиснат и от това че натискам спирачката и съм включил на скорост да гасне? Но май не това защото последния път като ми загасна не бях включил на скорост
- нещата със компресора на климатика и това гаснене да са свързани, и може би проблема да е постъпковото моторче, ама тоя шум дето май се чу от компресора ме кара да си мисля че май ще си заминава
- скапано гориво. Някой колеги даваха примери в който са си сипали някакви добавки в горивото за почистване на дюзите или нещо такова
- малко гориво. Гледах един колега се оплакваше че като кара с под 15 литра и му гасне, а моята беше по показател под една четвърт, но от друга страна се сещам, че като я вземах март месец, като влезнахме в бензиностанцията да заредим ми показваше че имам гориво за 7 километра т.е. буквално съм се движил на бензинови изпарения и тогава нямаше проблеми. Но от друга страна от март месец до сега са минали 5 месеца, много неща могат да се счупят, та може и да е отишла помпата на резервоара
- и последното и най-вероятно според мене. Кофти съвпадение - пак ми се преебал компресора на климатика, което кара оборотите да играят така здраво когато го включа (въпреки че духа студено), отделно има ще нещо което я кара да гасне когато е на празен ход (дюзи, дебитомер, ламбда, бензинова помпа).
Ако някой има някакви идеи или предположения, ще съм благодарен.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани