перката

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

перката

Мнение от rdk » 25 Юли 2008, 11:59

на E46 320D 2000г. М47
с вискомуфа ли е перката или е електрическа?
-----------------------------------------------------------------------------
С ВИСКО МУФА Е! проверих
моля модераторите да изтрият темата
извинявам се

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 25 Юли 2008, 18:37

Мойта е електрическа :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 26 Юли 2008, 13:48

перката на двигателя не на климатика?!?? :(
начи в менюала ми е неточна информацията :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 26 Юли 2008, 18:45

Аз само една перка имам и е електрическа :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 26 Юли 2008, 22:09

Перката е една за мотор, клима и турбо и е много скъпа :bcry:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 26 Юли 2008, 22:26

Jenerala написа:Перката е една за мотор, клима и турбо и е много скъпа :bcry:

Радо, нидей рива! Можеше да е още по-зле! Ако беше прегрял колата, май нямаше да минеш само с 704лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 26 Юли 2008, 22:57

Или ако беше сложил някоя от друга кола по евтина и да я преспособиш :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 27 Юли 2008, 9:44

така е :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 320d Avtomatik / Touring

Мнение от magiosnik^ » 09 Авг 2008, 18:06

колеги днес забелязах ,че перката на двигателя (не на климатика ) мога да я спра с ръка колата беше с загрят двигател нормално 90 градуса, колата е с две перки едната зад бъбреците и другата м/у двигателя и радиатора ..възможно ли е да е заминал виско съединител на перката и да ми прегрее двигателя някои ден ,...дайте съвети ако някои си е патил !!!

колата е 320д комби 7/2001г 136кс автоматик

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Мнение от mom4e_s_BMW » 11 Авг 2008, 6:46

magiosnik^ написа:колеги днес забелязах ,че перката на двигателя (не на климатика ) мога да я спра с ръка колата беше с загрят двигател нормално 90 градуса, колата е с две перки едната зад бъбреците и другата м/у двигателя и радиатора ..възможно ли е да е заминал виско съединител на перката и да ми прегрее двигателя някои ден ,...дайте съвети ако някои си е патил !!!

колата е 320д комби 7/2001г 136кс автоматик


И моята перка мога да я спра с ръка на празен ход, даже след като смених вискозитетния съединител. Важното е на загрята кола и 4-5000 оборота да се върти. Направи следния тест: залепи хубаво тиксо на едно от витлата и статора на вентилатора. Бъди сигурен , че празния ход на перката е спрян. Влез обратно в добре загрятата кола и дай хубаво газ до 4-5000 оборота 2-3 пъти. Погледни отново перката и тиксото , ако е скъсано , значи вентилатора ти е ОК. АКо не , смени съединителя му.
Успех.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 11 Авг 2008, 9:22

А защо аз имам само една перка :shock: всички имат силиконени аз само една електрическа :shock: :shock: :shock:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook