ПОМОЩ...ПОМОГНЕТЕ!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
....абе няма ли прекъсвач тоя дизел? иначе от ръчка да изгори електрониката на помпата ми звучи невероятно!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
И на мен ми се струва ебахти и филма 4есно...един пут си изтарвах крака на педала и какво стана си ебало майката и то погледнах обортомера беше на 4700 някъде когато смених...толкова ли е много това(в на4алото на малкото 4ервено)
има голяма вероятност да е глътнала въздух ако си бил на някакъв наклон примерно.. Дълбоко ме съмнява да е точно ГНП. Преди време имах подобен проблем - върти, върти, но няма палене.. и мен ме плашиха с тази помпа (което си е за плашене де, защото наистина сдават багажа), но за мое щастие се оказа, че някаква шлаовка издишала и като преседи 1 нощ и горивопроводите изсъхват и после няма палене. Изхабих акумулатора от въртене, ама нещеше да пали, докато накрая в Бош за 70 лв и за 3 часа я оправиха, така че не прибързвай със заключенията. Късмет.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Мерси колега....Надявам се да е глътнала въздух или нещо такова....защото в момента не ми се дават 1000лв за ремонт....ама така като 4ета из форума и както ми каза и 4овека от сервиза по телефона 4е може би е ГНП...но да не дава господ...утре в боша ще видим какво ще покаже компютъра...
Последна промяна bojky на 22 Юли 2008, 21:40, променена общо 2 пъти
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Хммм странно съвпадение колега...и тя не спря когато беше в 4ервеното,а когато смених на втора и давам газ на втора стигна 3000 оборота и педала потъна и ве4е неможех да давам газ,педала не работеше...и като се замисля тя сама огасна както ме попита един колега по горе....абе нз утре ще видим...тази нощ ще се моля



- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Колеги днес ме издърпаха до сервиз...там монтиорите развуха една от дюзите и от там излезе въздух мисля малко ама това май е защото преди това отвори горивния филтър и после по4на да пръска нафта от там...и накрая казаха когато не запали че явно е ГНП,след като я зака4иха и на комп и казаха 4е нямало подаване на гориво....аз не гледах на компа какво излезе,но искам да ви попитам вас нормално ли е да пръска нафта от дюзите а да не работи ГНП примерно??
С риск да се изложа и да сбъркам пред разбирачите, но всички разглеждате проблем с подаването на гориво.. дали проблема не е в педала, тук на няколко пъти съм чел, че това не става пряко към двигателя а по електронен път и че педала не се сваля рязко до долу именно заради това...
Бих те посъветвал да провериш и пътя по който преминава движението на педала до подаването на газ в двигателя..
Иначе мога да те успокоя че не е от това че си я вкарал до 4700, моята няколко пъти изяде прекъсвач... докато се науча как да тръгвам както ме съветва един юзър тука.
Успех!
Бих те посъветвал да провериш и пътя по който преминава движението на педала до подаването на газ в двигателя..
Иначе мога да те успокоя че не е от това че си я вкарал до 4700, моята няколко пъти изяде прекъсвач... докато се науча как да тръгвам както ме съветва един юзър тука.
Успех!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ами и аз така мисля 4е не трябва да е проблем 4е един път съм я вкарал леко в 4ервеното....
Колега "plamen_hh" неможах да разбера...зна4и или трябва да не пръска или да пръска но без да прекъсва за да има признак за проблем в помпата така ли??
Защото аз бях в колата и пробвах да паля когато я пробваха но видях 4е пръска...само да не е нещо по малко а да ме метнат 4е е тази помпа щото ще побеснея и....
Колега "plamen_hh" неможах да разбера...зна4и или трябва да не пръска или да пръска но без да прекъсва за да има признак за проблем в помпата така ли??
Защото аз бях в колата и пробвах да паля когато я пробваха но видях 4е пръска...само да не е нещо по малко а да ме метнат 4е е тази помпа щото ще побеснея и....

- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
bojky написа:Ами и аз така мисля 4е не трябва да е проблем 4е един път съм я вкарал леко в 4ервеното....
Колега "plamen_hh" неможах да разбера...зна4и или трябва да не пръска или да пръска но без да прекъсва за да има признак за проблем в помпата така ли??
Защото аз бях в колата и пробвах да паля когато я пробваха но видях 4е пръска...само да не е нещо по малко а да ме метнат 4е е тази помпа щото ще побеснея и....
Здрасти Колега,и при мене се получи същата история.Газ на първа и на втора и умре,дръпнах ме я пред блока и я разглобих,свалих колекторите разхлабих една от дюзите врътнахме-нафта да те удави ама не пали

- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ясно колега...зна4и наистина е помпата...благодаря за помоща колеги...ще пиша накрая колко е излязло вси4ко... 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани