моля помощ за 320 д 99г

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.01.2008
Кара: 520i E60

моля помощ за 320 д 99г

Мнение от plevenbo » 13 Юли 2008, 20:32

здравейте !
значи колата дърпа на 1 ,2 и на 3-та умира
някой казва дюза , друг изгоряло турбо трети трето
моля някой който е вещ да каже
благодаря

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 13 Юли 2008, 20:40

Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.01.2008
Кара: 520i E60

Мнение от plevenbo » 13 Юли 2008, 20:50

КОЛЕГИ кажете какъв може да е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 13 Юли 2008, 23:38

BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността

На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/ :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 13 Юли 2008, 23:44

Мисля че трябва да иде в сервиз за да се погледне.Ако трябва да се закачи на тестер и да се види какво ще покаже.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.01.2008
Кара: 520i E60

Мнение от plevenbo » 13 Юли 2008, 23:47

BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността

извинявай ама по-тъпо обяснение от това за проблема не съм и мислил че някой може да каже
това че за парви път карам дизел не значи че не знам за кво става на въпрос

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 5.01.2008
Кара: 520i E60

Мнение от plevenbo » 13 Юли 2008, 23:51

Lyubo написа:Мисля че трябва да иде в сервиз за да се погледне.Ако трябва да се закачи на тестер и да се види какво ще покаже.

еми колега така и ще направя
ама като има форум рекох да питам ама ,...
знам че има електронна дюза та ако е от нея сигурно ще се изръся с 1300

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 14 Юли 2008, 0:16

baga написа:
BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността

На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/ :?:


Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 14 Юли 2008, 1:59

BMDrago написа:
baga написа:
BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността

На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/ :?:


Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330

Искам да ти кажа, че разликата за която ти говориш, /от топлото време/ неможе да бъде усетена /ако въобще я има/. При положение, че при изолиране на АГР клапана, разликата е толкова малка, /почти никаква/ няма как разлика 20- 30 градуса С да влияе. Едно е да влизат изгорели газове, /с доста висока температура/ съвсем друго е да влиза малко по-топъл въздух. Не мислиш ли?

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 14 Юли 2008, 2:16

baga написа:
BMDrago написа:
baga написа:
BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността

На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/ :?:


Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330

Искам да ти кажа, че разликата за която ти говориш, /от топлото време/ неможе да бъде усетена /ако въобще я има/. При положение, че при изолиране на АГР клапана, разликата е толкова малка, /почти никаква/ няма как разлика 20- 30 градуса С да влияе. Едно е да влизат изгорели газове, /с доста висока температура/ съвсем друго е да влиза малко по-топъл въздух. Не мислиш ли?

Тогава intercooler-a сигурно се монтира за украса...и с колко самият той понижава температурата за да се покачи КПД
Усеща се заагуба на мощност при топло време,при 2 персони в колата,при включен климатик и мн.др.фактори....защо се заяждате -по-горе нали има "извън темата" за заяждане
А относно усета:има хора си карат с изпуснали амортисьори,виещи лагери,стържещи накладки и какво ли още не и не им прави впечатление
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 14 Юли 2008, 10:21

така си е - жегата души дизелака :D 3ките дизел обаче имат доста добри кулери и до голяма степен компенсират , НО разлика винаги има. От топлия въздух има спад и на максимланата акорост, както и времената на Божура се вдигат с по 1 секунда :mhihi: :mhihi:

А на колагата с проблема какво да му кажем - описанието е прекалено оскъдно за да има конкретен отговор .... Да, има форум , но хората трябва да разберат какво става точно , а това което си описал е меко казано смешно...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Юли 2008, 18:48

Можи да прочете темата за след 2500 0борота ако не го марзи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 14 Юли 2008, 23:52

BMDrago, искам да знаеш, че не се заяждам и не за това съм тук! Просто питам и изразявам мнение по въпроса! /мисля, че форумите са за това/
П.С. Само за справка, аз не съм от хората за които говориш. При мен колата трябва да бъде винаги перфектна!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook