моля помощ за 320 д 99г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
моля помощ за 320 д 99г
здравейте !
значи колата дърпа на 1 ,2 и на 3-та умира
някой казва дюза , друг изгоряло турбо трети трето
моля някой който е вещ да каже
благодаря
значи колата дърпа на 1 ,2 и на 3-та умира
някой казва дюза , друг изгоряло турбо трети трето
моля някой който е вещ да каже
благодаря
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/

- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Мисля че трябва да иде в сервиз за да се погледне.Ако трябва да се закачи на тестер и да се види какво ще покаже.
BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
извинявай ама по-тъпо обяснение от това за проблема не съм и мислил че някой може да каже
това че за парви път карам дизел не значи че не знам за кво става на въпрос
baga написа:BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/
Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
BMDrago написа:baga написа:BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/
Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330
Искам да ти кажа, че разликата за която ти говориш, /от топлото време/ неможе да бъде усетена /ако въобще я има/. При положение, че при изолиране на АГР клапана, разликата е толкова малка, /почти никаква/ няма как разлика 20- 30 градуса С да влияе. Едно е да влизат изгорели газове, /с доста висока температура/ съвсем друго е да влиза малко по-топъл въздух. Не мислиш ли?
baga написа:BMDrago написа:baga написа:BMDrago написа:Само да попитам:това първият ти ли дизел е?Защото принципно дизелите имат друго поведение в сравнение с бензина,пък и в тази жега доста пада мощността
На мен ми е първия дизел и сега е момента да ме светнеш, защо пада мощността от жегата! /макар, че не съм усетил/
Когато е студено-въздухът е сгъстен и има по-голям приток на кислород...това важи за всички двигатели-не само за дизелите.Наистина колега plevenbo намери от някъде кола с такъв двигател и я покарай и ако има разлика тогава търси проблем щото ако искаш да ти върви на всички предавки като на 1-ва и 2-ра си вземи 330
Искам да ти кажа, че разликата за която ти говориш, /от топлото време/ неможе да бъде усетена /ако въобще я има/. При положение, че при изолиране на АГР клапана, разликата е толкова малка, /почти никаква/ няма как разлика 20- 30 градуса С да влияе. Едно е да влизат изгорели газове, /с доста висока температура/ съвсем друго е да влиза малко по-топъл въздух. Не мислиш ли?
Тогава intercooler-a сигурно се монтира за украса...и с колко самият той понижава температурата за да се покачи КПД
Усеща се заагуба на мощност при топло време,при 2 персони в колата,при включен климатик и мн.др.фактори....защо се заяждате -по-горе нали има "извън темата" за заяждане
А относно усета:има хора си карат с изпуснали амортисьори,виещи лагери,стържещи накладки и какво ли още не и не им прави впечатление
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така си е - жегата души дизелака
3ките дизел обаче имат доста добри кулери и до голяма степен компенсират , НО разлика винаги има. От топлия въздух има спад и на максимланата акорост, както и времената на Божура се вдигат с по 1 секунда
А на колагата с проблема какво да му кажем - описанието е прекалено оскъдно за да има конкретен отговор .... Да, има форум , но хората трябва да разберат какво става точно , а това което си описал е меко казано смешно...



А на колагата с проблема какво да му кажем - описанието е прекалено оскъдно за да има конкретен отговор .... Да, има форум , но хората трябва да разберат какво става точно , а това което си описал е меко казано смешно...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
BMDrago, искам да знаеш, че не се заяждам и не за това съм тук! Просто питам и изразявам мнение по въпроса! /мисля, че форумите са за това/
П.С. Само за справка, аз не съм от хората за които говориш. При мен колата трябва да бъде винаги перфектна!
П.С. Само за справка, аз не съм от хората за които говориш. При мен колата трябва да бъде винаги перфектна!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани