проблем с 5-а скорост

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.07.2008

проблем с 5-а скорост

Мнение от Radott » 09 Юли 2008, 17:38

Здравейте на всички....имам следното питане...320d...като не е загряла до оптималната темп.(обикновено сутрин) и вкарам 5-та скорост,след това не ми изключва добре от 5-тата...не хърка,другите скорости си вървят нормално,само че докато загрее..просто ако вкарам 5-а и след това хода на свободната е по голям,тъпо е ама незнам как да го обясня по точно:)....Някой казват че маслото било гъсто,а аз нещо не съм убеден...ако някой има някаква идея...мерси предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 09 Юли 2008, 18:31

А масло имаш ли в кутията :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 09 Юли 2008, 19:35

Проблема е в една пружина, която запича. Има писано по въпроса, ползвай търсачката.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.07.2008

Мнение от Radott » 09 Юли 2008, 20:31

Масалце има...за тая пружина ще потърся...мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 10 Юли 2008, 18:09

Radott написа:Масалце има...за тая пружина ще потърся...мерси

А маслото дали е точно това, което е обозначено на надписа на скоростите.
В мойта кутия нямаше почти никакво масло и скоростите влизаха адски зле (особено сутрин). Едни "разбирачи" ми сложиха АТФ масло, защото всички БМВта били с такова, въпреки надписа на кутията.
Скоростите (особено 5та) продължиха да влизат трудно. След като си купих оригинално масло за мояата кола от ВАРИ скоростите заспаха , включително и 5та ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 10 Юли 2008, 23:30

колега, маслото от вари- цялото ли го смени в скоростите или само си доля? колко е литъра? колко е вместимостта на ръчна 6-стененна скоростна кутия? лесен ли е достъпа до пробките (предполагам, че отдолу има една пробка за източване и отстрани още една за наливане- ама дали не са скрити под разни кори и да си трябва канал....)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Юли 2008, 16:05

alexsch написа:колега, маслото от вари- цялото ли го смени в скоростите или само си доля? колко е литъра? колко е вместимостта на ръчна 6-стененна скоростна кутия? лесен ли е достъпа до пробките (предполагам, че отдолу има една пробка за източване и отстрани още една за наливане- ама дали не са скрити под разни кори и да си трябва канал....)

Колега смених го цялото защото едни "разбирачи" ми сложиха АТФ масло.
Мойта кутия събира 1.1 литра. От ВАРИ си купих точно толкова (45 лв. литъра някъде) и положението заспа.
Като идеш там те по ВИН кода ще ти кажат какво ти е маслото, колко ти събира кутията и т.н.
Достъпът до пробките поне на мойта е много лесен. Кофтито е при наливане че трябва да имаш шприц (ако не ти е АТФ маслото което е бутилирано в специални тубички)
Иначе и ти можеш да видиш какво ти е маслото - на самата скоростна кутия има една табелка - на нея е отбелязано точно какво трябва да е маслото ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook