обезвъздушаване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
обезвъздушаване
Смених наскоро едно водно съединение, но не съм сигурен дали системата е обезвъздушена сега. Някой знае ли как точно става стъпка по стъпка за 1,9 бензинов двигател. Само 1 ли е пропката през която става обезвъздушаването или не ? Ползвах търсачката и не открих стъпка по стъпка как става това.
намерих това в е46 фанатикс форума:
If you properly bled the system, there wouldn't be any air to squeeze out. There are literally 4 simple steps to doing this.
1) Park on a slight incline.
2) Turn the key to the accessory position and set the heater as high as it'll go (but set the fan speed to low).
3) Remove the coolant cap AND the bleeder valve, and slowly pour coolant into the reservoir until absolutely, positively NO bubbles are coming out of the bleeder hole. It is NOT enough to simply "fill" the reservoir. You need to continue pouring in coolant so that it "overflows" through the upper radiator hose and throughout the rest of the cooling system. I suspect this might be where you went awry.
4) Repeatedly drive the car up to operating temp and crack the bleeder valve until you stop hearing air hiss out. Keep the coolant topped off while doing so.
според вас това ли е процедурата ?
If you properly bled the system, there wouldn't be any air to squeeze out. There are literally 4 simple steps to doing this.
1) Park on a slight incline.
2) Turn the key to the accessory position and set the heater as high as it'll go (but set the fan speed to low).
3) Remove the coolant cap AND the bleeder valve, and slowly pour coolant into the reservoir until absolutely, positively NO bubbles are coming out of the bleeder hole. It is NOT enough to simply "fill" the reservoir. You need to continue pouring in coolant so that it "overflows" through the upper radiator hose and throughout the rest of the cooling system. I suspect this might be where you went awry.
4) Repeatedly drive the car up to operating temp and crack the bleeder valve until you stop hearing air hiss out. Keep the coolant topped off while doing so.
според вас това ли е процедурата ?
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Еми според описанието трябва да е на 2ри контакт, за да е пуснат климатроника, колега. Тогава му работи перката или там какъвто чарк го движи. Тогава и системата загрява, а явно това е единственият начин без да работи и двигателя.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Има една руска програма аз от там видях мойто как се обезваздушава ама за дизел ама то при всички коли е едно и също палиш пускаш парното на макс и трябва да ти е затворена капачката на казанчето и като поработи малко почваш да развиваш тапи4ките от най ниското към най високото то парното трябва да е най високото 

- krasy1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.04.2008
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: 318 i
Здравейте и от мен. Аз притежавам същата кола само че без климатик. Обезвъздушавам я по следния начин: пълня системата с антифриз докато съм сигурен че е колкото трябва (но не повече), След това завивам капачката на казанчето и пускам парното на макс. Запалвам колата и чакам да почне да загрява. След това през 20 сек някъде развивам тапичката за обезвъздушаване която е преди казанчето. това го правя докато съм сигурен че няма въздух в системата и парното ми работи безупречно. Дано съм бил полезен и ясен! 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
при М52 матора има допълнителна електрическа водна помпа която върти вода през парното - затова трябва да е на контакт, а температурата се гласи на максимум а вентилатора на минимум за да отвори всички клапанчета на парното - цялата процедура е да се изкара въздуха от парното.
ПС - предницата я качи на бордюр иначе зор
ПС - предницата я качи на бордюр иначе зор
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
пускаш парното на макс и почваш периодично да развиваш пробката за обезвъздушаване докота спре да излизат мехури ,а само антифриз/вода/ и си готов ПП колата трябва да е в работна температура . Успех !
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани