обезвъздушаване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

обезвъздушаване

Мнение от vAiO » 08 Юли 2008, 12:11

Смених наскоро едно водно съединение, но не съм сигурен дали системата е обезвъздушена сега. Някой знае ли как точно става стъпка по стъпка за 1,9 бензинов двигател. Само 1 ли е пропката през която става обезвъздушаването или не ? Ползвах търсачката и не открих стъпка по стъпка как става това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 08 Юли 2008, 12:19

намерих това в е46 фанатикс форума:

If you properly bled the system, there wouldn't be any air to squeeze out. There are literally 4 simple steps to doing this.

1) Park on a slight incline.
2) Turn the key to the accessory position and set the heater as high as it'll go (but set the fan speed to low).
3) Remove the coolant cap AND the bleeder valve, and slowly pour coolant into the reservoir until absolutely, positively NO bubbles are coming out of the bleeder hole. It is NOT enough to simply "fill" the reservoir. You need to continue pouring in coolant so that it "overflows" through the upper radiator hose and throughout the rest of the cooling system. I suspect this might be where you went awry.
4) Repeatedly drive the car up to operating temp and crack the bleeder valve until you stop hearing air hiss out. Keep the coolant topped off while doing so.


според вас това ли е процедурата ?

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 08 Юли 2008, 12:21

Ако не са му отрязали главата надолу в темата, не виждам защо да не се довериш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 08 Юли 2008, 12:29

ами не са я отрязали, само 10х има,
но вчера около 2-3 часа правих въпросната процедура, само че без колата да е на контакт, и през пропката излизаше ту вода ту пяна, може би това че колата не е била на контакт е било проблема... ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 08 Юли 2008, 13:33

Еми според описанието трябва да е на 2ри контакт, за да е пуснат климатроника, колега. Тогава му работи перката или там какъвто чарк го движи. Тогава и системата загрява, а явно това е единственият начин без да работи и двигателя.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 08 Юли 2008, 20:59

Има една руска програма аз от там видях мойто как се обезваздушава ама за дизел ама то при всички коли е едно и също палиш пускаш парното на макс и трябва да ти е затворена капачката на казанчето и като поработи малко почваш да развиваш тапи4ките от най ниското към най високото то парното трябва да е най високото :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 08 Юли 2008, 23:25

Здравейте и от мен. Аз притежавам същата кола само че без климатик. Обезвъздушавам я по следния начин: пълня системата с антифриз докато съм сигурен че е колкото трябва (но не повече), След това завивам капачката на казанчето и пускам парното на макс. Запалвам колата и чакам да почне да загрява. След това през 20 сек някъде развивам тапичката за обезвъздушаване която е преди казанчето. това го правя докато съм сигурен че няма въздух в системата и парното ми работи безупречно. Дано съм бил полезен и ясен! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 09 Юли 2008, 1:41

при М52 матора има допълнителна електрическа водна помпа която върти вода през парното - затова трябва да е на контакт, а температурата се гласи на максимум а вентилатора на минимум за да отвори всички клапанчета на парното - цялата процедура е да се изкара въздуха от парното.

ПС - предницата я качи на бордюр иначе зор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 10 Юли 2008, 15:43

пускаш парното на макс и почваш периодично да развиваш пробката за обезвъздушаване докота спре да излизат мехури ,а само антифриз/вода/ и си готов ПП колата трябва да е в работна температура . Успех !
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook