проблеми с 320д 150кс ................ в Испания!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 8.06.2007
Кара: Снегорин

Мнение от vlado666 » 16 Юни 2008, 17:13

V-max написа:дозата късмет е предният собственик да я е сменил преди продажбата точно :mhihi: :mhihi:


При мен беше така :mhihi: :mhihi: :mhihi: Но проблема не е бил в турбото, а някъде другаде и е сменено по-погрешка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юни 2008, 17:36

vlado666 написа:
V-max написа:дозата късмет е предният собственик да я е сменил преди продажбата точно :mhihi: :mhihi:


При мен беше така :mhihi: :mhihi: :mhihi: Но проблема не е бил в турбото, а някъде другаде и е сменено по-погрешка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


ако знаеш колко масова практика е това - фалшива диагноза и си купуваш турбо, после ти казват - ами не е турбото, искате ли да смениме главата за да пробваме :mhihi: :mhihi: И това е навсякъде в официалните БМВ сервизи и в Европа и в САЩ

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Юни 2008, 18:25

в сервизната книжка нищо не пише за турбини, но знае ли човек

иначе всички останали консумативи са сменяни редовно :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 16 Юни 2008, 22:00

Еми незнам аз но тук като идеш да си смениш маслото и в зависимост от това какво масло слагаш ти пишат след колко км трябва да го смениш! Не мисля че са толкова наивни испанците! Даже на половината им стои бележката закачена на волана че да се сещат от време на време кога трябва да сменят! А и по темата точно мисля че това няма нищо общо защото както може би си видял почти на всички турбото е изпушило докато колата е била в гаранция все още! Просто тези турбота са излезли калпави а и ако обарнете внимание голяма роля играе и програмирането на колата! Защото след смяната на турбото на повечето са им репрограмирали колите! Първите дизели с 150-те коня са били доста над 150! Говори се че са показвали около 170 на пробите и това може би е една от причините да изпушат толкова много турбини! Затова и тези биват репрограмирани след смяната на турбото!
Te Gusta Conducir?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 17 Юни 2008, 11:28

Моето разбиране е, че тези коли биват препрограмирали след слагането на ново турбо за да покрият по-високи критерии за опазване на околната среда ... основният проблем с турбините на 150кс. е изцеждането им ... един колега във форума беше споделил, че абсолютно същият модел турбина се слага и на Голф 4, но там колата е 131кс. а в БМВ турбото се развъртало и товарило до почти максумума си.... а за смените на турбото има и друга причина ...отворете ТИС и погледнете какви са причините изредени за всички симптоми свързани с мощността на колата и недостигната максимална скорост ... 1) повреда на турбото 2) налягане при подаване на горивото 3) налягане при връщане на горивото .... това е - няма други възможни според ТИС :twisted: забравете за ел.клапани на турбо и всякакви други варианти
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Юли 2008, 12:30

поредната счупена турбина - 320д автомат 2004та - счупена на 78000км с немска сервизна книжка и купена с гаранция (тоест на реални км)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook