Задължително ли е при смяна на глава. ....???

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Задължително ли е при смяна на глава. ....???

Мнение от unison » 26 Юни 2008, 13:02

Здравейте колеги искам да попитам задължително ли е при смяна на спукана глава да се сменят лагерите.Защото ми обесниха ,че при спукването с навлизането на въздух се получило еди какво си забравих и аз точно какво.И за да ми е всичко наред с новата глава която ще монтират трябва да подменят и лагерите.За което съответно ми поискаха още 500лв. отгоре.

Гост
Аватар

Re: Задължително ли е при смяна на глава. ....???

Мнение от Гост » 26 Юни 2008, 13:20

unison написа:Здравейте колеги искам да попитам задължително ли е при смяна на спукана глава да се сменят лагерите.Защото ми обесниха ,че при спукването с навлизането на въздух се получило еди какво си забравих и аз точно какво.И за да ми е всичко наред с новата глава която ще монтират трябва да подменят и лагерите.За което съответно ми поискаха още 500лв. отгоре.


Ами при прегряване циментацията на лагерите заминава... след това заминава и лагера...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 26 Юни 2008, 13:55

Значи правилно са ми казали ...аз така или иначе ги поръчах вече.Но все пак да попитам да не би отново да ме пускат по пързалката.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 26 Юни 2008, 14:46

кофти е ако са омешани водата и маслото .... иначе ако само губи вода няма нужда ... Пък и не каза кои лагери ще сменяш , то има доста в един мотор :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 26 Юни 2008, 21:00

V-max написа:кофти е ако са омешани водата и маслото .... иначе ако само губи вода няма нужда ... Пък и не каза кои лагери ще сменяш , то има доста в един мотор :mhihi: :mhihi:




Ми да ти кажа честно не разбирам много от двигатели...на мен проблема беше ,че не искаше да вдига обороти...до 3000 мах. Карах я така няколко дена и доливах два пъти антифриз.Гледах го дали не е мръсен...в смисъл ако се е смесил с масло ...но си беше с същия цвят който си е в бутилката.После я назорих защото не мислех ,че е от главата а че просто е запушена нещо.И така просто угасна и не запали повече.След тва в Найс Кар Пловдив ми обесниха че целия двигател е кен флеш и трябва да се закупят части за 9000 лв.При което реагирах доста остро и си прибрах колата от там.Съответно закупих 2-ри двигател и я закарахме в М Кар Пловдив...където се оказа че само главата е пукната.Сменят и гарнитури и днес ми казаха че заради декомпресията е хубаво да се сменят и лагерите ама кои точно и аз не разбрах.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook