много ли са 190000

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: софия

много ли са 190000

Мнение от jazz » 15 Юни 2008, 15:29

колеги имам компакт 320 д 150к на 90000км 2002 5м.-много съм доволен от мотора ----но самата кола ми е тясна защото съм семеен--мисля да направя бартер за 320д 150коня комби 2004година 6 скорост черно на цвят доста добре изглежда но ме плашат километрите --195000км----вие как мислите дали е рисковано от към ремонти---защото за 4 години са му скъсали задника от каране на година около 50000 км ---благодаря ви предварително за коментарите.
всичко е възможно?

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 15 Юни 2008, 15:40

Здравей колега,
Да вярно е че са му много километрите за 4 години ама зависи къде е карано и как.При правилно каране един дизелов двигател може да изкара 1 000 000 км преди да даде фира.Казвам го от личен опит.Работя като шофьор и карам един товарен бус Мерцедес и правя на ден по 1200км,вече трета година,да ти кажа не знам на колко е реално като км щото шефа го нулира заради гаранционното обслужване ама няма грешка.А познавам един българин кайто на неговия бус направи над милион км. без нито един ремонт.
Така че ако можеш да разбереш къде е каран и за каво е ползван......Всеки случай закарай го преди това на сервиз да ти кажат компетентно мнение
Мдааа.....който се е качил веднъж на BMW не слиза от него
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Madrid

Мнение от plevenskiq_ » 15 Юни 2008, 16:18

Значи да ти кажа че за тези мотори тези километри не са нищо! Както казва кколегата зависи и къде и от кого е карано и как! :lol: Мойто е на 184,000 в момента и не съм имал никакви проблеми. Сега мисля да му сменя турбото и катализаторите с гърнето и знам че няма да имам проблеми още много време! Тук е нормално да се правят толкова километри на година! То иначе за какво ти е дизел? :mhihi:
Te Gusta Conducir?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 15 Юни 2008, 16:33

Колега,
лично съм проверил в няколко сайта, че тези коли при добра експлатация минават над 1 000 000км без проблем и аз имах подобни упасения преди да е взема, моята но като видях всичките данни които дават на двигателя е взех.
Имам приятел с 5-ца 94г. дизел и е на 700 000км и си е пушка. Все пак един съвет от мен който давам на всички колеги, които взимат коли 2-ра ръка.
ВЗЕМЕТЕ ВЪПРОСНАТА КОЛА, КОЯТО ЩЕ КУПУВАТЕ ОТИДЕТЕ В НАЙ- БЛИЗКОТО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО НА БМВ. ТАМ ЩЕ ВИ НАПРАВЧТ ВСЯКЪКВИ ТЕСТОВЕ И ЩЕ ВИ ИЗКАРАТ РЕАЛНИТЕ КИЛОМЕТРИ ПО КЛЮЧА. АКО Е ДИЗЕЛ НЕПРЕМЕННО НАПРАВЕТЕ ТЕСТ С РЕАКТИВ ДАЛИ Е ПРЕГРЯН. ЩЕ ОТДЕЛИТЕ ОКОЛО 100ЛВ. ЗА ВСИЧКО И ПОЛОВИН ДЕН, НО МИСЛЯ, ЧЕ НАСИТНА СИ СТРУВА И ЩЕ СПЕСТИТЕ МНОГО ЕВЕНТУАЛНИ НЕРВИ ИЛИ ЩЕ СИ КАРАТЕ СЪС СПОКОЙСТВИЕ....
УСПЕХ
Бяла Перла

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 15 Юни 2008, 18:07

applause, кажи сега за тоя тест с реактив, че ми е интересно. Как точно става теста и с какво?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 15 Юни 2008, 18:49

baga написа:applause, кажи сега за тоя тест с реактив, че ми е интересно. Как точно става теста и с какво?


Колеги, чесно казано и аз незнам какво правят. За трети път обяснявам. Понеже колата ми почна да заграва докато разберат че е перката, загря няколко пъти. ( но разбира се подмине ли 90 веднага спирах) Когато отидах в М- кар да е правя ми обясниха че често се случва колата да е прегрята но по леко и проблемите да започнат след половин година. Затова ми предложиха да ми направят тест с реактив, който бмв разработили и хващали ако има някакво прегряване. За радост при мен нямаше проблем :). Това е който е ходил в оторизиран сервиз знае че не те пускат да препария до механиците, така че каква е точно самата процедура нямам идея. Някой ако има повече инфо какво точно правят да сподели.. това е струваше ми 40лв. в М-кар. Успех
Бяла Перла

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Юни 2008, 22:03

Антифен съм на мерцедес обаче не може да си изкривя душата че тяхните дизели наистина издържат към 1 мил. километра пък за бмв 320д много ме съмнява по скоро към 300 хил.км. да издържат без някакви травмиращи ремонти.Като ги гледам се изпочупват на по 150 хил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Юни 2008, 15:49

didony написа:Здравей колега,
Да вярно е че са му много километрите за 4 години ама зависи къде е карано и как.При правилно каране един дизелов двигател може да изкара 1 000 000 км преди да даде фира....

Не точно този дизел обаче :mhihi:
Новите дизели са много капризни от към поддръжка и аутобаните в Германия им разказват играта ( 1 час с 200 км/ч и после веднага гасене на пореднота бензиностанция).
Според мен ако твойто 320тд е на реални 90к км. няма смисъл да го заменяш за това комби на 200к., на което нищо не му знаеш :confused: Незнам как вървят цените на въпросните коли и дали е изгодно за теб, но по-добре търси нещо друго
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Юни 2008, 18:52

а къде ще намери дизел на 4-5г на който знае реалните км. и да е под 200 000км?
според мен са нищо за тази кола, въпроса е да се огледа добре в сервиз и да се прецени добре по разни други белези
Каква е гаранцията че като купиш някоя на 90 000км ще е на толкова и следващите 100 000км няма да сменяш нищо?
аз бих направил замяната без да се замислям

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 17.06.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E60 530D, E36 328 STAGE 2
Мечтае да кара: BMW E36 M3

Мнение от Aksen » 17 Юни 2008, 21:09

Колега.
Тези мотори са много съвремени и не се повреждат лесно.Ако е карана на Обороти;не са сменяни масла на време;Правени са Сланца и други фиести може и 100 000 да не издаржи но ако е карана нормално не си криви душата.Аз карам 320 Д 150 к.с. мотора е мого здрав бри кадърно каране.Ако си семеен това е идеална кола(според мене).Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Юни 2008, 11:27

Аз друго имах предвид - че ако е сигурен 4е неговата кола е на 90к км. няма смисъл да взима такава на 200к. :arrow: според мен е не-добра сделка.
Също така не казвам 4е тоя мотор не е добър , просто е капризен от към поддръжка (както всеки един от по-новите мотори), а доста малко хора си го гледат както трябва - пове4ето на запад карат докато изте4е гаранцията и после продават за по-ново.

Aksen написа:.........Аз карам 320 Д 150 к.с. мотора е мого здрав бри кадърно каране.Ако си семеен това е идеална кола(според мене).Успех

Според мен колата не се плаши от каране, а от лоша поддръжка със скапани части и консумативи :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 18 Юни 2008, 19:57

бате на 200хкм си ти в сервиза я верига я турбо аз те съветвам не го взимаи тамън е за ремонти това с 1000000 го забрави ако е карана ако е сменяно много акота :mhihi: за 3.5г добре са се повозили колометрите са прилично много и мисля че доста неща има за смяна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook