Относно разширителното казанче за антифриза
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Относно разширителното казанче за антифриза
При вдигане налягане в охладителната система казанчето започва да църцори здраво та в тази връзка и въпросите ми към препатили:
1) подлежи ли на залепване;
2) освен от официалните доставчици на марката може ли да се намери на по-тънка цена не толкова 'оригинално' и откъде;
3) има ли някаква особеност при свалянето и монтажа му;
4) как мога да проверя дали изпускателната клапа на капачката сработва на нужното налягане
1) подлежи ли на залепване;
2) освен от официалните доставчици на марката може ли да се намери на по-тънка цена не толкова 'оригинално' и откъде;
3) има ли някаква особеност при свалянето и монтажа му;
4) как мога да проверя дали изпускателната клапа на капачката сработва на нужното налягане

Re: Относно разширителното казанче за антифриза
aleks_al написа:При вдигане налягане в охладителната система казанчето започва да църцори здраво та в тази връзка и въпросите ми към препатили:
1) подлежи ли на залепване;
2) освен от официалните доставчици на марката може ли да се намери на по-тънка цена не толкова 'оригинално' и откъде;
3) има ли някаква особеност при свалянето и монтажа му;
4) как мога да проверя дали изпускателната клапа на капачката сработва на нужното налягане
Провери първо капачката и заглеждай мотора дали губи антифриз да няма духната гарнитура

От поста ти не става ясно от къде точно „църцори” (от радиатор-капачка или от самия радиатор) според мен е почти невъзможно да залепиш радиатора по принцип сглобките по него са бертовани или набити тъй като издържат по добре на температурните деформации.
Важно е какъв ти е и моторът, ако е 1.9 имай предвид, че работната температура т.е. на която отваря термостатът е 105 градуса и от там малко по високото налягане в радиатора. Изпробва се като се надуе с 1,5 бара и за две минути падът на налягане не трябва да превишава 0.1 бара капачката отваря на свръх налягане от 2 бара и вакуум 0.1 бара много трудно е да я изпиташ без специален инструмент. Задължително трябва да караш и с антифриз минимум 50% тъй като водата при 105 градуса има по високо налягане.
Важно е какъв ти е и моторът, ако е 1.9 имай предвид, че работната температура т.е. на която отваря термостатът е 105 градуса и от там малко по високото налягане в радиатора. Изпробва се като се надуе с 1,5 бара и за две минути падът на налягане не трябва да превишава 0.1 бара капачката отваря на свръх налягане от 2 бара и вакуум 0.1 бара много трудно е да я изпиташ без специален инструмент. Задължително трябва да караш и с антифриз минимум 50% тъй като водата при 105 градуса има по високо налягане.
Колега, течът е от стената на разширителното казанче затова и под "лепене" имах предвид такова лепило за пластмаса, което да издържа на температурата и налягането, които се създават вътре в него..за останалото инфо благодаря!pbg написа:От поста ти не става ясно от къде точно „църцори” (от радиатор-капачка или от самия радиатор) според мен е почти невъзможно да залепиш радиатора по принцип сглобките по него са бертовани или набити тъй като издържат по добре на температурните деформации.
Важно е какъв ти е и моторът, ако е 1.9 имай предвид, че работната температура т.е. на която отваря термостатът е 105 градуса и от там малко по високото налягане в радиатора. Изпробва се като се надуе с 1,5 бара и за две минути падът на налягане не трябва да превишава 0.1 бара капачката отваря на свръх налягане от 2 бара и вакуум 0.1 бара много трудно е да я изпиташ без специален инструмент. Задължително трябва да караш и с антифриз минимум 50% тъй като водата при 105 градуса има по високо налягане.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
писъл съм тема за казанчето разрови в търсачката подробно съм обяснил 84лв е казанчето нестава да се лепи и не експериментирай 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Колега, купих ново вече..е не за 84лв., а с 30 отгоре, но това да ми е проблемътspower написа:писъл съм тема за казанчето разрови в търсачката подробно съм обяснил 84лв е казанчето нестава да се лепи и не експериментирай

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
за 114 лв беше в Дару кар и при Вари , но аз го взех с отстъпка от един познат иначе другото си е печалба
нямам никакви проблеми сега и стрелката не ми мърда от средата и не губи антифриз, ти като го поставяш сам, ако си го правиш намажи с малко масло О- пръстените , че иначе няма вкарване, и внимателно с датчика за нивото възможно на новото казанче по трудно да ти влезе датчика, щото при мен имаше люспи при отливката изрязах ги и си легна точно датчика/със завъртване/ и добре да обезвъздушиш, ако има нещо питай, Успех 


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Вчера бая се озорих с ваденето пък да видим днес как ще бъде с вкарванетоspower написа:за 114 лв беше в Дару кар и при Вари , но аз го взех с отстъпка от един познат иначе другото си е печалбанямам никакви проблеми сега и стрелката не ми мърда от средата и не губи антифриз, ти като го поставяш сам, ако си го правиш намажи с малко масло О- пръстените , че иначе няма вкарване, и внимателно с датчика за нивото възможно на новото казанче по трудно да ти влезе датчика, щото при мен имаше люспи при отливката изрязах ги и си легна точно датчика/със завъртване/ и добре да обезвъздушиш, ако има нещо питай, Успех

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
не то при работещ , ако тръгнеш на наливаш антифриза рискуваш да го оставиш на сухо докато почнеш с наливането, първо антифриза докато поплавака доиде най - горе и почваш с обезвъздушаването, ще видиш един болт от дясно развиваш леко да излезе въздух и малко антифриз и пак така нйколко пъти, парното на макс да е и вентилатора, и следиш и температурата да не мърда от средата,като вкарваш новото казанче,нека някой отдолу да застане под колата и да притиска тръбите нагоре, щото са пластмасови и от горе като се натиска да не се изкъртят, и то като си влезне на мястото слагаш скобите и си готов
като обезвъздушиш тогава слагай кората отдолу , че при мен докато я тествах на високите обороти и налягането се вдигна и протече и направо си излезе тръбата/не беше влязла добре , че едно момченце от квартала виках да натиска отгоре ,ама после баща ми като се облегна на казанчето отгоре и си влезна добре
килограмите си оказаха влияние
успех 




Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани