Инфо - Шрик валове
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Инфо - Шрик валове
Момчета искате, ли да си направим една поръчка за шрик валове. Нема какво да се разправяте с чипове и др такива глупости истината е във валовете
- dr-who
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
дай подробности, какво точно ще се подобри, защо е по добре от колкото а мислим за чип, веднага съм готов да инвестирам ако колата ще тръгне по добре
само дай малко повечко информация
само дай малко повечко информация
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
По неофицялна информация колата на Али (325-цата) е с шрик вал. Това са спортни валове при коитое променен момента на отваряне и затваряне на клапаните. Повишават мощноста и вървежа с много. Единствен недостатък ,цена около 400евро за М30 моторите.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Абе то цените не шрик ни се виждат високи ,но сигурно са по ниски от колкото оригинални валове закупени от дару-кар например.
С38 валовете са на 660 евро без данъка а М30 325 евро ... има разлика май
Според мен е по добре да се замислим за електроника мисля че без дебитомер а със мап сензор мога да докарам много голяма сила от мотор-а например от моя както оригинално е 340кс според мен ще отиде на 400-420 ...
СМТ6 електрониката има също масова покупка която излиза доста добре и е на половина на цената на твоя вал а и после лесно може да сложиш турбо а големите валове имат голям овърлап което е един от големите врагове на турбо ...
Според мен е по добре да се замислим за електроника мисля че без дебитомер а със мап сензор мога да докарам много голяма сила от мотор-а например от моя както оригинално е 340кс според мен ще отиде на 400-420 ...
СМТ6 електрониката има също масова покупка която излиза доста добре и е на половина на цената на твоя вал а и после лесно може да сложиш турбо а големите валове имат голям овърлап което е един от големите врагове на турбо ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
На Али колата на ниските обороти работи толкова неравномерно, че тези валове са неприложими за коли които са за постоянно каране в градски условия, а не само за четвъртък и неделя на Еко, Бухово или Божурище.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
KAMIKADZE написа:един от големите врагове на турбо ...
Ами аз мисля тоя двигател да го оставя атмосверен ,а ако ще е турбо то двигатела ще бъде оригинален от 745. Четох из доста саитове ,че с присадено турбо никога няма да постигна резултатите на М106.
А иначе има шрик валове и за турбо мотори.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И аз съм много навит за валове вместо чип!!!Искам оферта ама при мене за 2 сигурно ше излезе ебати цифрата!!!Но все пак препочитам да знам че съм направил нещо както хората отколкото да се лигава с некви чипове и т.н.Кажете обаче цена за нещо не толкова отворено,нещо за нормална употреба с малки промени на фазите на газоразпределение!!!!Все пак колата ми не е само за състезания!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Един приятел си търсеше за 106-цата 1.4 sti , хареса си на 275 градуса някакъв английски от Ники Златков, той му обади цена 400 евро някъде, за количество може би ще даде някаква отстъпка
валовете са много по-добра инвестиция от колкото чипа. един хубав вал може да отвори 25-30% двигателя ако се инсталира със подходящите входяща и изходяща генерация.
от там и проблема- само смяната на вала на фабричен двигател води до много малки подобрения.
също така за всекидневна кола трябва да се избягват прекалено агресивни валове защото страдат ниските обороти (както някои спомена по-горе).
има тема за валовете- там пише това онова...
от там и проблема- само смяната на вала на фабричен двигател води до много малки подобрения.
също така за всекидневна кола трябва да се избягват прекалено агресивни валове защото страдат ниските обороти (както някои спомена по-горе).
има тема за валовете- там пише това онова...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани