ТРЪГВАНЕ ЗА СЪБОРА - 06.05
Модератори: mitaka7, Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ТРЪГВАНЕ ЗА СЪБОРА - 06.05
Ще помоля модераторите да направят тази тема важна, благодаря.
Тръгването на основната група на 06.05 със следния график -
Събиране на Лукойл на Цариградско (след караулката посока Пловдив) в 9.00
Тръгване на групата в колона, водена от ФнФ и Юта в 9.30 от Лукойл.
Придвижването по магистралата става в колона, като задмнинаването е строго нежелателно. Всеки пази другарчето зад себе си, ако нещо стане уведомява човек по-напред в колоната за авария.
Среща с Пловдивската група под детелината за Карлово в 11.00.
Моля постарайте се да бъдете точни - много хора сме и няма да имаме възможността да чакаме някой и просто ще изпуснете колонното каране и изцъклените погледи по магистралата на другите участници на движението
Ще се видим в 9часа на Лукойл.
До скоро
Тръгването на основната група на 06.05 със следния график -
Събиране на Лукойл на Цариградско (след караулката посока Пловдив) в 9.00
Тръгване на групата в колона, водена от ФнФ и Юта в 9.30 от Лукойл.
Придвижването по магистралата става в колона, като задмнинаването е строго нежелателно. Всеки пази другарчето зад себе си, ако нещо стане уведомява човек по-напред в колоната за авария.
Среща с Пловдивската група под детелината за Карлово в 11.00.
Моля постарайте се да бъдете точни - много хора сме и няма да имаме възможността да чакаме някой и просто ще изпуснете колонното каране и изцъклените погледи по магистралата на другите участници на движението

Ще се видим в 9часа на Лукойл.
До скоро

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Re: ТРЪГВАНЕ ЗА СЪБОРА - 06.05
ati написа:Всеки пази другарчето зад себе си, ако нещо стане уведомява човек по-напред в колоната за авария.
не беше ли пред себе си

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
е аз ако закъсам с моята кошница, какво да го пазя тоя пред мен, като само ще го видя как се отдалечава в далечината
Затова идеята е, когато закъсам този пред мен да спре или да сигнализира на този пред него, че има нещо, иначе кю файда от движението в колона.
Това за пазенето на този пред теб е от Закона за движение по пътищата, ма няма да се блъскаме, я

Затова идеята е, когато закъсам този пред мен да спре или да сигнализира на този пред него, че има нещо, иначе кю файда от движението в колона.
Това за пазенето на този пред теб е от Закона за движение по пътищата, ма няма да се блъскаме, я

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Предложение към вашата колона :
Доста време ми се е налагало да водя колона от джипове на сафари, та схемата беше такава... първа и последна кола контролни карат леко изнесени в ляво от осносвната колона, първия гледа лявото огледало за евентуално разкъсване на колоната което сгнализира за потенциален проблем задния прави същото гледайки напред, така двамата обхващат по половин колона, при по голяма колона или при труден път (завой, тесни платна и т.н. ) се поставят на равни ръзстояния още контролни коли. Пример високопланински път изключително тесен и стръмен в колона от 10 джипа 4 контролни!
На магистралата няма да имате проблем и с две само, но после не съм сигурен! Нека последния има ГСМ-а на първия тъй като той има най-добър поглед върху колоната
Внимавайте след слизането на колоната от магистралата отделете една кола която да ви подсигурява при завиане в ляво от главен на второстепенен път, тоест да спира и да предупреждава насрещните че има колона! При използването рязко на спирачки включвайте аварийни за да са наясно няколко коли зад вас че ми се е случвало ефекта на натрупани забавяния при спиране три коли забавяне по 0.6 са 1.8 сек забавяне и 4-тата кола се е ударила..
Аре стига че се увлякох!
Доста време ми се е налагало да водя колона от джипове на сафари, та схемата беше такава... първа и последна кола контролни карат леко изнесени в ляво от осносвната колона, първия гледа лявото огледало за евентуално разкъсване на колоната което сгнализира за потенциален проблем задния прави същото гледайки напред, така двамата обхващат по половин колона, при по голяма колона или при труден път (завой, тесни платна и т.н. ) се поставят на равни ръзстояния още контролни коли. Пример високопланински път изключително тесен и стръмен в колона от 10 джипа 4 контролни!
На магистралата няма да имате проблем и с две само, но после не съм сигурен! Нека последния има ГСМ-а на първия тъй като той има най-добър поглед върху колоната

Внимавайте след слизането на колоната от магистралата отделете една кола която да ви подсигурява при завиане в ляво от главен на второстепенен път, тоест да спира и да предупреждава насрещните че има колона! При използването рязко на спирачки включвайте аварийни за да са наясно няколко коли зад вас че ми се е случвало ефекта на натрупани забавяния при спиране три коли забавяне по 0.6 са 1.8 сек забавяне и 4-тата кола се е ударила..
Аре стига че се увлякох!
May the BMW force be with you!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Vasilen,
много благодаря за съветите - наистина ще са ни от полза.
Остава да намерим добровеолец за последна кола и за кола (предлагам Енджи с лампата), която да отцепва движението за момент.
Аз бих могъл да съм последна кола, но ме притеснявам две неща - все още не съм оправил проблема с маслото и може да се наложи да пътувам доста по-бавно (поне си имам компания) и да спирам на всеки 20 км, да проверявам нивото на маслото, че нямам излишен двигател и второ и също не маловажно - мтелския ми гсм се изключва сам и не мога да разчитам на него, на глобуслкия нещо му е прецакан микрофона и не чувам какво ми говорят отсреща - демек отвсякъде съм аут ъф рейндж.
Та ако има кой да се наеме за тези две места ще съм благодарен
много благодаря за съветите - наистина ще са ни от полза.
Остава да намерим добровеолец за последна кола и за кола (предлагам Енджи с лампата), която да отцепва движението за момент.
Аз бих могъл да съм последна кола, но ме притеснявам две неща - все още не съм оправил проблема с маслото и може да се наложи да пътувам доста по-бавно (поне си имам компания) и да спирам на всеки 20 км, да проверявам нивото на маслото, че нямам излишен двигател и второ и също не маловажно - мтелския ми гсм се изключва сам и не мога да разчитам на него, на глобуслкия нещо му е прецакан микрофона и не чувам какво ми говорят отсреща - демек отвсякъде съм аут ъф рейндж.
Та ако има кой да се наеме за тези две места ще съм благодарен

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
За първа и последна кола трябва да са технически изправни коли
за да сте сигурни че ще могат да контролират колоната.
Контролна кола за осигуряване по завои и други места като кръстовища и светофари (тъй като колоната няма да може да се изнесе за един такт на светофара
) e добре да е втората кола за да може да заема бързо позиция и ако е с лампа е още по добре Ати
.
Най-добрия вариант за комуникация между първи и последен е уалки-талки може и да е детско стига да покрива около 300 метра.
Сложете и една в средата в случай че на някои дълъг завои се изгубят визуално първи и последен!
И безаварийно пътуване!!!!!!!
Ето един вариант за осигуряване на колоната сигурен съм че всички ще спират ...

Контролна кола за осигуряване по завои и други места като кръстовища и светофари (тъй като колоната няма да може да се изнесе за един такт на светофара


Най-добрия вариант за комуникация между първи и последен е уалки-талки може и да е детско стига да покрива около 300 метра.
Сложете и една в средата в случай че на някои дълъг завои се изгубят визуално първи и последен!
И безаварийно пътуване!!!!!!!
Ето един вариант за осигуряване на колоната сигурен съм че всички ще спират ...
May the BMW force be with you!
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Аз ще съм с буркан и ще отцепвам пътя когато се наложи след което ще настигам началото, търси се спешно доброволец за последна кола
Изпревартването не е строго НЕЖЕЛАТЕЛНО а строго ЗАБРАНЕНО, скороста ще е между 120 и 140 където това е възможно. За уокитоки имам идея но трябва да говоря с Любо за финансиите на клуба към момента..


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Fast-and-Furious написа:Изпревартването не е строго НЕЖЕЛАТЕЛНО а строго ЗАБРАНЕНО, скороста ще е между 120 и 140 където това е възможно.



Fast-and-Furious написа:За уокитоки имам идея но трябва да говоря с Любо за финансиите на клуба към момента..
... Имам и такива джаджи... стига си мрънкал... :-) само трябва да видя днес дали работят.
_______________________________
цитирам:
- Шумахер се натриса на Култард в дъжда на Белгия. след това отива в бокса на макларън за да бъде боксова круша;
- Шумахер се троши още в загряващата обиколка;
- Шумахер отпада в Монако след като води убедително, след което потрошва бокса на ферари;
- Шумахер се блъска във Вилньов и отпада;
- на Шумахер му цопва метеор на главата и го сплесква на пистата.
цитирам:
- Шумахер се натриса на Култард в дъжда на Белгия. след това отива в бокса на макларън за да бъде боксова круша;
- Шумахер се троши още в загряващата обиколка;
- Шумахер отпада в Монако след като води убедително, след което потрошва бокса на ферари;
- Шумахер се блъска във Вилньов и отпада;
- на Шумахер му цопва метеор на главата и го сплесква на пистата.
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Не аз ще съм последен щото ще тръгна в 9.00 от нас че имам работа и ще ви чакам на отбивката за Карлово после 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Айде верно не се карайте, Сашо Driviggod ще е последна кола 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани