Въпроси Събор 2009
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
И ти си прав, но както знаеш трябва да се опитаме да сведем шансовете за инцидент до минимум и съответно неможе да се разчита толкова на пилотските умения на участниците.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И двата варианта имат своите предимства и недостатъци... На първо място както каза Жоро всеки си има глава на раменете и сам преценява до къде му стигат възможностите и дали ако се надцени ще е фатално или не...
Конфигурацията на пистата така е хубава, избрана е в по-бързия и вариянт без малкия кроасан, което я прави малко по-подходяща за силните коли, шикана на обратната права също спомага за това... Харесва ми че не се ползва прекия път защото ми е малко скучен... Наличието на големия кроасан на мен ми допада и въпреки че е опасен ще донесе техничност и зрелище на състезанието и понеже всичко е добре обезопасено мисля че няма да има фатални инциденти... Единственото което бих променил е да върна изкуствения шикан по-рано на правата, така ще се спъне тя, остава важния момент с първия завой а бързите коли се забавят...
Конфигурацията на пистата така е хубава, избрана е в по-бързия и вариянт без малкия кроасан, което я прави малко по-подходяща за силните коли, шикана на обратната права също спомага за това... Харесва ми че не се ползва прекия път защото ми е малко скучен... Наличието на големия кроасан на мен ми допада и въпреки че е опасен ще донесе техничност и зрелище на състезанието и понеже всичко е добре обезопасено мисля че няма да има фатални инциденти... Единственото което бих променил е да върна изкуствения шикан по-рано на правата, така ще се спъне тя, остава важния момент с първия завой а бързите коли се забавят...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Ще има ли бърнаут и донътс (волна програма) ??? Гледам, че в офицялната програма не е включено..?
И ако има, след дрифта ли ще е...?

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
а тоя шикан освен да усложнява нещата за пилотите друго не прави. Ако изпуснеш завоя в края на правата си в тревата. Ако изпуснеш шикана се замазваш в стената. По тия шикани винаги става някоя простотия. На тайматака на Калояново шикана беше на средата на птавата и беше доста отворем( почти не се намаляваше)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Sharo написа:а тоя шикан освен да усложнява нещата за пилотите друго не прави. Ако изпуснеш завоя в края на правата си в тревата. Ако изпуснеш шикана се замазваш в стената. По тия шикани винаги става някоя простотия. На тайматака на Калояново шикана беше на средата на птавата и беше доста отворем( почти не се намаляваше)

Кюстендилското състезание е доказателство за това...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
...и аз точно мислех да го предложа,така ще се забави правата вместо да се рискува някои да хване стената с 150км/ч.....DrivinGGoD написа:....Единственото което бих променил е да върна изкуствения шикан по-рано на правата, така ще се спъне тя, остава важния момент с първия завой а бързите коли се забавят...

- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Колеги, току що се връщам от пистата в Клалояново. Много дъжд се изсипа и слушах водещия да съобщава за временни прекратявания и тн. До колкото разбрах заради обилния валеж и програмата за утре ще претърпи промени. Има ли някой, който знае подробности, за да разясни 

- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
уУтре ще се проведе втората част от квалификациите за всички класове!!
Квалификацията за клас "А" е първа и е от 8 часа сутринта!!!
Квалификацията за клас "А" е първа и е от 8 часа сутринта!!!
Колеги за утре ще имали някаква промяна в програмата или всичко ще е по график.Дрифтинга от 15:00 ли ще е или има промяна.Благодаря ви предварително.



Последна промяна ranji на 01 Май 2009, 20:11, променена общо 1 път
Дъжд :(
И аз днес бях на събора много гаден дъжд.След пържото пррекратяване следобед имаше ли продължение или остана така.Утре пак съм там,но искам да знам как ще са нещата с програмата,но от някой сигурен източник.Ако има такъв нека сподели че да не изпусна най зрелищното което е за мен и то е ///М шоуто и Дрифта.Моля ви ако има някой нека сподели.
Утре в 8 започва втората квалификация за всички класове, която днес неможа да се състои заради проливния дъжд. След като тя приключи се продължара с програмата както е предвидена. Най-вероятно ще има забавяне на някои от часовете, но ако нямаме проблеми с климатичните условия всичко ще бъде проведено.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани