СОФИЯ - сбирки Е30 неделя 20:00 Бояна
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
темата за джантите,както и рожденните дни няма почва у този подфорум


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
Re: .
е кво да те подгонят ти има направи егати ластика би ги с 3-4 колиjorofaceoff написа:ама важното е че не ме подгониха










смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Пичове пичове, за пореден път се удивлявам от организацията и сплотеността която имаме всички ние.
Събота: 20:29 звъни телефона гледам – Николай блъснах колата, тука много е зле, моста задния не бива ... обрах едни мантинели !!! уплаши ме доста, но разбрахме къде е и само с 2 телефонни разговора – Към Жоро и Митко, мълвата за колегата в беда достигна до 10 човека. Пристигнах 1-ви аз съм най близо до мястото на инцидента, Николай си седи спокоен здрав и читав, това ме успокои . Колата не е толкова зле малко счупени джанти криви носачи и бомбе, може и леко промемена геометрия. Та Мето дойде веднага, точно сваляхме гумите, после Жоро добуча до мястото и тесния ръкав за десния завой беше ‘Отцепен’ ... Не закъсняха Ицо и Динко готови да окажат помощ. Колата беше изтеглена на тихо място, улицата почистена и всички спокойни. След момент и Бени пристигна тогава вече можехме да се съсредоточим върху щетите по колата и тези по Николай (ама инат неще в болницата Тцтцтц....).
Искам искренно да благодаря на всички които толкова бързо реагираха за пореден път доказахте че сте не само фенове а и истенски приятели, правещи услуги безкористно и готови да помогнат по всяко едно време. ГОЛЯМО ЕВАЛА !!!
Времето наближаваше 21:30 , така важният час за всички нас . Лека полека всички докуцахме до газстанцията, там за мое очудване имаше бая бая народ на всякакви възрасти и с всякакви коли. Нека има народ тамън някой да бяга от ченгетата докат ние се смеем, така си е редно . Сбирката се беше заформила в целия си блясък и шумотевица. Гонките не закъсняха и на Митко турбото все да цъска, пак и пак (Ицо беше шофер щот Митака продаваше телефони още), изтървах първите стартове Динко любезно ми беше донесъл ключ за форовете че даже и го монтира момчето без гък, Благодаря ти Динко.
Доста стартове имаше, главни участници бяха М40ката, и онова „бавното 106”, колите са равнопоставени единия път бие М40 другия пежото. Жоро и той се включваше отвреме навреме ама точно и с Нико да тръгнем и ей ченгетата паркираха зад нас на платното ... мълчание и тишина разцепи мрака. Жорката хладнокръвно си тръгна лееееко и с 50-60 до светофара, куките си ни послеваха но без желание за Стоп палка.
Е46цата срещу Нико беше меко казано неравностойно M47TUD20 срещу M42B18 , старта беше за е30 ката ма после е46 го настигаше.
2 пъти патрулка минаваше и 2 пъти всички от другия бряг бягаха като ненормални ... кво стана момчета защо им се плашите, и какво носите по джебовете за да бягате така упорито ? То не беше ‘Бягай’, ‘ченгета’ ... ужас и паника настърваше в крехките сърца на наблюдателите, не помня кой от нашите ги стряскаше ама то направо нечовешко бе, ще им изскочат сърацта на пилетата недейте така.
Мина не мина време и си тръгнахме към кафенцето (на ОВМ вече ли е новото бе ?? фешънското го заебахме с серрвитьорките а?). От там вече имаме снимки от мацката писала по горе за което и благодаря, беше добре на бензиностанцийката позабавлявахме се, посмяхме се, малко снимки и всичко беше наред. Започна надлъгването за компресори и турбота и кое е по добре ... Митко пак само случаше и се чудеше той кое от 2те е сложил (Мите ТУРБО турбо мите не, бе не си с компресор). Имаше и разговор за някво порно на D:\ еми братле само Формат ти е избора жалко за порното . Естествено разговорите се въртяха около 2 неща, колите и планираната сбирка на Рибарица, която ще се дискутира до седмица по обстойно.
Ако съм пропуснал нещо не е нарочно, бях развълнуван за Николай, който още не ми се е обадил .. жив ли си бе как е рамото.
Обичам Ви !!!
Аве тоя пост колкото и пъти да го променям няма ... табулация бахти филма ....
Събота: 20:29 звъни телефона гледам – Николай блъснах колата, тука много е зле, моста задния не бива ... обрах едни мантинели !!! уплаши ме доста, но разбрахме къде е и само с 2 телефонни разговора – Към Жоро и Митко, мълвата за колегата в беда достигна до 10 човека. Пристигнах 1-ви аз съм най близо до мястото на инцидента, Николай си седи спокоен здрав и читав, това ме успокои . Колата не е толкова зле малко счупени джанти криви носачи и бомбе, може и леко промемена геометрия. Та Мето дойде веднага, точно сваляхме гумите, после Жоро добуча до мястото и тесния ръкав за десния завой беше ‘Отцепен’ ... Не закъсняха Ицо и Динко готови да окажат помощ. Колата беше изтеглена на тихо място, улицата почистена и всички спокойни. След момент и Бени пристигна тогава вече можехме да се съсредоточим върху щетите по колата и тези по Николай (ама инат неще в болницата Тцтцтц....).
Искам искренно да благодаря на всички които толкова бързо реагираха за пореден път доказахте че сте не само фенове а и истенски приятели, правещи услуги безкористно и готови да помогнат по всяко едно време. ГОЛЯМО ЕВАЛА !!!
Времето наближаваше 21:30 , така важният час за всички нас . Лека полека всички докуцахме до газстанцията, там за мое очудване имаше бая бая народ на всякакви възрасти и с всякакви коли. Нека има народ тамън някой да бяга от ченгетата докат ние се смеем, така си е редно . Сбирката се беше заформила в целия си блясък и шумотевица. Гонките не закъсняха и на Митко турбото все да цъска, пак и пак (Ицо беше шофер щот Митака продаваше телефони още), изтървах първите стартове Динко любезно ми беше донесъл ключ за форовете че даже и го монтира момчето без гък, Благодаря ти Динко.
Доста стартове имаше, главни участници бяха М40ката, и онова „бавното 106”, колите са равнопоставени единия път бие М40 другия пежото. Жоро и той се включваше отвреме навреме ама точно и с Нико да тръгнем и ей ченгетата паркираха зад нас на платното ... мълчание и тишина разцепи мрака. Жорката хладнокръвно си тръгна лееееко и с 50-60 до светофара, куките си ни послеваха но без желание за Стоп палка.
Е46цата срещу Нико беше меко казано неравностойно M47TUD20 срещу M42B18 , старта беше за е30 ката ма после е46 го настигаше.
2 пъти патрулка минаваше и 2 пъти всички от другия бряг бягаха като ненормални ... кво стана момчета защо им се плашите, и какво носите по джебовете за да бягате така упорито ? То не беше ‘Бягай’, ‘ченгета’ ... ужас и паника настърваше в крехките сърца на наблюдателите, не помня кой от нашите ги стряскаше ама то направо нечовешко бе, ще им изскочат сърацта на пилетата недейте така.
Мина не мина време и си тръгнахме към кафенцето (на ОВМ вече ли е новото бе ?? фешънското го заебахме с серрвитьорките а?). От там вече имаме снимки от мацката писала по горе за което и благодаря, беше добре на бензиностанцийката позабавлявахме се, посмяхме се, малко снимки и всичко беше наред. Започна надлъгването за компресори и турбота и кое е по добре ... Митко пак само случаше и се чудеше той кое от 2те е сложил (Мите ТУРБО турбо мите не, бе не си с компресор). Имаше и разговор за някво порно на D:\ еми братле само Формат ти е избора жалко за порното . Естествено разговорите се въртяха около 2 неща, колите и планираната сбирка на Рибарица, която ще се дискутира до седмица по обстойно.
Ако съм пропуснал нещо не е нарочно, бях развълнуван за Николай, който още не ми се е обадил .. жив ли си бе как е рамото.
Обичам Ви !!!
Аве тоя пост колкото и пъти да го променям няма ... табулация бахти филма ....
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Ако съм пропуснал нещо не е нарочно, бях развълнуван за Николай, който още не ми се е обадил .. жив ли си бе как е рамото.
Обичам Ви !!!
Абре, не ти работи телефон, звънях ти още вчера да ти дам сантименталната отверка и да си зема остатъците от джантите. Ужас, колко ме е яд за тях! Рамото ще го бъде, лека полека се стяга, ама нема мога ръчкам по е30-ката поне още седмица.
И понеже стана въпрос за мен и простотията ми, май ше треа си призная всичко.
Та карам(летим) си аз по Ситняково и трябваше да зема десен на Литекс-а, за да ида до Еко и после на Връждебна и съм в ляво понеже на светофара по-горе там минаха най-бързо, па и бех на скорост и иде време да мина в дясно, туко пред един автобус, когато виждам, че острова е твърде близо, естествено необозначен... как и да е, то само аз съм си виновен, карах с 100++. Та виждам че го урдям, хванах волана с две ръце здраво и леко завих на дясно, така че колата да се наклони на дясно и да помогна на лявата предна гума да се покатери на бордюра, последваха 3 удара. Предна лява в острова, след това задна лява, в десния бордюр(тфа не мога си го обесня как е станало, сигурно са държали добре десните гуми след скока) и след рикошет-а, задна дясна(врата и гума) в десния тротоар, като събирам 2 огради и едно колче. Спирачки не съм натискал.
По ред на номерата. Четвъртото кръгче е мястото където спрях окончателно. Снимките са от веднага, още преди да дойде който и да е. Имах фотоапарат под ръка.


Тфа в Самоков - един час преди случката.



Благодарности на Деян, за бързото пристигане. Не разбрах кога успя да събереш толко хора за толко малко време. Благодарности и на всички притекли се. Много адекватна и бърза намеса от всички, направо ми обрахте точките, особенно след като сменихме гумите и като се обърнах да видя кво става с оградите и къде да ги махнем - тех вече ги нямаше.
Като цяло след като спрях исках да изляза от колата, но усетих лек блокаж в лявото рамо, наместих го и излязох. Махнах оградите който се бяха закачили за лип-а и са се влачели с колата, около 15-20 метра. Сменихме двете леви гуми с мойта резервна и Деяновата. Късмет е че успях да развия секретния болт на предната лява, тъй като бях загубил секрета предишния ден пред нас.(Аз го намерих вчера.) Та на три гуми я дръпнахме. После се наведох да видим какво се е счупило. Тогава рамото пак прещрака и направо щех да падна. Бяло пред очите и пот, само, че ми се и пикаеше, та треаше да ме подпират, че не можех си закопчая панталона. Моста не е мръднал, носача и той не се е счупил. Отворихме багажника, разпънката която си направих преди време от винкела на старата ни дограма, не бе мръднал. Купето се е сцепило но не мога да обесня точно къде. Мисля, че е извън ремонт. Като цяло джантите са поели силата от ударите, но ако не бяха и оградите сигурно съм щал да спра в самата бензиностанция. Късмет е, че нямаше други коли. Основното е, че не знаех къде почва острова. Както и да е. Приемам всякъква критика или там който квото иска да си пише. Нося си отговорността. Дали съм си взел поука, ще проличи чак като колата тръгне отново.
П.С.
Ако някой има 4-врато купе - приемам подаръци

Последна промяна KPETEH на 03 Ное 2008, 19:36, променена общо 2 пъти
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Аз едина събота се прибирах към нас и гледам по ботевградско посока от пожарната към екото на кръстовището некви е30 ки влизат с дрифт беха поне 4-5 и си викам бахмаммуу кво става тука ,а то вие сте били 

I'm slowly drifting


- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Дидо като ми звънна имах супер яко работа, буквално зарязах работата и започнах да званя на всички, много исках да си тръгна от работа и да дойда да видя КРЕТЕНА дали е добре и след 30 мин. ми звънна брат ми и ми каза че е добре и са оправили нещата и се успокоих супер яко и започнах да се приготвям по бързо за сбирката че бях естествено до 10:00 на работа и като аз дойдох и всичко беше свършило(гонки и такива мити работи
)...
Е30 Fun Club










Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
Apassionata написа:Ето малко снимки от един гост... за малко да кажа музикант, хахахха
Ентусиаст де;) А някой ден като стана "истински такъв" ще си взема Е30... да не повярваш![]()
Ей, ма верно започнаха да ме кефят тия Е30-киИ, Колеги, не можете да паркирате! В една линия
относно "гостенката" може би ще трябва а си купиш е30 ако искаш да не се отличаваш мн мн от нас но пък и да си купиш пак ще има с какво да се отличаваш то не е само с колата



смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Значи предлагам да се прави веднъжгодишно Събиране(както Е34-ките си направиха), значи давам само предложения дали има интерес темата и дали ще се съберат хора, ако това стана ще организирам всичко(писта, хотел за спане и след това кръчма) и ще гледам да е на по-централно място(и дата, която е одобна за вас) в България за да може всеки един Е30 Фен да може да дойде.
Значи давам предложение да видим дали ще има интерес. Давайте предложение за дата, значи няма да е тая година ама някъде Април(за сега е Април ще видиме вие какво ще решите)
Нека направим едно незабравимо сбиране на Е30 
Значи давам предложение да видим дали ще има интерес. Давайте предложение за дата, значи няма да е тая година ама някъде Април(за сега е Април ще видиме вие какво ще решите)


Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Това е много добра идея, мисля че голям брой момчетии ще се навият и ще го реализираме поне от моя гледна точка. Оптимално място незнам дали ще се хареса имам предвид конкретно с писта, не е идея да повтяряме мястото от събора.
Все пак в момента както знаеш сме съсредоточени за друго място и за друго по близко ходене, мисля че когато Жоро е готов ще бъде писано тук за него.
Колеги и най-вече приятели замисляйте се преди всеки спам пост дали има смисъл от него точно в тази тема. Познавам повечето от вас и виждам че сте големи пичове, не се лигавете сега от тук надолу. Всяка организация ще е добре обмислена и съобразена с искнията на колкото се може по голям кръг от участници. Ще говорим повече Събота вечер !
Все пак в момента както знаеш сме съсредоточени за друго място и за друго по близко ходене, мисля че когато Жоро е готов ще бъде писано тук за него.
Колеги и най-вече приятели замисляйте се преди всеки спам пост дали има смисъл от него точно в тази тема. Познавам повечето от вас и виждам че сте големи пичове, не се лигавете сега от тук надолу. Всяка организация ще е добре обмислена и съобразена с искнията на колкото се може по голям кръг от участници. Ще говорим повече Събота вечер !
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
еее всички си траят и не казват дали ще идват тая вечер
ще има изненади май....
а Жорка да не забравиш да дойдеш,че имам да ти давам нещо

а Жорка да не забравиш да дойдеш,че имам да ти давам нещо

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани