14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Не знам кой от посещаващите събора е очаквал средата на Юли и то до Пловдив да е хладно или да не пече
. От години назад си нося плажно масло, шапка и очила и това е въпрос на лична подготовка и съобразяване. Не може да виним организаторите или собственика на съоражението, че няма сянка навсякъде. Ходили ли сте на друга автомобилна писта където за всички има сянка?
Да съботния ден започна късно, но за това аз виня екипите на Тунинг.бг и Монстър, понеже ги чакахме да си разпънат рекламите по пистата, и заради тях нямаше коли да карат – 99% съм сигурен, че ако бяха си ги опънали от вечерта, нямаше да чакаме откриването толкова. Именно и това отместване промени цялата програма.
Не мога да кажа, че феновете които правиха донъти и бърнаути бяха „туристи“ както се изрази някой – момчетата се постараха да направят шоу, всеки според възможностите си. Ники се опита да прави донъти пред членските шатри, но бързо го изпъдиха – вероятно заради това че там е нов асфалта.
Дрифт такситата далеч не бяха аматьорски, не съм сигурен хората които го писаха това колко добре карат и какви коли имат ... но ако за тях това е аматьорство искам да ги поздравя.
Въпреки че бяхме 7:45 на пистата и момчетата на входа още ставаха, реакцията им беше супер адекватна и за броени минути се справиха с тълпата ранобудници – там видях единствено Littlerock, който за мен работеше на 110% от силите си, тичаше като луд в най-голямата жега да чисти гуми от пистата ... изобщо не го познавам лично и не пиша суперлативи за да ми благодари някой после. Нещата винаги имат повече от една гледна точка обаче.
ВИП-а беше идеално устроен, предполагам беше там заради промяната на пистата, все пак охраната си вършеше работата, фризера с водата и монстърите беше готин жест, а кетъринга беше на 2 метра. Пистата се виждаше идеално и сянката си свърши работата.
Наистина карането на писта ми липсваше, можеше да се пуснат повече аматьори като предни години, който му се иска да покара и да запълни дупката от липсващи професионалисти.
Боби си е лигльо, водил е няколко ивента на които съм бил, старае се да се впише винаги момчето, аз го харесвам повече от оня неграмотник дето 2 думи едвам връзва.

Да съботния ден започна късно, но за това аз виня екипите на Тунинг.бг и Монстър, понеже ги чакахме да си разпънат рекламите по пистата, и заради тях нямаше коли да карат – 99% съм сигурен, че ако бяха си ги опънали от вечерта, нямаше да чакаме откриването толкова. Именно и това отместване промени цялата програма.
Не мога да кажа, че феновете които правиха донъти и бърнаути бяха „туристи“ както се изрази някой – момчетата се постараха да направят шоу, всеки според възможностите си. Ники се опита да прави донъти пред членските шатри, но бързо го изпъдиха – вероятно заради това че там е нов асфалта.
Дрифт такситата далеч не бяха аматьорски, не съм сигурен хората които го писаха това колко добре карат и какви коли имат ... но ако за тях това е аматьорство искам да ги поздравя.
Въпреки че бяхме 7:45 на пистата и момчетата на входа още ставаха, реакцията им беше супер адекватна и за броени минути се справиха с тълпата ранобудници – там видях единствено Littlerock, който за мен работеше на 110% от силите си, тичаше като луд в най-голямата жега да чисти гуми от пистата ... изобщо не го познавам лично и не пиша суперлативи за да ми благодари някой после. Нещата винаги имат повече от една гледна точка обаче.
ВИП-а беше идеално устроен, предполагам беше там заради промяната на пистата, все пак охраната си вършеше работата, фризера с водата и монстърите беше готин жест, а кетъринга беше на 2 метра. Пистата се виждаше идеално и сянката си свърши работата.
Наистина карането на писта ми липсваше, можеше да се пуснат повече аматьори като предни години, който му се иска да покара и да запълни дупката от липсващи професионалисти.
Боби си е лигльо, водил е няколко ивента на които съм бил, старае се да се впише винаги момчето, аз го харесвам повече от оня неграмотник дето 2 думи едвам връзва.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
520i написа:Аз пак питам- какво стана с колоната от София? Да няма колона е недопостимо за мен. Това е най-хубавата част от цялото мероприятие.
Къде изчезна Тедо с кабриото?
Е какво да е станало???
Имаше колона и тедо я водеше.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Слаба организация. За първи път не ми хареса събора. За седма поредна година присъствам ии толкова скучно не е било. Всичко премина в едно голямо чакане.
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Чак толкова хейт не е необходим, особено от хората със синичко в никовете, които се предполага, че се водят бмв ентусиасти в по-голяма степен от останалите потребители на форума - все пак са членове на клуба
. Съборът не беше на ниво и организаторите го признават - време е за малко градивна критики май, а не само за "храна"
. Не може всяка година да е все по-добър съборът от предишната - просто това няма как да се случи съгласно законите на математиката
. Според мен трябва да се гони и задържи едно ниво като на 9-ти, 10-ти събор, 11-тия май също беше добър /вече ми се сливат
/, и повечето хора ще са доволни...може би
.
Сега моите "две стотинки" относно Събора /не бях ходил от 3-4 години на събор/:
1. Благодарности на организаторите - добър, лош, без тях Събор нямаше да има
Аз бях за около три часа - от 2 до 5, и за малко да ми стане лошо при все, че имах и чадър дори, не искам да си мисля на тях какво им било да тичат 10-12 часа през целия ден на този пек.
2. Жегата и сянката - абе колеги, вие нали сте мислещи същества, хомо сапиенс там, ала-бала...как очаквате средата на юли, в полето до Пловдив, при прогноза на синоптиците за около 40 градуса, да не се загива от жега и да има уредена сянка + безграничен лед + безгранични студени бири + мис мокра фланелка
, може би, за 4000-5000 човека
. Хайде малко да се поосвестим и да слезем на земята - нищо не костваше всеки да си се подготви за условията както намери за добре - да си вземе я някое слънце защитно, я чадърче, я хладилна чанта, а не да се чака всичко на готово.
3. Моята критика е към уредбата на паркирането на автомобилите, нещо което считам, че зависи изцяло от организацията на мероприятието. Значи, както казах и по-горе аз дойдох около 2 часа и за мен като фен е недопустимо да паркирам между Е46 М3 и друга доста "барната" Е46 отвън в праха на поляните, при положение, че вътре почти целият чакъл беше празен. И да не ме разберете погрешно, моята кола изобщо не ставаше за паркиране вътре. Просто е недомислено яки коли, направени и изпипани, още по-малко М-ки да стоят паркирани "на къра" на Национален БМВ събор. Докато вътре има паркирани Мазди, Хюндаи, Деу, Пежо, Форд и т.н. - айде да кажем, че ванчетата са били сервизни или на спосорите, ама няква нова Мазда или Хюндаи и30 да ми стоят почти на централно място, някак си дразнеше.
Идеята с конкурсните коли да са оградени беше много добра, както и М-ките, които те "посрещаха" на входа, но трябва да се мисли как да се вкарат и останалите стойностни коли на пистата. Предполагам не само на мен ми е кеф да гледам направени и лъснати коли, наредени една до друга, от които да "крада" идеи
. Не е ок да са вкарани само дрифтарки, без брони и гърнета
- естествено не може и без тях, сигурно има хора, които им се кефят, но ....
И едно въпросче накрая - кое налагаше да са точно тези дати, предвид жегата, липсата на основни фигури за бмв идеята, както се разбра, и т.н. Така и така нямаше да се спази традицията за началото на май месец, не можеше ли да е септември или октомври Съборът, нямаше свободни уикенди за пистата ли или
?





Сега моите "две стотинки" относно Събора /не бях ходил от 3-4 години на събор/:
1. Благодарности на организаторите - добър, лош, без тях Събор нямаше да има

2. Жегата и сянката - абе колеги, вие нали сте мислещи същества, хомо сапиенс там, ала-бала...как очаквате средата на юли, в полето до Пловдив, при прогноза на синоптиците за около 40 градуса, да не се загива от жега и да има уредена сянка + безграничен лед + безгранични студени бири + мис мокра фланелка



3. Моята критика е към уредбата на паркирането на автомобилите, нещо което считам, че зависи изцяло от организацията на мероприятието. Значи, както казах и по-горе аз дойдох около 2 часа и за мен като фен е недопустимо да паркирам между Е46 М3 и друга доста "барната" Е46 отвън в праха на поляните, при положение, че вътре почти целият чакъл беше празен. И да не ме разберете погрешно, моята кола изобщо не ставаше за паркиране вътре. Просто е недомислено яки коли, направени и изпипани, още по-малко М-ки да стоят паркирани "на къра" на Национален БМВ събор. Докато вътре има паркирани Мазди, Хюндаи, Деу, Пежо, Форд и т.н. - айде да кажем, че ванчетата са били сервизни или на спосорите, ама няква нова Мазда или Хюндаи и30 да ми стоят почти на централно място, някак си дразнеше.
Идеята с конкурсните коли да са оградени беше много добра, както и М-ките, които те "посрещаха" на входа, но трябва да се мисли как да се вкарат и останалите стойностни коли на пистата. Предполагам не само на мен ми е кеф да гледам направени и лъснати коли, наредени една до друга, от които да "крада" идеи


И едно въпросче накрая - кое налагаше да са точно тези дати, предвид жегата, липсата на основни фигури за бмв идеята, както се разбра, и т.н. Така и така нямаше да се спази традицията за началото на май месец, не можеше ли да е септември или октомври Съборът, нямаше свободни уикенди за пистата ли или

- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Винаги има Недоволни каквото ще да е . Яд ме е ,че пак не присъствах



- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
г-н Том Круз а.к.а големия ентусиаст с 2те стотинки: Маздите, Фордовете и Ванчетата, щяхте да забележите, че дърпаха платформи с коли и бяха в сервизната зона.
Относно паркирането в къра, Иво и малкатаскала написаха защо е станало така и че едвам са уредили и него - това за вас истинските фенове на марката дето сте в синичко - и като такива трябваше повечко да четете преди да пишете, но предполагам слънчевите очила са с поляризация и монитора се вижда черен.
Защо да не го направят Септември и Октомври когато се спуква да вали дъжд наистина, ще караме джетове по пистата или най-добре да го направят по коледните празници - да дрифтят М40ските
Peace
Относно паркирането в къра, Иво и малкатаскала написаха защо е станало така и че едвам са уредили и него - това за вас истинските фенове на марката дето сте в синичко - и като такива трябваше повечко да четете преди да пишете, но предполагам слънчевите очила са с поляризация и монитора се вижда черен.
Защо да не го направят Септември и Октомври когато се спуква да вали дъжд наистина, ще караме джетове по пистата или най-добре да го направят по коледните празници - да дрифтят М40ските
Peace
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
deyan-enchev написа:г-н Том Круз а.к.а големия ентусиаст с 2те стотинки: Маздите, Фордовете и Ванчетата, щяхте да забележите, че дърпаха платформи с коли и бяха в сервизната зона.
Относно паркирането в къра, Иво и малкатаскала написаха защо е станало така и че едвам са уредили и него - това за вас истинските фенове на марката дето сте в синичко - и като такива трябваше повечко да четете преди да пишете, но предполагам слънчевите очила са с поляризация и монитора се вижда черен.
Защо да не го направят Септември и Октомври когато се спуква да вали дъжд наистина, ще караме джетове по пистата или най-добре да го направят по коледните празници - да дрифтят М40ските
Peace
Нещо не ти е добре ми се струва






- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Преди да задаваш въпроси е добре да провериш дали не са отговорени, опитах се да ти покажа пътя, но явно е по-сложен процес.
Не съм се ядосал, благодаря за загрижеността, стана ми драго като видях, че си по-голям фен от повечето тук просто - отдавам ти почит.
Защо колите на най-големите фенове бяха в къра се отговори, ако не те устройва вадиш 2500 броя х2 стотинки и си на чакъла и на сянка без да е нужно да си носиш чадър.
Не съм се ядосал, благодаря за загрижеността, стана ми драго като видях, че си по-голям фен от повечето тук просто - отдавам ти почит.
Защо колите на най-големите фенове бяха в къра се отговори, ако не те устройва вадиш 2500 броя х2 стотинки и си на чакъла и на сянка без да е нужно да си носиш чадър.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- didodi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 2.12.2003
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring 525d
- Мечтае да кара: с четири ауспуха...
- Детайли за колата: Лайфстайл комби просто.
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Организаторите сами по себе си не се хейтват от никой , ние всички видяхме че всеки даваше дори 200% от себе си , но ОРГАНИЗАЦИЯТА като цяло липсваше - нямаше ключови участници , зрители , празна писта на 50% от времето сигурно на събора , парко места имаше свободни зад главната трибуна до барчето поне за 50 коли !
П.С. скъпи организатори , не е само "10 лева входче" разхода на нас феновете за да дойдем на събора и пак казвам : мъка ми е за колегите дошли от другия край на България
П.С. скъпи организатори , не е само "10 лева входче" разхода на нас феновете за да дойдем на събора и пак казвам : мъка ми е за колегите дошли от другия край на България


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Да споделя и моето мнение - ще бъда кратък
Тръгнахме от София, всичко беше наред, с малки селяндурски прояви (като изпреварване от дясно и каране в лява лента със 100км/ч), паркирахме колите, имаше настроение, трепнехме в очакване на грандиозното откриване, шума от V8, скъсани гуми и т.н. Минахме през тоалетната, взехме си минерална вода и зачакахме (пред кафето, на сянка), видяха се малко пушеци от гуми и се зарадвах, че е започнало. Викам на мойте, хайде ще си седим на сянка и ще гледаме time attack-а/дрифта от тук. Взехме си ядене, бири и чакането или търпението ни продължи до 15:20 (говорихме дори и за политика, толкова беше интригуващо с тази триколка). След като видяхме "цели" 5-6 коли на пистата, решихме, че повече няма смисъл да седим на тази жега и отидохме в хотела в Хисаря, в който си бяхме запазили места.
Заключението ми е: Съжалявам, че дойдох на този събор, че дадох 10лв. за вход (добре че не си платих за вип...), но поне почивката в Хисаря беше много приятна. От 6 год. не съм пропускал събор, но честно казано вече се замислям дали да ходя. Всяка година става все по- зле и по- зле. Догодина съм в Германия на БМВ събор и това е. Надявам се с парите от вход, някои хора са успели да си направят кефа на пистата. Надявам се, че ще останат и за броня на Явор.

Тръгнахме от София, всичко беше наред, с малки селяндурски прояви (като изпреварване от дясно и каране в лява лента със 100км/ч), паркирахме колите, имаше настроение, трепнехме в очакване на грандиозното откриване, шума от V8, скъсани гуми и т.н. Минахме през тоалетната, взехме си минерална вода и зачакахме (пред кафето, на сянка), видяха се малко пушеци от гуми и се зарадвах, че е започнало. Викам на мойте, хайде ще си седим на сянка и ще гледаме time attack-а/дрифта от тук. Взехме си ядене, бири и чакането или търпението ни продължи до 15:20 (говорихме дори и за политика, толкова беше интригуващо с тази триколка). След като видяхме "цели" 5-6 коли на пистата, решихме, че повече няма смисъл да седим на тази жега и отидохме в хотела в Хисаря, в който си бяхме запазили места.
Заключението ми е: Съжалявам, че дойдох на този събор, че дадох 10лв. за вход (добре че не си платих за вип...), но поне почивката в Хисаря беше много приятна. От 6 год. не съм пропускал събор, но честно казано вече се замислям дали да ходя. Всяка година става все по- зле и по- зле. Догодина съм в Германия на БМВ събор и това е. Надявам се с парите от вход, някои хора са успели да си направят кефа на пистата. Надявам се, че ще останат и за броня на Явор.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Maverick_VS написа:deyan-enchev написа:г-н Том Круз а.к.а големия ентусиаст с 2те стотинки: Маздите, Фордовете и Ванчетата, щяхте да забележите, че дърпаха платформи с коли и бяха в сервизната зона.
Относно паркирането в къра, Иво и малкатаскала написаха защо е станало така и че едвам са уредили и него - това за вас истинските фенове на марката дето сте в синичко - и като такива трябваше повечко да четете преди да пишете, но предполагам слънчевите очила са с поляризация и монитора се вижда черен.
Защо да не го направят Септември и Октомври когато се спуква да вали дъжд наистина, ще караме джетове по пистата или най-добре да го направят по коледните празници - да дрифтят М40ските
Peace
Нещо не ти е добре ми се струва![]()
. Не мога да си изкажа мнението и да си задам въпроса ли
. Последната Мазда 6 и Хюндай и30 със сигурност са дърпали платформи с коли
. Успокой се, момко, и дишай дълбоко, че жегата не прощава не само на Калояново
![]()
Маздата дърпаше платформа ( ако говорим за червената мазда 6) а сивия хюндай, е кола на спонсорите на събора.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Heat написа:Здравейте,
бих искал да изразя лично мнение относно Събора.
Наистина е добре, че има хора, които са успяли да видят нещата и да ги разберат...
P.S. Празното място срещу конкурсните коли нямаше как да бъде запълнено с автомобилите на членовете на клуба, защото нямаше да побере всички... и тогава пак щеше да стане проблем... а и предвид факта, че бе отделено за боксове на колите от Къп-а, не очаквахме, че ще се освободи толкова място за събота (в петък имаше повече заетост). Нямаше как да променяме нещата днес-за-утре, още повече, че мястото нямаше да стигне за всички членски коли... ако бяхме подбирали "лъскачки" да паркират вътре можете да сте сигурни, че щяха да почнат коментарите за шуро-баджанащината и как едни са по-фенове от други и са ги пуснали вътре... че щото им е по-скъпа колата и т.н. и т.н.
А пък за "разваления телефон" да не говорим... един не дочул, друг недовидял и накрая се разказват някви невероятни истории за това какво било станало с един или друг... и разни капацитети веднага се изказват меродавно по посока организатори и клуба.. тва българина е уникално (в лошият смисъл) същество...
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Искате ли да ви споделя как си представям перфектният БМВ Събор?
Първо и най-важно - да се спира на асфалт! Представям си голямо място в урбанизирана територия, достатъчно да се раздели на сектори за всяка серия. Във всеки сектор на определената серия /да кажем трета/ има подсектори за всяка генерация тройки. В този сектор, /да кажем Е46/ да има място за М-ките, място за Stance автомобилите, място за сток автомобилите, място и за тунинг автомобилите, така хората с определени интереси ще знаят точно къде да отидат, за да видят това което ги интереусва, щото примерно мен Х-серията не ме интересува, не искам да гледам нищо там, но пък моя приятел Иво, който има Х5-ца не се интересува от тройките и т.н. В главата си виждам перфектно измити автомобили свалени до земята, полирани джанти, паркирани съвършено един до друг, готини момичета, които да могат да си позволят да си сложат обуквите с висок ток за да се разхождат надуто /щото на нивата и в чакъла не е най-удобното място да ходят на 15 санта ток/, докато ние се сръчкваме до колите и си викаме "брат видя ли я тази, лелее..", бирата да е студена... Рай а?
Второ - да има игри с публиката пак както преди - най-бърза смяна на гума, най-бързо миене на БМВ, най-далечно хвърляне на гума, дърпане на въже, драг с бутане е такива яки работи от старите събори
Да има еротична автомивка, Мис БМВ Събор... Какво друго? Сигурно има още стари неща, но не се сещам в момента, може някой да допълни.
Трето - колите, които са определени като най-добри и които ще се оценяват от жури да се подредят в ЗАЛА с полиран под яки прожектори, да са заобиколени от красиви жени промотиращи рекламните артикули от щандовете разпръснати из цялото място на събора. Мисля, че всеки собственик си мечтае колата му да се оценява в такава обстановка.
Четвърто - да има доунът шоу естествено! Не знам дали бяхте в София преди две седмици на нощния дрифт, но това е било единствено по рода си изживяване! Аз не можах да отида, но от това което видях във филма на тунинг.бг е било страшно!
Ефекта от звука в града е в пъти по-голям отколкото на писта, знаете го това много добре 
За кетъринг няма какво да говорим - там нещата ги разбираме българите
Дет се вика по яденето и пиенето сме най-силни, но бъдейки в градска част ще стане още по-готино, защото ще могат много повече неща да се продават, много по-голям избор да има и така. Това е в общи линии, аз бих платил 20 лева вход за такова мероприятие и вярвам, че много хора ще го направят, защото каквото и да си говорим да се изпипа подобно нещо е скъпо, но просто разсъждавам! Дано ви е харесало! 
Първо и най-важно - да се спира на асфалт! Представям си голямо място в урбанизирана територия, достатъчно да се раздели на сектори за всяка серия. Във всеки сектор на определената серия /да кажем трета/ има подсектори за всяка генерация тройки. В този сектор, /да кажем Е46/ да има място за М-ките, място за Stance автомобилите, място за сток автомобилите, място и за тунинг автомобилите, така хората с определени интереси ще знаят точно къде да отидат, за да видят това което ги интереусва, щото примерно мен Х-серията не ме интересува, не искам да гледам нищо там, но пък моя приятел Иво, който има Х5-ца не се интересува от тройките и т.н. В главата си виждам перфектно измити автомобили свалени до земята, полирани джанти, паркирани съвършено един до друг, готини момичета, които да могат да си позволят да си сложат обуквите с висок ток за да се разхождат надуто /щото на нивата и в чакъла не е най-удобното място да ходят на 15 санта ток/, докато ние се сръчкваме до колите и си викаме "брат видя ли я тази, лелее..", бирата да е студена... Рай а?

Второ - да има игри с публиката пак както преди - най-бърза смяна на гума, най-бързо миене на БМВ, най-далечно хвърляне на гума, дърпане на въже, драг с бутане е такива яки работи от старите събори

Трето - колите, които са определени като най-добри и които ще се оценяват от жури да се подредят в ЗАЛА с полиран под яки прожектори, да са заобиколени от красиви жени промотиращи рекламните артикули от щандовете разпръснати из цялото място на събора. Мисля, че всеки собственик си мечтае колата му да се оценява в такава обстановка.
Четвърто - да има доунът шоу естествено! Не знам дали бяхте в София преди две седмици на нощния дрифт, но това е било единствено по рода си изживяване! Аз не можах да отида, но от това което видях във филма на тунинг.бг е било страшно!


За кетъринг няма какво да говорим - там нещата ги разбираме българите


Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
Maverick_VS написа:Нещо не ти е добре ми се струва![]()
. Не мога да си изкажа мнението и да си задам въпроса ли
. Последната Мазда 6 и Хюндай и30 със сигурност са дърпали платформи с коли
. Успокой се, момко, и дишай дълбоко, че жегата не прощава не само на Калояново
![]()
Колко човека трябва да ти го напишат че маздата дърпаше кола, дали го разбра вече "тома неверни"

Как изглеждаха нещата през моите два чифта очи и брада....
Наистина тази година събора беше по слаб от миналата година, но не мога и за момент да си помисля да обвиня някой от организаторите, защото виждах как момчетата тичан нагоре-надолу без почивка - съжялявам но Вие се изплюхте в устата на тези хора за "мерси"

Както миналата година сега и тази реших, че ще платя ВИП, не защото съм такъв а защото си мисля че ще помогна поне малко финансово на организаторите и клуба. Някои ще кажат "ама сигурно взимаш 1000лв" - не работя за 450лв на месец, но съм си направил елементарната сметка, че това мероприятие е 1 път в годината и мога да отделя някакви пари за него, какво мога да искам повече от сянка и студена вода...
Защо типично по Български почнахте веднага с нападките и не попитахте дали тези момчета имат нужда от помощ, само на пиене и ядене ли сте фенове на марката????????????????????????????????

Мислех да напиша още доста неща, но май наистина няма смисъл

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 14-ти Национален BMW Събор - 17, 18 и 19 Юли 2015г.
От години се повтаря едно и също след всеки събор. Участниците казват-това не ми хареса, а организаторите казват-без пари толкова. И на другата година пак същото. Никакви мерки не се взимат и нищо не се прави за следващата година за да се промени положението. Така ще е и на 15-тия и на 16-тия и на 100-тния събор.
И двете групи хора са прави. Едните го правят от добра воля и правят възможно най-доброто, но за без пари. Другите пък дават пари и за тях не получават това, което са очаквали. Да, наистина всички подготвящи събора го правят като дарение и няма какво повече да искаме от тях. Но пък посетителите плащат вход за да влязат и са напълно в правото си да изискват. Но понеже всички им работят за без пари не се чувстват длъжни и така влизаме в един омагьосан кръг.
Нямам представа колко е таксата за пистата и как може да се организират нещата финансово, но според мен е редно за всеки труд да се заплаща. Всички помагащи по някакъв начин за събора трябва да бъдат възмездени според положения труд. Тогава ще може и да се изисква от тях. Ето пример- конкурсните листа. Те са в Молов, но той ще ги прати след като се върне от почивка. (А някои още чакат тези от миналия събор).Напълно в правото си, защото това е една работа, която той върши доброволно без да му се плаща. Хората обаче си ги искат. Те са си платили за участие в събора, подготвили са си колите и имат право да изискват тези неща.
На предложенията на посетителите трябва да се обърне внимание, защото се предполага че този събор се прави заради тях. Не може да му искаш 10лв, той да даде още 100-200 за път и спане и накрая да го караш да кара през поляната. Да гази в кал или да диша цял ден прахоляк.
Относно финансирането- това е най-големия автомобилен форум в страната. Втория най-посещаван форум, ако не се лъжа след мамата. Ако този сайт не може да изкара пари за да си организира мероприятията, да се издържа и да просперира ще ме извиняват отговорните, но или някой краде безобразно или е пълен тъпак.
Не знам каква точно е истината, но се чува от тук-там, че отчета за приходи и разходи става под формата на хвърчащи листчета със сметки.. Алоо, тези които контролират паричния поток на този клуб сте един вид данъчни. Да взема аз утре да ида в данъчното и да им представя една хвърчаща бележка на която съм написал колко съм похарчил и да твърдя, че това са ми разходите, а?
Очевидно е след така стеклите се събития на последния, че е време за сериозни действия и промяна, ако искаме следващия път да няма 10 гигабайта храна във форума и фейсбука. А ако не ни бърка това .. "продължаваме напред".
И двете групи хора са прави. Едните го правят от добра воля и правят възможно най-доброто, но за без пари. Другите пък дават пари и за тях не получават това, което са очаквали. Да, наистина всички подготвящи събора го правят като дарение и няма какво повече да искаме от тях. Но пък посетителите плащат вход за да влязат и са напълно в правото си да изискват. Но понеже всички им работят за без пари не се чувстват длъжни и така влизаме в един омагьосан кръг.
Нямам представа колко е таксата за пистата и как може да се организират нещата финансово, но според мен е редно за всеки труд да се заплаща. Всички помагащи по някакъв начин за събора трябва да бъдат възмездени според положения труд. Тогава ще може и да се изисква от тях. Ето пример- конкурсните листа. Те са в Молов, но той ще ги прати след като се върне от почивка. (А някои още чакат тези от миналия събор).Напълно в правото си, защото това е една работа, която той върши доброволно без да му се плаща. Хората обаче си ги искат. Те са си платили за участие в събора, подготвили са си колите и имат право да изискват тези неща.
На предложенията на посетителите трябва да се обърне внимание, защото се предполага че този събор се прави заради тях. Не може да му искаш 10лв, той да даде още 100-200 за път и спане и накрая да го караш да кара през поляната. Да гази в кал или да диша цял ден прахоляк.
Относно финансирането- това е най-големия автомобилен форум в страната. Втория най-посещаван форум, ако не се лъжа след мамата. Ако този сайт не може да изкара пари за да си организира мероприятията, да се издържа и да просперира ще ме извиняват отговорните, но или някой краде безобразно или е пълен тъпак.
Не знам каква точно е истината, но се чува от тук-там, че отчета за приходи и разходи става под формата на хвърчащи листчета със сметки.. Алоо, тези които контролират паричния поток на този клуб сте един вид данъчни. Да взема аз утре да ида в данъчното и да им представя една хвърчаща бележка на която съм написал колко съм похарчил и да твърдя, че това са ми разходите, а?
Очевидно е след така стеклите се събития на последния, че е време за сериозни действия и промяна, ако искаме следващия път да няма 10 гигабайта храна във форума и фейсбука. А ако не ни бърка това .. "продължаваме напред".

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани