Писта "София" 30.09 и 01.10.2006
Модератори: mitaka7, Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- M2PR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: над града..
- Пол: Жена
- Кара: звездомобил
ku4kata BMW написа:На 1во място завърши Тодор Дунев с порше
то оставаше и да не го вземе той

АПНИ, БАБА, 'АПНИ
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Митака кара екстра, надявам се той да разясни какво-що
Днес ние седяхме и гледахме на завоя в ниската част на трасето под моста и ми се струваше,че нямаше настървеност у него,имам чувството,че вчера караше по-яростно,ма може да се лъжа
Нека той се включи и да разкаже това-онова
Георги Пенчев

Днес ние седяхме и гледахме на завоя в ниската част на трасето под моста и ми се струваше,че нямаше настървеност у него,имам чувството,че вчера караше по-яростно,ма може да се лъжа

Нека той се включи и да разкаже това-онова

Георги Пенчев
- M2PR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: над града..
- Пол: Жена
- Кара: звездомобил
- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
Как да го минеш тва животно
-Човека карал в Германия-спечелил един чувал пари-купил си такова животинче и е съвсем резонно да бетонира първото място
Той Царя,ако можеше да го мине--лично щеше да излезе на пистата а не да си дава (конкурентно) способните коли под наем
Иначе евала на Митко
млад е времето е пред него и дай боже в най скоро време РедБул да развържат кесията и в негово лице да имаме един пилот,който ще накаже Басо-а защо не и Льоб
А дотогава тва нещо яко ще стриже и мисля,че има защо


-Човека карал в Германия-спечелил един чувал пари-купил си такова животинче и е съвсем резонно да бетонира първото място

Той Царя,ако можеше да го мине--лично щеше да излезе на пистата а не да си дава (конкурентно) способните коли под наем
Иначе евала на Митко


А дотогава тва нещо яко ще стриже и мисля,че има защо



Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Колата беше наистина под всякаква критика
Проблема който се появи още на тренировките беше необясним и за мен и за механиците. Та какво ли не се прави за да се установи от какво прекъсва и така и не успяхме и в крайна сметка след проверка на абсолютно всичко възможно, сменихме турбото с друго по малко, понеже се съмнявахме че прекъсва заради огромното налягане , но и това не помогна. Друг дразнещ фактор във форда е и това че на тестове винаги се държи така както трябва , а после на състезанието - ОТВРАТ
Незнам колко от вас забелязаха , но аз от началото до края на състезанието карах до 5200 оборота, като се има в предвид че турбото започва развъртане на 4600-4700 об/м.
Причината ни стана ясна точно преди началото на самото състезание - Няма гориво и налягане точно в този момент което е най-наложително, или по друг начин казано - Развалена Горивна помпа
Но положението е такова че , нямаме резервна (а попринцип имаме резервно от всичко минимим по 1-2 рез. часрти), но точно такава помпа нямаме и ........ Резултата е налице
Аз лично мислих въобще да не продължавам да карам след първите две обиколки, но след като видях че държа хондата и другия форд на прилично разстояние зад мен, продължих и пак добре - 4 място - 5 точки и сега съм с 31 т. а порша е с 40, но следващите две състезания са критични не само заради точките, ами и зарди сложноста им - съответно - писта Калояново (дракон) 2 и Бургас . И двете са бавни и с много завой и къси прави
Те са ми малката светлинка в тунела и нали се знае - надеждата - последна мре
Сега остана да благодаря на всички който ме подкрепяха и който ме уважиха лично и дойдоха до боксовете и гледаха състезанието , както и на тези които просто са си казали по една добра дума за мен
Пенчев - батко , изглеждало ти е мудно карането ми поради вече разяснените от мен по горе причини, а повярвай ми хъса който имам за победа е по голям и от най смелите ми мечти за упоритост
Също така не искам и да подценявате колата защото повярвайте ми , когато е в кондиция , си се изнервя много
Нека ако някой е гледал на ст. загора да сподели (естествено тази кондиция траеше точно две обиколки (поех лидерство и минах порша) но отново взе да прекъсва и все пак явно това му се стори малък проблем и потроши ТОТАЛНО скоростната кутия
От мен - това е

Проблема който се появи още на тренировките беше необясним и за мен и за механиците. Та какво ли не се прави за да се установи от какво прекъсва и така и не успяхме и в крайна сметка след проверка на абсолютно всичко възможно, сменихме турбото с друго по малко, понеже се съмнявахме че прекъсва заради огромното налягане , но и това не помогна. Друг дразнещ фактор във форда е и това че на тестове винаги се държи така както трябва , а после на състезанието - ОТВРАТ

Незнам колко от вас забелязаха , но аз от началото до края на състезанието карах до 5200 оборота, като се има в предвид че турбото започва развъртане на 4600-4700 об/м.
Причината ни стана ясна точно преди началото на самото състезание - Няма гориво и налягане точно в този момент което е най-наложително, или по друг начин казано - Развалена Горивна помпа

Но положението е такова че , нямаме резервна (а попринцип имаме резервно от всичко минимим по 1-2 рез. часрти), но точно такава помпа нямаме и ........ Резултата е налице

Аз лично мислих въобще да не продължавам да карам след първите две обиколки, но след като видях че държа хондата и другия форд на прилично разстояние зад мен, продължих и пак добре - 4 място - 5 точки и сега съм с 31 т. а порша е с 40, но следващите две състезания са критични не само заради точките, ами и зарди сложноста им - съответно - писта Калояново (дракон) 2 и Бургас . И двете са бавни и с много завой и къси прави

Те са ми малката светлинка в тунела и нали се знае - надеждата - последна мре

Сега остана да благодаря на всички който ме подкрепяха и който ме уважиха лично и дойдоха до боксовете и гледаха състезанието , както и на тези които просто са си казали по една добра дума за мен

Пенчев - батко , изглеждало ти е мудно карането ми поради вече разяснените от мен по горе причини, а повярвай ми хъса който имам за победа е по голям и от най смелите ми мечти за упоритост

Също така не искам и да подценявате колата защото повярвайте ми , когато е в кондиция , си се изнервя много


От мен - това е

Митака е прав.
Става въпрос за Стара Загора
Когати си върви машината наистина върви
При положение че от старта 2 обиколки беше пред Порша значи може ....
А на третата обиколка видимо прекъсваше но поне се надявахме на 2-та стълбичка да е Митака.
И няколко обиколки преди финала Форда реши окончателно да спре точно до нашата агитка
Но каквото се искаше от Митака го направи останалото е малшанс
Става въпрос за Стара Загора


А на третата обиколка видимо прекъсваше но поне се надявахме на 2-та стълбичка да е Митака.
И няколко обиколки преди финала Форда реши окончателно да спре точно до нашата агитка

Но каквото се искаше от Митака го направи останалото е малшанс

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И аз бях там,и аз гледах...
Обаче нямах телефиони и не можах да се свържа с никой да се видим и си гледах съвсем сам
Евала за карането колега,радвам се че има за кого да викаме!
Обаче нямах телефиони и не можах да се свържа с никой да се видим и си гледах съвсем сам



Евала за карането колега,радвам се че има за кого да викаме!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани