една вечер на пистата (прочетено във нета)

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

една вечер на пистата (прочетено във нета)

Мнение от alx » 07 Фев 2005, 19:31

това е писано от един човек които ... ви оставям сами да си правите изводите какъв е...

превел съм го колкото да си запази смисъла. не претендирам за автентичност нито пък го знам колко е истинско или измислено... просто ми хареса- особено като финал, затова го споделям тука.

значи петък вечер е. имам избора да седя пред телевизора, да ходя по клубовете или да ходя да проверя докъде е стигнала младежта със тунингованите си чудеса и на кви пари играят. решавам последното. отварям гаражите и гледам замислено- кво да взема? решавам като ще е гарга да е рошава, мятам се във вайпъра, завъртам ключа на "включено", чакам маслената помпа да качи малко масло, бензиновата да напомпа гориво и решително давам контакт. нищо. има ток за аксесоарите, но няма за стартера. така е. търся кабели и подавам ток от една от другите коли. мда. трябва по-често да го разхождам. поглеждам мотек-а - всичко е в час и нищо не е забравил- добре че си има собствено захранване. да не говориме че последния ми бекъп е по-стар и от мене и ако трябва наново... лошо. ма.. късмет. излизам лекичко и се обаждам на един приятел които ми свежда че тази вечер "нелегалните" ще са на една отдавна опустяла военна база със 1 миля писта във добро състояние. знам я къде е. но имам други неща преди това да проверя. на един от светофарите надувам буста на 12 паунда (0.8 бара) и тръгвам на 1ва без газ, слагам лежерно на 2ра и настъпвам лееееекичко като гледам зорко мотека- няма детонации. добре. спирам на следващия и надувам до 16 паунда (1 бар или нещо такова). пак тръгвам бабешката (щото иначе стаа рачешката) и настъпвам плахо 2ра. двете турбини въздъхват леко... пак няма детонации. явно бензина ми поне не е изветрял. пък и е студено. все ще се оправя. решавам че вече мога сега да отида да се изложа.

след 1 час съм на базата. а там лудница. точно като във "бързи и яростни". че повечето са бавни- знам. остава въпроса колко са яростни. има поне 50-60 коли. неони, крилца, телевизори... пилят се гуми наляво и надясно. занимава се младежта. оставям си колата по-встрани и отивам на пистата да видя ко стаа и как върви залагането. повечето са със разни турбинирани и азотирани хондички, има няколко американски чудовища, 2-3 ауди с4, 1 рс6, няколко амг-та и едно порше. дърпат се на по $25, $50, мисля че видях и 2-3 $100 да разменят притежатели. времена- всякакви- повечето са около 12те.. имаше няколко старта във 11те и една супра и един скайлайн които са се карали и преди и тоя път пак си мериха инструментите- скайлайна даде 10.8 (и дръпна супрата на старта), но тя после го догони за 10.6 (преносимите хронометри са станали доста точни явно)... изобщо- интересно. а да, забравих- мадамите. не знам що, но ми се струва че със всяко мероприятие стават все по-малки и по-малки.. така във тъмното не се вижда добре, ма давам им средна възраст 15... ма кво- част от пейзажа са...

... по едно време гледам (по-скоро чувам) как иде нещо дето понятия като изходяща генерация са му много чужди. звучи ми познато. отивам и аз (как- нали е сейр) разбутвам тълпата и гледам любопитно. а то не е кат да няма ко да се гледа. додж чарджър. ма не къв а, много много правен. виждам суперчарджър (как няя го видя- стърчи 2 педи над предния капак), пълно тубирано купе, една седалка и нищо друго вътре, 4 ръчни скорости, 17 инчови сликове отзад (2 педя има между задните гуми- точно колкото за "дана" прасето), опашка на колелца да се подпира да не се обърне при старта... във багажника 2 бутилки... на блока отстрани пише 442, само дето не на мене тия щото това е донован блок а те са от 500 кубика нагоре общо взето... меря го така наиузст и решавам че е около 1500-1600 коня, тежи към 1500 кила и със тия сликове сигурно и ги слага на асфалта. ниски 9. може високи 8. и гледа нагло. ша гледа я. тука няма кои да му се опъне. ма кво- не съм комплексиран- шоу да има. отивам и му припомням- "аз съм един от онези... дето преди време.. това онова".. (знаеме се от преди)... той вика- ах. да. време беше. на колко искаш да се пуснеме? (лесно му е на него- аз да му мисля как ша го гоня на 400те метра)... после ми хрумва- "не ми харесват тука 400те метра.. неравно е" (глупости- мноо си хубаво ма аз може да съм по-бавен ма не съм по-глупав). той вика- "добре де, тогава кво?", викам му - "хайде да ходиме тука една магистрала... и до 320"... поглеждам го изпитателно- "ти нали може да вдигнеш 300"? :mhihi: ония се ухилва- "нямаш проблеми"... (бе имам, ма той не знае).

палиме и тръгваме. до там са 10 минути.. пускаме съгледвач напред- вика няма полиция- идвайте. по пътя натам той няколко пъти ми показва как се набира - страшно е... от 120 пали гуми и върви 200 метра настрани докато зацепи.. аз карам тихо и се чудя ко да му предложа за пари. накрая решавам че $500 е добре и звъня по гсм-а да му кажа. той не вдига. как ша вдигне като не го чува сигурно. то аз не си чувам мисълта а съм на 100 метра след него... хубу де...

отбиваме край пътя и се разбираме. гледам назад- повлекли сме детската градина- поне 15тина автомобила. трябва бързо да действаме преди някои сърцат гражданин да ни е обадил... решаваме да се дръпнеме 3 пъти - от 60 (края на първа и за двама ни), до 300 или докато има смисъл. проверявам си налягането на азота- имам за 3 старта достатъчно.

излизаме на магистралата пак- няма никои.. строяваме се един до друг през една лента, слагаме първа... стартера излиза пред нас 15-20 метра във средната и почва да мига със аварийките- 1,2,3,4.... преди да светне 5тя път аз вече съм натиснал и тряснал 2ра а бууста сочи 1 бар, разбира се веднага почвам да се пързалям, но гледам че и онзи си има подобни проблеми и изправен пред избора да отнесе стартера които също пили гуми отчаяно опитвайки се да "get out of the fu.ken way" или да скочи във канавката, се мята наляво надясно и за момент влиза във банкета и едвам спасява кожата... аз междувременно си имам свой проблеми а имено средната мантинела която ме зове магнетично ма аз не и се давам и така няколко пъти... избягвам я някак си и едвам овладявам колата. отказваме се и решаваме да опитаме пак. спираме, въртиме малко гуми на място да затоплиме и пак се строяваме. 1,2,3,4, тоз път съм на 2ра и леко тръгвам... онзи също е по-внимателен и го виждам как нахранва педала на газта и подминаваме стартера... слагам 3та на около 150 и настъпвам докрай. доджа до мене го гледам как настъпва и той до край- ако не друго се чува тътена примесен със воя на суперчаджъра. от друга страна мойте т88h турбини са направо безшумни на този фон. което не значи че не духат здраво, но проблема е че чарджъра започва леко да ми показва стоповете си... пръсвам леко азота на края на 3та, но не го усещам - явно още се пързалям- поне се пързалям направо. слагам 4та и натискам докрай газта като едновремено пръскам 200 коня азот. около 240 колата накрая се залепва за асфалта и пускам прогресията на азота която плавно вдига от 200 до 400 коня. минава ми през акъла че сега съм около 1400 коня на задните гуми и понеже имам по-добра аеродинамика е редно да почна да го настигам (онзи е един градски транспорт пред мене)... бавно скъсявам дистанцията, бавно и мъчително.. и по едно време му виждам аварийките - вече? поглеждам километража - 320. ясно. загубих. намаляваме, намираме първия надлез и обръщаме посоката... съгледвача докладва че напред е чисто.. изчакваме стартера със един корвет които по телефона пелтечи от възбуда- "ма аз като дадох старта, натиснах докрай а вие ме подминахте като че съм спрял". мда.

спирам за момент, закачам лаптопа и казвам на мотека на 2 да държи 0.8 бара, на 3 да качи 1 бар, на 4 и 5 да е 1.3, на 3 да пръска 100 коня, на 4 и 5та да пръска 400 директно. той също гледам рови нещо под капака (при него няма мотек, мисля че дори няма нищо щото е карбураторен, но не питам- не ме интересува всъщност).

нареждаме се пак на магистралата и тръгваме. тоз път 2ра ми е малко по-бавна, той дръпва 2 коли напред, но слагам на 3та и от там нататъка се развива както очаквах- до края на 4та го изравнявам и на 5та на около 320 му взимам един капак. 1:1

третия път спираме и двамата и той така рови под капака че само маратонките му се виждат- чак жал ми стана. гледам го че и е леко уплашен. от скороста или от внезапната съпротива- не знам. аз за всеки случай задавам на мотека 500 коня на 5та... прехвърлям параметрите във главата си- сигурно съм към 1500 коня на 5та, ако бензина ми издържи и няма детонации... поглеждам брояча за детонации и виждам че има, но са малко. трябва да внимавам обаче защото виждам също че входящата температура на въдуха и на тази на блока също се е качила... пускам парното на макс и почвам да се потя- то щото не съм вир вода вече...

пускаме се 3тия път- аз пак почвам от 2ра, но той ми взима един автобус (икарус) и го усещам че е чувствително по-бърз. явно е разбрал че след 240 няма шанс и затова каквото е пипал е било да вземе максимално аванс и да не мога да го догоня.. лошо... слагам 3та и там .. продължава да дърпа.. но усещам как започвам да го спирам и като слагам на 4та престава да пълзи напред. проблема е че 20тина метра напред. обхващта ме моментна паника и след това си дадох сметка че съм врътнал ръчно буста до 1.5 бара и съм ритнал мотека през терминала във режим "пълен цикъл на азота" - демек около 600 коня. догоних го на около 340 където на практика около 300 той се беше ударил във стената наречена "american muscle car aerodynamics".... когато го настигах си помислих че пак ще запали аварийките и пак ще загубя, но не ги запали и го подминах съвсем убедително като накрая се блъснах във ограничителия на 5та щото бях прекалено зает да гледам да не литна, горивната смес, бууста (при тези нива почва да пълзи нагоре нерегулируемо) а да.. и пътя щото при 330+ магистралата става като планински път...

спираме след това. излизаме.. той излиза де.. аз не мога щото колената са ми като гумени и целия треперя. не ми е за $500- губил съм и печелил по доста повече. но тръпката... неописуемо. той се хили като тиква, аз подскачам и се препъвам наоколо и гледам да не падна някъде из храсталаците край пътя. викам му- беше 20 метра напред- що не прключи? вика ми "щото те видях как се засилваш, пък и не ми е за $500. това дето го усещаме сега- струва ли $500? или $500,000? е за това ти говоря... "

не му взех парите. не ми трябват. още треперя. прегледах мотека- бил съм на ръба да си разруша двигателя. детонации като за световно. входящата температура супер висока. аванса върнат космически назад. брояча на бензиновите помпи сочи че съм изгорил около 17 галона бензин като цяло със най-висока моментна консумация 0.6 мили на галон....

ще се оправя.

такива ми ти работи.
Последна промяна alx на 07 Фев 2005, 22:37, променена общо 5 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 07 Фев 2005, 20:10

яко , яко :) :) :winky:
0.6 мили на галон :arrow: 1 км. с 4 литра тунджа :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 07 Фев 2005, 21:46

Имах чувството че се возя с един от двамата. :shock:
Срашен си :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: '89 BMW 320i Coupe

Re: една вечер на пистата (прочетено във нета)

Мнение от VEYRON » 07 Фев 2005, 22:55

alx написа: и го подминах съвсем убедително като накрая се блъснах във ограничителия на 5та щото бях прекалено зает да гледам да не литна,..... щото при 330+ магистралата става като планински път...



:twisted: :twisted: :twisted: Боже господи ..... изтръпвам само при мисълта ако съм вътре ... :shock: :shock: !!! Супер яко :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 07 Фев 2005, 23:05

Чак се разтреперих накрая жестоко :twisted:
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 07 Фев 2005, 23:31

Като четях как изоставал и подсъзнателно търсех педала на газта под бюрото ;)
Страхотно е .... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

0)))

Мнение от BAYRON » 08 Фев 2005, 9:56

Това е неописуемо незнам как е успял да го напише0)
Докато го чето си запалих цигарата на обратно след това си казах спокойно това не е твоята кола и си отдъхнах.....
:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Re: една вечер на пистата (прочетено във нета)

Мнение от MadVanio » 08 Фев 2005, 10:17

alx написа:..., пък и не ми е за $500. това дето го усещаме сега- струва ли $500? или $500,000? е за това ти говоря... "


:bowdown:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Фев 2005, 10:24

добре де на мен един тъп дизел ми
докарва 3 оргазма на 2-ра а пък кво
би направил един Вайпър на 3-та :help: :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Фев 2005, 15:23

smoKing написа:
rado_rf написа:Яко, ама Алекс беше постнал преди време един по-як разказ за някакъв който бил забравил да си отвори бутилката с азота.
Е, не мога да го намеря :uups:


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7027&highlight=%E0%E7%EE%F2


да, това съм го превеждал от същия човек, но очевидно от тогава насам конете са станали повече...мисля че освен по-малкото надув тогава, преди беше със аксел дфи компютър, сега е със мотек за по-добро управление на азота...

но основната причина заради която ми хареса този "разказ" и го преведох тука е не техническа а манталитетна...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 30.08.2004
Местоположение: под сливата

Мнение от marti the pi4 » 08 Фев 2005, 15:56

абе къде ми ги намираш тия разкази от младежките години аз ги бях позабравил ама благодаря за припомнянето ..... само се шегувам естествено... супер разказ направо се подмокрих от кеф :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 09 Фев 2005, 18:41

Наистина много добро. :D
Про4етох го веднага след като го пусна и ве4е 2-ри ден се 4удя над долните думи :arrow:
alx написа: опашка на колелца да се подпира да не се обърне при старта... ...

Работата е ясна обаче, моите скромни сметки покават 4е този автомобил, които както е видимо от текста е с предноразположен двигател, трябва да ускорява с около 2 пъти земното ускорение(2.g) за вдигне предницата.
Toва хубаво, оба4е за да ускорява с 2.g се нуждае от коефициент на сцепление 2.
Да оба4е за нормален асвалтов път коефициента на сцепление е 0,8. Ако си със сликове максимум 1,2.
И тогава освен ако не използва това колелце само за специални писти които от своя страна в комбинация със сликовете дават коефициент на сцепление 2 (за какъвто аз не съм 4увал да съществува ) то не виждам смисъл от него.
Би ли осветлил ситуацията от твота гледна то4ка която е малко по близка до ситуацията :?:
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Фев 2005, 19:02

да, на улицата е трудно да го изправиш на задни гуми- особено като е зима и е студено, ма.... google "wheelie bars" ...

когато сликовете са ти толкова големи (15 инча и повече широки mickey thompsons) че имаш 2 педи растояние между тях, и са добре загряти- предницата олеква много бързо особено ако си на писта и е залята във началото със vht...

но повечето фенове, като ходят на стреетрейсинг си оставят "опашките" за ефект или щото ги мързи да ги махат...
алекс
трабант 601с
разни други возила

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 09 Фев 2005, 20:51

Ми тя клиентелата им сигурно и тя не е чувала за физика, ма си ги ползва без проблеми и с доста добър ефект :)

Между другото, wheelie bars се ползват и от коли с предно предаване. Идеята я да се намали трансфера на тежеста - един вид втвърдяване на задното окачване.

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook