Въпрос за маховик
Модератор: cww
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
А звинаги съм мислел по следния начин за теглото на маховика с олекотен такъв на празен ход ясно , двигатела става супер отзив4ив , като мотоциклет Обаче при движение , освен маховика , притискателя , са зака4ени и много други въртящи се маси като притискател , ск.кутия , кардан , диф , полуоски , главини , джанти , гуми Тогава масата на маховика кви проценти е от всичките тия въртящи се маси
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
А няма ли значение това, че се намира преди скоростната кутия - с изключение на директните и намаляващите предавки де (ама пък накрая има диф), т.е. роля играе при ниски скорости и обороти, а гогато си се набримчил с 200 - май много, много не ти трябва, щото тогава цялата кола има такава инерция, че енергията в маховика едва ли оказва някакво влияние.
ПП. Абе трябва си яка теория, това дето някой в другата тема (за чип-туннинга) разправяше, че теорията няма нищо общо с практиката - въобще не е вярно, щото гледаме какви неща се изприказваха като не се чете.
ПП. Абе трябва си яка теория, това дето някой в другата тема (за чип-туннинга) разправяше, че теорията няма нищо общо с практиката - въобще не е вярно, щото гледаме какви неща се изприказваха като не се чете.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Не съм особенно разбиращ в тази материя .. но мисля че тук голямо значение играе инерцията ... и както каза бавареца .. когато е лек маховика .. по лесно се завърта .. но не знам до колко тотва е полезно при отдаване на въртеливото движение към колелата .. защото може да се окаже че при по тежък маховик .. има го поляма инерция ... следователно повече сила ... след като един път бъде развъртян така да се каже ... според мен .. за различните дисциплини има различи изисквания ... като най вероятно масовия продукт е с някъкво средно тегло ... предполагам че за 400м ако теглото е по малко има по голяма полза ... за 2 мили обратно и така ...
Добавям малко мисли ... да речем че маховика е бил развъртян от горивния процес до додени обороти .. и колата е на едно място .. първа и пускаме съединитътеля ... съпротивлението на неподвижната кола в момента е голямо ... съответно силата на въртене се пренася за отместването на колата .. при потежък маховик кинетичната енергията която маховика има поради по високата си маса се предава към задвижващата система ... а при по-лек махових следва да е обратното .. цялата сила на двигателя ще бъде нужна .. но пък няма да има загуби от необходимата енергия за развъртане на по тежък маховик !
Добавям малко мисли ... да речем че маховика е бил развъртян от горивния процес до додени обороти .. и колата е на едно място .. първа и пускаме съединитътеля ... съпротивлението на неподвижната кола в момента е голямо ... съответно силата на въртене се пренася за отместването на колата .. при потежък маховик кинетичната енергията която маховика има поради по високата си маса се предава към задвижващата система ... а при по-лек махових следва да е обратното .. цялата сила на двигателя ще бъде нужна .. но пък няма да има загуби от необходимата енергия за развъртане на по тежък маховик !
Последна промяна rtzankov на 12 Яну 2005, 21:28, променена общо 2 пъти
R.I.P Landikar
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
DA WOLF написа:чудно ми е само как F1 губят на старта... така губят че направо се "изгубват" на правата
а незнам да палят на стартер....
Те че не губят не губят , ама и на нормална кола , ако ще да е сток от завода да и забиеш Lunch Control и тя ще тръгва и ускорява доста по добре не мислиш ли ? Особенно ако е проектиран от екип инженери с 5 цифрени заплати
Мисля че сравняването на болиди с стрийт коли е немислимо ...
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Лънча няма нищо общо с механиката
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
krika написа:Лънча няма нищо общо с механиката
Еми добре , пусни я тогава тази механика без електрониката и да видим кое е общото ...
И някъде да казах че има ? Просто споменах че в Ф1 електрониката върши доста работа дори и за ускорението ...
И като няма нищо общо с механиката за кво е ? Показва нивото на вредни газове ??! Нима това че управлява механиката в някъв период от време не е връзка ?
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
Зависи, примерно на дизеловите двигатели им слагат по-тежки маховици, защото дизела влачи повече и тази инерция може да се използва, при някоя високооборотна хондичка ще сложат лек маховик, щото при 2000 оборота няма мощност примерно.. целта оправдава средствата до колктоо знам на 12 цилиндровите двигатели няма маховик, защото просто работата на двигателя е равномерна
No bling at the Ring
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани