Най-бързо ускорение ... как ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
cobrata_m3 написа:acho.rs написа:Цитирах и двама ви със Dpy ... На осталото съм ти отговорил на ЛСто - да не цапаме повече темата - ок ?
http://audibg.com/forum/index.php тук ще се чустваш доста по добре ако питаш мен
Не ми харесва платформата - тук си ми е екстра
Не обичам да се оправдавам , ама в случая давам добър съвет на човека - да не се пуска на драгове , а да пита за летящ старт , където предимството на по-леката кола се губи
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Нямам никви амбиции да съм рацер или нещо такова,взел съм кола красива на външен вид,стабилна в пътя,комфортна и икономична и с абсолютно достатъчна мощ да си карам на магистралата със 120-130 без да се разваля в баира съчетанието от тез неща и за тия пари е 316 купе.Я сравни визията на а4 или а3 примерно с бмв купе или стабилността в завоите,пък да не казвам с разхода, супер много се дразня кат земете да говорите така,че ВАГиналния ви отбор е върхът,щото знам колко върви 1.8 петак без турбо,и ако е сложен в а4 с най-голямо удоволствие бих се дръпнал с него да му натрия носа,на къса отсечка на равно,примерно.И пари ще сложа не е проблем.От Варна съм,ако измислиш нешо пиши.Без лоши чувства,ама това е БМВ форум,не олимпийски.Кат не искаш да ти нареждат ВАГините варви там и всичко ще е ок.acho.rs написа:Бимбо написа:Dpy написа:acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво
Льольо или Бимбо както там си се писал , нали знаеш , че няма човек с повече "бавни постове" от тебе
Филма за ВАГ отбора си е само в твойта глава - от изброените мотори всички ще те отрежат - дали защото едното е по-леко , дали защото другото е със турбо , факта , че 320и не е подходящо за драгове си е факт ! Айде слагай пари за 316ка ти срещу 1.8 20 винтила - голям смях ще падне В случай , че не знаеш на БМВ силата е при 2,5л+ моторите (поне при по-старите) и пак поради няколко прични , най-добре не тръгвай от място ако ще се състезаваш с някой.Който иска да се прави на рацер за без пари , да си търси там хондички , голфчета и тн. Лошото е че много от тези тинейджъри се втурват към БМВ и развалят имиджа на марката , като падат от разни клъчници (малки хечбеци и тн) , само защото не са разбрали , че 316ката им не е изтребител Като си решил да се състезаваш със някой първо провери някой данни - ускорение от 0-100 , тегло на автомобил и тн , не да се пускаш срещу 200 кила по-лека кола и после да се чудиш - бе тоя как ме отвя ...
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Най-бързо ускорение ... как ?
това е темата, за забравилите!!!
да знаете ако изчезне темата да не питате, ЗАЩО?
това е темата, за забравилите!!!
да знаете ако изчезне темата да не питате, ЗАЩО?
Най-мразя да съм прав!!!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Драга си е пълна простотия и малко шофьорлък.
- bmw-120
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Madrid
- Пол: Мъж
- Кара: чужди бараки :)
- Мечтае да кара: e30,36 M3
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Хаха Колеги на нашия приятел с аудито,който хвали 1.8 турбо двигателите на ауди защо не изравним силите и не го сложиш това ауди на чертата с 1.8 бмв с охлюв(м40 мотор) да видиш за кво става въпрос?
- roshav
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 23.09.2007
- Местоположение: отпред, вляво
- Пол: Мъж
- Кара: тийнейджърка с M42B18 под полата...
- Мечтае да кара: Е92 М3
- Детайли за колата: Montrealblau Metallic E36 Coupe СА6577КС
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Хора, то става и без охлюв ... Просто хората не разбират, че сравняват почти топ модела голфара с най-слабите 3-ки.... я дайте да сравним дори 4-ката R32 с Е36 М3, а да не говорим за Е46 (с което са едно поколение) ? Аз съм с E36 ИС-ка и много пъти съм карал голфаджии, които не могат да си карат колите, с GTI 16V дизели по 150 коня, които както и да си кривим душата трябва да ме разцепят, да си мислят к'во става... Въпрос на смелост и желание е светофарната селянийка
Колата трябва да е немска,
Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...
Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Абе ползвайте си колите по предназначение с вратите на страни , оти е със задно, тиа с предното не го могат, та за тва се праат на бързи. Къде, къде е по висок адреналина и тръпката с вратите настрани в завой от колкото направо не мърдайки волана. То при тиа катафалки адреналина им идва от това, че са в очакване всеки един момент нещо да се строши а не, че се движат бързо.
- roshav
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 23.09.2007
- Местоположение: отпред, вляво
- Пол: Мъж
- Кара: тийнейджърка с M42B18 под полата...
- Мечтае да кара: Е92 М3
- Детайли за колата: Montrealblau Metallic E36 Coupe СА6577КС
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
cargo22 написа:Абе ползвайте си колите по предназначение с вратите на страни , оти е със задно, тиа с предното не го могат, та за тва се праат на бързи. Къде, къде е по висок адреналина и тръпката с вратите настрани в завой от колкото направо не мърдайки волана. То при тиа катафалки адреналина им идва от това, че са в очакване всеки един момент нещо да се строши а не, че се движат бързо.
Прав си, колега ! А и няма нищо по приятно при ляв завой с вратите на кръстовище да видиш блондинка на първа линия срещу теб в сутиен Ц2, или фиат пунта срещу теб, как се стиска за волана в очакване да я отнесеш... а ние си го правим, както сам каза, просто ЗАЩОТО СИ ГО МОЖЕМ
П.С. Два пъти УРА за вносителите и търговци на гуми втора ръка, без тях сме разорени
Колата трябва да е немска,
Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...
Жената - блондинка,
Ракията - силна, а виното - червено.
Телефонът може и да е Nokia...
- D.Stanev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i Touring
- Мечтае да кара: Мазерати
- Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Колеги относно ускорението и разликите между кола с предно и задно и между дизел и бензин искам да попитам нещо. По-конкретно за особеностите на турбо дизел с предно - на колко оборота е добре да се тръгва и на колко да се превключва и по-добре ли ще е да се изключи АСР-а (понеже пробвах няколко старта с моята печка и дори с включен АСР ми носи на една страна и не посмях да го изключа).
Ето клипчета от трите теста:
http://www.vbox7.com/play:d5b475202d
http://www.vbox7.com/play:69cc21a239
http://www.vbox7.com/play:332a2d00e2
Приемам всякакви съвети, понеже не искам да се изложа! С 320-ката без АСЦ-то няма никакви ядове тръгва доволно, но с печката имам проблем.
На първия клип тръгвам с около 3000 оборота, на другите два с по-малко за да не ми поднася предницата и ако евентуално има друга кола може да я ударя. Сменям предавки на около 4300-4500 по усет, когато ми се стори, че ускорението вече не е толкова голямо. Въпросът е дали не сменям прекалено рано или пък късно. Въобще всякакви препоръки ще са от полза.
Ето клипчета от трите теста:
http://www.vbox7.com/play:d5b475202d
http://www.vbox7.com/play:69cc21a239
http://www.vbox7.com/play:332a2d00e2
Приемам всякакви съвети, понеже не искам да се изложа! С 320-ката без АСЦ-то няма никакви ядове тръгва доволно, но с печката имам проблем.
На първия клип тръгвам с около 3000 оборота, на другите два с по-малко за да не ми поднася предницата и ако евентуално има друга кола може да я ударя. Сменям предавки на около 4300-4500 по усет, когато ми се стори, че ускорението вече не е толкова голямо. Въпросът е дали не сменям прекалено рано или пък късно. Въобще всякакви препоръки ще са от полза.
BMW Crash master
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
D.Stanev написа:.......
........ С 320-ката без АСЦ-то няма никакви ядове тръгва доволно, но с печката имам проблем.
Няма точни обороти, има индивидуални тестове, защото има разлика в гумите, разлика в теглото върху задвижващите гуми, бонус печка с турбо. Опитай само тръгване на първа без да има никакво превъртане, струва ми се, че пускаш съединитела твърде рязко. При хванато усещане върху педала на газта и съединителя, на максимума на гумите, няма и да разбереш кога си пуснал съединителя, а само как подаваш газ и все едно усещаш, всяко въртене на гумите.
Мен лично, поне печките с предно които съм карал, не ми харесват, нещо не можем да се ръзберем с предавките по завои, все не ми идва на удобна скорост, треа да натискам в повечето случаи спирачка и да намалявам достатъчно, за да мина на по долна и да имам мощност в зовоя, заради този усет за който ти говоря върху гумите. А да влезна на горната предавка, треа да се мразим.
- Bavarec88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 29.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
- Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Все ми се върти из главата едно тръгване на 2-ра на прекъсвач специялно за 320 - ката . Някой да е пробвал подобен старт ?
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Че откъде толкова сила в тоя кенеф 320ка.. особено м50 ако е, в тръгването на 2ра на прекъсвач.. На 2ра само със шпер и във завойте за забавление...
За бърз старт трябва то 4000-4200.. и без да се превъртат гумите, или минимално буксуване (При колите, които не са със отворен диф е малко по-различно всички знаеме...)
За бърз старт трябва то 4000-4200.. и без да се превъртат гумите, или минимално буксуване (При колите, които не са със отворен диф е малко по-различно всички знаеме...)
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани