Най-бързо ускорение ... как ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Мнение от xpl0d » 10 Авг 2009, 18:57

_ImPuLs_ написа:Vw му е майката !!!


8 месечна тема. Бая си ровил да я намериш :mhihi:
Изображение

Шами
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София Княжево СИТИ :)
Пол: Мъж
Кара: с 240 бавно из града
Мечтае да кара: Е36 с V10....
Детайли за колата: Много бързо V10

Мнение от _BmW_™ » 11 Авг 2009, 19:56

bmw 318 is написа:
_ImPuLs_ написа:Vw му е майката !!!



Пък тез VW на сърма ги правя :mhihi:


и после в буркани за зимата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
///M
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.12.2008

Мнение от staikov » 12 Авг 2009, 18:06

Garribaldi написа:
ceno83 написа:айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите :)


:shock: :shock: :shock: :shock: как така голфчета ще те бият по сфетофарите бе момче :shock: за бой си !!! :mhihi: бате гледай да не завърташ гуми !! иии да от 4000 до 6 000 оборота си е супер иии много бързо сменяй скороста ;)
аз например държа на 4000 оборота като сфетне зелено пускам саединителя, но не до край, а максимално така, че да не завърти гуми
иии като сменям предавка преди да сменя на следващата съм дал газ ии пак със съединителя ;) после вече се оправай ии гледай за куките ;)
Успех !


И както казваш сам преди да сменя на следващтата съм дал раз и пак със съединителя на колко 10000 хил км сменяш съединител ако не е таина :uups: :uups: :D :D :D Поне от тва което разбирам от писаното не отпускаш каста при смяна на предавките.
еGT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 12 Авг 2009, 18:16

И какво като не я пуска?Които иска да си пази чак толко колата не се занимава с такива работи :idea:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от acho.rs » 25 Окт 2009, 18:52

Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място :winky: Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Плевен

Re: лууд

Мнение от Svetlix » 26 Окт 2009, 10:24

zazomazo написа:
yankes написа:... сношти се навих да се пускам с едно ауди а4 1,8 турбо , карахме кам 300 метра и напражо го разбих на 1 бяхме заедно но 2 взе да изостава а на 3 да не говорим ....

тва Ауди требва да е било много голем покойник ;) ...или шофера му много слаб... ;)



Или този с аудито въобще не е знаел, че се дърпат ...
Нека сме толерантни един към друг на пътя, независимо кой какъв автомобил кара!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Бимбо » 13 Ное 2009, 0:26

Гледай да тръгваш от 4200об.мин там ти е най-голям въртящия момент,без диф и шпер няма как да не превъртиш гумите,леко отпусни газта и мигновенно я завари додолу после ако влезе удари втора без да пускаш газта,и накрая нагоре не я цеди до 6500,а до горе долу 6000-6100!Дано съм помогнал.А ето и клип отговарящ на мнението на моя "приятел"acho.rs
http://vbox7.com/play:ae14fccd :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Делян » 13 Ное 2009, 16:12

acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място :winky: Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище ;)

Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Бимбо » 13 Ное 2009, 22:42

Dpy написа:
acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място :winky: Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище ;)

Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.


ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Soul_Fly » 14 Ное 2009, 16:17

абе опъваш ръчната, задържаш гъста на 3500 4000 оборота и отпскаш съединителя да ти клекне задницата :mhihi: и като искаш да тръгнеш пускаш едновременно ръчната и съединителя, задържаш още малко гъста и след сек. я мачкаш до доло :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от acho.rs » 16 Ное 2009, 15:15

Бимбо написа:
Dpy написа:
acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място :winky: Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище ;)

Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.


ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво

Льольо или Бимбо както там си се писал , нали знаеш , че няма човек с повече "бавни постове" от тебе :winky:
Филма за ВАГ отбора си е само в твойта глава - от изброените мотори всички ще те отрежат - дали защото едното е по-леко , дали защото другото е със турбо , факта , че 320и не е подходящо за драгове си е факт ! Айде слагай пари за 316ка ти срещу 1.8 20 винтила - голям смях ще падне :wave: В случай , че не знаеш на БМВ силата е при 2,5л+ моторите (поне при по-старите) и пак поради няколко прични , най-добре не тръгвай от място ако ще се състезаваш с някой.Който иска да се прави на рацер за без пари , да си търси там хондички , голфчета и тн. Лошото е че много от тези тинейджъри се втурват към БМВ и развалят имиджа на марката , като падат от разни клъчници (малки хечбеци и тн) , само защото не са разбрали , че 316ката им не е изтребител :evil: Като си решил да се състезаваш със някой първо провери някой данни - ускорение от 0-100 , тегло на автомобил и тн , не да се пускаш срещу 200 кила по-лека кола и после да се чудиш - бе тоя как ме отвя ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Tenata » 16 Ное 2009, 16:56

Soul_Fly написа:абе опъваш ръчната, задържаш гъста на 3500 4000 оборота и отпскаш съединителя да ти клекне задницата :mhihi: и като искаш да тръгнеш пускаш едновременно ръчната и съединителя, задържаш още малко гъста и след сек. я мачкаш до доло :mrgreen:



Това си е лънч контрол при Е36 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от Бимбо » 16 Ное 2009, 19:31

acho.rs написа:
Бимбо написа:
Dpy написа:
acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място :winky: Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище ;)

Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.


ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво

Льольо или Бимбо както там си се писал , нали знаеш , че няма човек с повече "бавни постове" от тебе :winky:
Филма за ВАГ отбора си е само в твойта глава - от изброените мотори всички ще те отрежат - дали защото едното е по-леко , дали защото другото е със турбо , факта , че 320и не е подходящо за драгове си е факт ! Айде слагай пари за 316ка ти срещу 1.8 20 винтила - голям смях ще падне :wave: В случай , че не знаеш на БМВ силата е при 2,5л+ моторите (поне при по-старите) и пак поради няколко прични , най-добре не тръгвай от място ако ще се състезаваш с някой.Който иска да се прави на рацер за без пари , да си търси там хондички , голфчета и тн. Лошото е че много от тези тинейджъри се втурват към БМВ и развалят имиджа на марката , като падат от разни клъчници (малки хечбеци и тн) , само защото не са разбрали , че 316ката им не е изтребител :evil: Като си решил да се състезаваш със някой първо провери някой данни - ускорение от 0-100 , тегло на автомобил и тн , не да се пускаш срещу 200 кила по-лека кола и после да се чудиш - бе тоя как ме отвя ...


Първо не карам 316,не съм писал за никакви ВАГ-отбори,като не виждаш,че "цитирам" е твой проблеми,второ ти си абсолютно НИКОЙ!!!!!!!!!!!!!!! да определяш колко са ми бавни постовете,трето за разлика от ТЕБ се дърпам,имам кола за тези работи и ако имаш интерес прати скайп на л.с да ти покажа,а за това когато някой напише нещо срещу теб и ти го наричаш:горе пише...........,ми говори че си комплексар!!!!!!!!! :no: Навит съм на пари да се замерим със сток 1.8 без турбо да видиш какъв ще е резултата......!!!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от acho.rs » 16 Ное 2009, 20:27

Цитирах и двама ви със Dpy ... На осталото съм ти отговорил на ЛСто - да не цапаме повече темата - ок ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от cobrata_m3 » 16 Ное 2009, 21:41

acho.rs написа:Цитирах и двама ви със Dpy ... На осталото съм ти отговорил на ЛСто - да не цапаме повече темата - ок ?

http://audibg.com/forum/index.php тук ще се чустваш доста по добре ако питаш мен ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook