Най-бързо ускорение ... как ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Най-бързо ускорение ... как ?

Мнение от ceno83 » 24 Мар 2008, 15:57

Някой ще ми обясни ли на 320-ката как да получиме максимума на ускорение? Смисъл на какви обороти да превключваме, за да извлечем максимума от колата ?!? И как се стартира с най-малко загуба на време :)
Поздрави :)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 24 Мар 2008, 16:52

Според мене...най яко се тръгва с 4000 оборота,до 6100 некаде...поне при мене така се усеща :roll: Ама някой ако знае по-добре ше е яко да обесни :P
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 24 Мар 2008, 19:59

айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите :)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 24 Мар 2008, 20:43

Купи си 325 за да не те дърпат Голфетата :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 24 Мар 2008, 21:05

[quote="ceno83"]айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите :)


:shock: :shock: :shock: :shock: как така голфчета ще те бият по сфетофарите бе момче :shock: за бой си !!! :mhihi: бате гледай да не завърташ гуми !! иии да от 4000 до 6 000 оборота си е супер иии много бързо сменяй скороста ;)
аз например държа на 4000 оборота като сфетне зелено пускам саединителя, но не до край, а максимално така, че да не завърти гуми
иии като сменям предавка преди да сменя на следващата съм дал газ ии пак със съединителя ;) после вече се оправай ии гледай за куките ;)
Успех !
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Мар 2008, 21:20

mityo105 написа:Купи си 325 за да не те дърпат Голфетата :mhihi:
то бате,кат знам повечето 325ци...заеби :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 24 Мар 2008, 22:54

Колега дай неколко хиляди за по-къс диф и нема golf, нема gti, има твоята кола :twisted:
Изображение
От тогава русото не е на мода.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 24 Мар 2008, 23:15

Аз ги дърпам голфчетата безгрижно на автомат :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 25 Мар 2008, 16:50

Аз ги дърпам голфчетата безгрижно на автомат


Ей това е твоя човек!Ама като си помисля колко харчи :shock: май по добре да не ги дърпаш! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 26 Мар 2008, 10:08

Хора дайте по темата питам ви за конкретни обороти и движения !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1514
Регистриран на: 5.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: всичко на колела
Детайли за колата: E38 IAL 07.2001

Мнение от hemicharger » 26 Мар 2008, 10:21

Anthony_J написа:Аз ги дърпам голфчетата безгрижно на автомат :)


Това ако е на Ники от блейза бившото БМВ .....не само голфчета трябва да дърпаш :mhihi:
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 26 Мар 2008, 14:37

1.там където ти е максимума на въртящия момент се тръгва.
виж го някъде из гугъла ако не си го знаеш.
2.на полу съединител не се дава пълна газ ;) , трябва да усетиш колата. Пускаш съединителя сравнително остро но без да върти гуми, колкото да подскочи леко колата, но го пускаш бързо не на полусъединител.
3.газ се подава постепенно, не директно до ламарината. придаването на твоето движение към мотора не е дигитално т.е. след крака ти идва педала, жило, дросел кл, и т.н. в най общи линии. така 4е ...
в един друг форум има мнооого дълга тема само за подаването на газ при ускорение :mhihi: трябва ти да си усетиш колко бързо да и подаваш газ, давай и толкова колкото тя възприема, нека колата да отклива при всеки милиметър подаден от крака ти аналогично.
бе тва се сещам като най важно...
и съответно при приплъзване на гумите помага подаване и пускане на газта, а не газ до дупка...
абе газ до дупка не е решение :mhihi:
Най-мразя да съм прав!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92 335i
Мечтае да кара: CL 63 AMG
Детайли за колата: открадната :)

Колега дай неколко хиляди за по-къс диф и нема golf, нема gt

Мнение от valerio1 » 17 Апр 2008, 15:17

Колега, ще обясниш ли защо късия диференциял дава по-добро ускорение? Ако не ти се обяснява, дай link към някоя тема да се образовам сам. мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92 335i
Мечтае да кара: CL 63 AMG
Детайли за колата: открадната :)

Мнение от valerio1 » 17 Апр 2008, 16:00

Колега, не е нужно, проверих в google вече ;) ... само, дето ще ми трябва време да го асимилирам :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 17 Апр 2008, 16:18

valerio1 написа:Колега, не е нужно, проверих в google вече ;) ... само, дето ще ми трябва време да го асимилирам :roll:

тук колегата го е обяснил много добре :bowdown: :bowdown: :bowdown: и други работи е обяснил, които също ще са ти полезни.
Изображение
От тогава русото не е на мода.

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook