Форсиране при гасене.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Форсиране при гасене.
Незнам колко темата е за тук но ако някой модератор прецени да е премести.
Та.... носят се едни митове и легенди че било хубаво да се форсира двигателя преди да го загасиш. Форсираш до определени обороти и дърпаш шалтера. По този начин неоставал бензин в цилиндрите при което нямало опастност да се стече в картера и оставало по добра смаска м/у сегментите и цилиндъра за по-добро палене след това.
Питам аз дали това е вярно и има ли някакви други предимства/недостатъци при такова загасяне на двигателя
защото аз винаги така правя и никога не съм имал проблеми да имам бензин в маслото а карам предимно на къси разтояния - градско.
Та.... носят се едни митове и легенди че било хубаво да се форсира двигателя преди да го загасиш. Форсираш до определени обороти и дърпаш шалтера. По този начин неоставал бензин в цилиндрите при което нямало опастност да се стече в картера и оставало по добра смаска м/у сегментите и цилиндъра за по-добро палене след това.
Питам аз дали това е вярно и има ли някакви други предимства/недостатъци при такова загасяне на двигателя

Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Ти да не си имал Трабант или Вартбург навремето
Според мен - мит! При 2Т машинките важи, защото пълни цилиндрите с горивна смес и като решиш да палиш после пали буквално като чукне искра на една от свещите

Според мен - мит! При 2Т машинките важи, защото пълни цилиндрите с горивна смес и като решиш да палиш после пали буквално като чукне искра на една от свещите

- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Не знам дали е полезно, но знам че за турбинираните двигатели е вредно, щото турбинката като загрее при форсажа, а ти и дръпнеш шалтера нема време да се охлади.
П.С. Лично мнение от наблюдения.
П.С. Лично мнение от наблюдения.
От тогава русото не е на мода.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
точно за двутактовите машини е полезно, защото по този начин се всмуква бензин в цилиндъра с цел улеснено палене, при четиритактовите мотори е напълно излишно 

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Disturbed написа:ВРЕДНО Е! Защото:
Като си форсирал двг да речем до 3000/мин. И като изгасиш маслената помпа спира да качва => няма мазане. Сега си представи докато стигнат тия 3000 оборота до 0, колко оборота прави двг без мазане ? И колко е вредно това според теб ??
тука си в грешка - ще се обоснова защо - маслената помпа ти е свързана с коляновия вал - от 3000/мин до 0 маслената помпа също ти се върти брато


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Disturbed написа:ВРЕДНО Е! Защото:
Като си форсирал двг да речем до 3000/мин. И като изгасиш маслената помпа спира да качва => няма мазане. Сега си представи докато стигнат тия 3000 оборота до 0, колко оборота прави двг без мазане ? И колко е вредно това според теб ??



верно ли бе


върти ли се двигателя помпата качва масло

има един друг момент

тва е непрепоръчително при турбо двигателите
турбината се движи с до 150 000 об/мин
като изфорсираш тааа турбина се развърта яко и като изгасиш,
мотора спира но турбината при тези обороти остава да се върти още известно време но мотора като е спрял вече не качва масло и тя остава да се върти на сухо

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бе имаш ли турбо,тряя внимаваш
те фак групата имат едно решение-на един двиг му слагат ел помпа да врътка вода през виялката,рено го имат при 16в.
ама минават години и се сещат,че няма смисъл от вечни двигатели и отебават всичко,мине ли гаранцията,всичко заминава
те фак групата имат едно решение-на един двиг му слагат ел помпа да врътка вода през виялката,рено го имат при 16в.
ама минават години и се сещат,че няма смисъл от вечни двигатели и отебават всичко,мине ли гаранцията,всичко заминава

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
А дали при гасене с изфорсиране не остава повечко бенз в цилиндрите,който да разтваря,отмива,нарушава масления филм и при последващ старт на двг. да търка "на сухо" първите обороти 

48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани