Сигурен начин за кривене на дискове
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Сигурен начин за кривене на дискове
В един сервиз ме светнаха на следния трик:
1. Яко спиране
2. Задържане натиснат педала на спирачките (при автоматик - винаги)
3. Дисковете се охлаждат адски неравномерно
РЕЗУЛТАТ - изкривяване
1. Яко спиране
2. Задържане натиснат педала на спирачките (при автоматик - винаги)
3. Дисковете се охлаждат адски неравномерно
РЕЗУЛТАТ - изкривяване
Изкривяване се получава също и от по-екстремно ползване на спирачките, не е необходимо горе описаната ситуация да е налице, за да се изкривят спирачните дискове! Обикновено след това се предпирема ходене при стругар за отнемане на някоя друга кривинка ... Аз несъм притежавал кола, на която да не съм и изкривил дисковете ... явно имам глупав стил на каране или съм направен за Brembo ... 2 седмици след като ги бяха струговали ... отново са криви ...
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Моите дори след цял ден на пистата не можах да ги изкривя...
Истината е, че дисковете се кривят от неравномерно охлаждане, не от използване. Като караш на писта, последната обиколка трябва да отстъпиш от спирачката и газта, като се прибереш в бокса никаква ръчна, нито дори крачна спирачка - спираш със съединител, за да не се докосват накладките до дисковете... не само това, ами след минута-две трябва да бутнеш колата малко напред, за да се завъртят дисковете малко спрямо накладките.
Истината е, че дисковете се кривят от неравномерно охлаждане, не от използване. Като караш на писта, последната обиколка трябва да отстъпиш от спирачката и газта, като се прибереш в бокса никаква ръчна, нито дори крачна спирачка - спираш със съединител, за да не се докосват накладките до дисковете... не само това, ами след минута-две трябва да бутнеш колата малко напред, за да се завъртят дисковете малко спрямо накладките.
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
Дискове
Чувал съм, че ходенето при стругар е забранено, защото дисковете заводски имат кривина за изхвърляне на накладките
че си имат кривина, имат си но не е целта да изхвърлят накладките...
а и кривината не е нарочна...
тука е разисквано подробно...
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl ... apsed&sb=5
струговането се отхвърля поради друга причина... 'отвръща' метала...
а и кривината не е нарочна...
тука е разисквано подробно...
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl ... apsed&sb=5
струговането се отхвърля поради друга причина... 'отвръща' метала...
<br>
br
br
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KGB написа:Я сега кажете как разбирате, че дисковете ви са изкривени???
koгатп при натискане на спира4ката особено около 80км4 а в някои слу4аи и нагоре усе6та6 как волана ти мърда здраво при мен цялата кола тресе6е
само 4е аз напрвих мойте дискове по малко по - то4ен на4ин в смисъл такъв 4е ма6инката за 6лайф се поставя на мястото на накладките и с вън6ен мотор и специална приставка изкуствено се равърта диска , както си е на колата , много трудно е когато ка4и6 кривите дискове на струг и след това ги изпрви6 идеално но дали 6те стоят идеално на колата отговора не е ясен , но 100% по другия метод става най то4но 6те потърся снимки да ви постна да видите за какво иде ре4
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Това звучи интересно, ама то от Лудия какво друго може да се очаква
Моите са за смяна със сигурност, ама само да ви питам. При около 160 км/ч се появява една доста неприятна вибрация, усеща се през цялата кола - през волана също. Подозирам че е от дисковете, ама защо точно тогава? Дали е от тях? Като ускоря още малко до към 180 и изчезва. Иначе при яко спиране ги усещам как ми вибрират в ръцете
Моите са за смяна със сигурност, ама само да ви питам. При около 160 км/ч се появява една доста неприятна вибрация, усеща се през цялата кола - през волана също. Подозирам че е от дисковете, ама защо точно тогава? Дали е от тях? Като ускоря още малко до към 180 и изчезва. Иначе при яко спиране ги усещам как ми вибрират в ръцете
- Терзийски
- поклонник на E36
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
ludiagsm написа:KGB написа:Я сега кажете как разбирате, че дисковете ви са изкривени???
koгатп при натискане на спира4ката особено около 80км4 а в някои слу4аи и нагоре усе6та6 как волана ти мърда здраво при мен цялата кола тресе6е
само 4е аз напрвих мойте дискове по малко по - то4ен на4ин в смисъл такъв 4е ма6инката за 6лайф се поставя на мястото на накладките и с вън6ен мотор и специална приставка изкуствено се равърта диска , както си е на колата , много трудно е когато ка4и6 кривите дискове на струг и след това ги изпрви6 идеално но дали 6те стоят идеално на колата отговора не е ясен , но 100% по другия метод става най то4но 6те потърся снимки да ви постна да видите за какво иде ре4
Къде го правят това и колко пари е ....Макар, че аз като гледам мойте дискове ако ги пилнат малко то няма да остане нищо много са изтънели...
P.S Ада знае някой колко пари са дисковете за Е36 316 и да препоръча няква марка...
С фадъра преди около година си караме в раьона Стара Река и преди да навлезем в едно село скороста е 140+ и на 500м преди табелата на самото село в далечината едвам се различава че нещо шава ама все едно асвалта е жив и мърда.И след секунда стадо прасета пресича платното ама свинете черни и не се виждат изобщо и мноо,ма мноо свине.Фадъра кат скочи на спирачката с двата крака и аз и той невярвахме че ще спрем спряхме на метър максимум от тях.На другия ден като се опиташ да намалиш скороста със спирачката и познайте Мондеото (94' 2.0л. 136к.с.) беше като лоъ райдър Предницата вибрираше адски много в резултат от изкривяването на дисковете .
Най-мразя да съм прав!!!
кривене на дискове
Сигурен начин за кривене на дискове е влизане в дупка с натисната спирачка (особено ако дисковете са значително загрети). Ефектът е още по-злосторен ако воланът не е изправен.
Моят съвет е: спирайте колкото силно желаете, но точно преди дупката отпуснете педала на спирачката и изправете волана!
Моят съвет е: спирайте колкото силно желаете, но точно преди дупката отпуснете педала на спирачката и изправете волана!
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Според мен, като влезнеш в дупка с натисната спирачка може да счупиш и изкривиш много работи, ама не и спирачен диск. Хората казаха - диск се криви като е мноо загрял и изтине неравномерно.
А между другото едно приятелче ми разправя как се спускал от некаде на спирачки и и по едно време натиска ги, а колата не спира. Вика "като слезнах дисковете - ЧЕРВЕНИ". И тъпото копеле вади една бутилка с вода от колата и ........ ДВА СЦЕПЕНИ ДИСКА (не КРИВИ, а СЦЕПЕНИ).
А между другото едно приятелче ми разправя как се спускал от некаде на спирачки и и по едно време натиска ги, а колата не спира. Вика "като слезнах дисковете - ЧЕРВЕНИ". И тъпото копеле вади една бутилка с вода от колата и ........ ДВА СЦЕПЕНИ ДИСКА (не КРИВИ, а СЦЕПЕНИ).
- PIONEER
- ентусиаст
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
на нас преди година ни се запалиха барабаните отзаде...всичко се стопи...и не знам що ама и аз метнах малко вода...те са от чугун май...може ли да им е станало нещо
8.32
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани