автоматик, тайни, трикове и прочие
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Спортния режим при ускорение се различава съвсем слабо от нормалния режим, като според мен смяната на по-високи обороти при дизел е безсмислена. Аз намирам голяма разлика при изпреварвания или каране по път със завои, защото когато дигна лека крака от педала на газта не качва предавка, а се задържа на по-ниската предавка. А и накъде из форума четох, че не трябва да се прави кикдаун по-често от 15-20 секунди. Ако държиш колата на спортен режим тя си стои на по-ниска предавка и при последователни изпреварвания няма низходяща смяна на предавките.
- g_ishkitiev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
точно казано :-). Когато е на спортен режим сменя по-бързо на ниска предавка от колкото, ако караш на D.
Но наистина, ако ти е дизел колата не я мъчи във високите обороти. BMW наистина държат на напъване, ама и те не са безкрайни. Един познат сменя турбо на втората година на чисто ново 320D. Той така я ръчкаше постоянно на S и я караше като бензинова резачка.
Но наистина, ако ти е дизел колата не я мъчи във високите обороти. BMW наистина държат на напъване, ама и те не са безкрайни. Един познат сменя турбо на втората година на чисто ново 320D. Той така я ръчкаше постоянно на S и я караше като бензинова резачка.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
На кола на 200+ хиляди верно почти няма разлика, но по принцип...на спорт колата става съвсем друга
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Как да използвам brake torque-а, така че да получа максимално бързо ускорение? С включено или изключено DTC? Като пусна спирачката, газта до долу или...?
Edit: Разгадах го - DS, DTC Off, спирачката до долу, газта до 2000rpm, отпускаме спирачката, газ до долу и чертаем
Edit: Разгадах го - DS, DTC Off, спирачката до долу, газта до 2000rpm, отпускаме спирачката, газ до долу и чертаем
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Я споделете градско как ги карате автоматиците? Че аз още не мога да го разбера да му давам повечко газ да превключва по бързо или с малко газ?
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
ozBMW написа:Я споделете градско как ги карате автоматиците? Че аз още не мога да го разбера да му давам повечко газ да превключва по бързо или с малко газ?
Зависи от настроението Иначе в общи линии за нисък разход с бавно и лежерно ускорение, с малко газ
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Е бавно,ама като гледам стрелката на разходомера колко време седи на едно положение и ми става лошо Не е ли по-добре повечко газчица да си изреди скоростите и после с малко
- g_ishkitiev
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
гледай си разходомера . Естествено, че е по-добре да караш с 50км/ч, вместо с 45 и да ти е една предавка по-горе. Аз от време на време и следя оборотите и да я карам на по-висока предавка амаа каквото такова, автоматика така или иначе си дава по-висок разход. Който иска да му е ефтино в града да си купи едно VW Polo на газ - чиста работа . Това 525tds, автоматик не е кола да я запалиш за 4км , за да си купиш нещо от магазина и да ти е евтин превоза. Наистина с тия цени на горивата направо убиват удоволствието от шофирането.
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Dimitroff написа:На кола на 200+ хиляди верно почти няма разлика, но по принцип...на спорт колата става съвсем друга
Карам в повечето време на Спорт и има огромна разлика във всяко едно отношение от D. В много случаи правя разни комбинации, на S3,S2 отново има разлика в пъти.
В последно време се уча на М режим и си сменям предавките Готино е доста и кефа е голям но ме дразни това че като свалям на ниска предавка, трябва да натискам бутона.
При мен на S ми свали 2 надолу без да натискам до кик....
- DarkS1de
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525d++
- Мечтае да кара: Някоя дърта М-ка :)
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Малко се включвам от никъде в разговора,но бих искал да споделя и моето впечатление от АТ...
Карам 328-ца 98'а,на 162000км (реални)...
На икономичния режим на работа на кутията с нормално подаване на газ сменя от 2000 до 2400 оборота и ми се струва че ще заспя , а при всичката газ (без кик-а) прилично до 4000 оборота ги изцежа...Както каза колегата Peter Angelov за спорт-а - всичко е прелестно там,изцеждане до последно и максимално удоволствие от шофирането...а в движение на спорт режим на 5-а да кажем със 90-100 км/ч - кик-а е нещо страшно...
Пс. бях против АТ но вече взех да си променям мнението
Карам 328-ца 98'а,на 162000км (реални)...
На икономичния режим на работа на кутията с нормално подаване на газ сменя от 2000 до 2400 оборота и ми се струва че ще заспя , а при всичката газ (без кик-а) прилично до 4000 оборота ги изцежа...Както каза колегата Peter Angelov за спорт-а - всичко е прелестно там,изцеждане до последно и максимално удоволствие от шофирането...а в движение на спорт режим на 5-а да кажем със 90-100 км/ч - кик-а е нещо страшно...
Пс. бях против АТ но вече взех да си променям мнението
- MonsteR
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
Много хубава тема, леко да я съживим. Значи искам да попитам както пита един колега по горе но никой не му даде смислен отговор... по добре в града бързо да изредим до висока скорост или да се влачим като охлюви докато я достигнем... въпроса е породен от това че стрелката на моментния разход все седи на 20 докато я стигнем тази скорост но в единия случай е по бързо а в другия по бавно... друг е въпроса защо няма стойности след 20 като на много други коли с мноого по малък двигател съм виждал моментни от към 40+.... и накрая защо повече няма да си взема ръчна никога
- asdfdwadwa
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2010
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
MonsteR написа:Много хубава тема, леко да я съживим. Значи искам да попитам както пита един колега по горе но никой не му даде смислен отговор... по добре в града бързо да изредим до висока скорост или да се влачим като охлюви докато я достигнем... въпроса е породен от това че стрелката на моментния разход все седи на 20 докато я стигнем тази скорост но в единия случай е по бързо а в другия по бавно... друг е въпроса защо няма стойности след 20 като на много други коли с мноого по малък двигател съм виждал моментни от към 40+.... и накрая защо повече няма да си взема ръчна никога
Аз имам същия въпрос като колегата до 3та с 2000до3000оборота разхода е 20,,, на 4та с 2300-2400 разхода е 9.....Дайте някой съвет как е по икономично карането,че ми дава доста страшен разход ....
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
А също искам да питам,и как да се "изстрелвам" бързо от кръстовище с автоматика на Е39 525ТДС?
- BIRNIKA
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: синя каруца
- Детайли за колата: е39 530д
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
мойта 3,0д ма по барзо с повече газ и се изтрелваш още повече че колата трагва на 2 ра и няма проблем с изтрелването
„Има трима верни приятели: стара съпруга, старо куче и пари в брой.“ Бенджамин Франклин
Re: автоматик, тайни, трикове и прочие
asdfdwadwa написа:MonsteR написа:Много хубава тема, леко да я съживим. Значи искам да попитам както пита един колега по горе но никой не му даде смислен отговор... по добре в града бързо да изредим до висока скорост или да се влачим като охлюви докато я достигнем... въпроса е породен от това че стрелката на моментния разход все седи на 20 докато я стигнем тази скорост но в единия случай е по бързо а в другия по бавно... друг е въпроса защо няма стойности след 20 като на много други коли с мноого по малък двигател съм виждал моментни от към 40+.... и накрая защо повече няма да си взема ръчна никога
Аз имам същия въпрос като колегата до 3та с 2000до3000оборота разхода е 20,,, на 4та с 2300-2400 разхода е 9.....Дайте някой съвет как е по икономично карането,че ми дава доста страшен разход ....
Да напиша моето впечатление от е39 523 автомат , в началото карах с плавно ускорение и до 2500 оборота и ефекта беше - голям разход , започнах бързо ускорение и поддържане 70км/h по булевардите ( понеже тогава включва 5-та ) - разхода май нямаше разлика защото в задръстването пак спираш и не караш много време на 5-та. Сега карам до около 2400-2500 оборота след което отпускам леко газ-та ( не на цяло ) колата сменя на по-високата предавка и падат оборотите около 1500-1600 после пак газ до 2400-2500 и пак отпускаш така ми се струва по-икономично и го няма това прекомерно ( излишно ) бръмчене за да мине на по-висока предавка ... като разход се надявам да е малко по-добре ... колата по принцип има в борд компютъра среден разход , би трябвало да е верен така че и по него бихте могли да се ориентирате дали карате икономично.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани