Икономично шофиране на автоматик
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- fancooler
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Икономично шофиране на автоматик
///M Power написа:5HP19 има 2 варианта ( може и да са повече) а5s310z и a5s325z, Между двете има доста разлики, най-малкото е че на едната торк заключва само на 5-та (s310z), а на другата на 3,4 и 5 (s325z).
Кoлега, дoкoлкoтo знам а5s310z всъщнoст е 5HP18, а a5s325z е 5HP19. Иначе за другoтo си напълнo прав
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Икономично шофиране на автоматик
fancooler написа:///M Power написа:5HP19 има 2 варианта ( може и да са повече) а5s310z и a5s325z, Между двете има доста разлики, най-малкото е че на едната торк заключва само на 5-та (s310z), а на другата на 3,4 и 5 (s325z).
Кoлега, дoкoлкoтo знам а5s310z всъщнoст е 5HP18, а a5s325z е 5HP19. Иначе за другoтo си напълнo прав
http://www.e38.org/transfund1.pdf
тук има доста информация за автоматите, а на стр.10 има обяснено заключването на различните кутии.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани