Още нещо за Burnout...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Още нещо за Burnout...
Бърнаута е исинско зрелище,не по малко ефекто от Дрифт-а.Смея да кажа,че ми харесва дори повече от дрифт-а.
Кажете как обаче да го направя(направим):задно предаване.
1.Газ до 4500 об/мин.
2. 1-ва и съединителя
3.Спирачки
4.Леко пускане или рязко пускане-кажете си мнението.
5.Би трябвало вече да става мазалото.
Голям НЕясен въпрос:
Как със спирачки до край ще завъртим задните гуми.дори да успеем ще разбием задните спирачки за нула време,а се иска здраво натискане,за да са неподвижни предните.
Кажете си мнението.Знам,че имаше подобна тема,ама дайте тука,че там се разми.
Кажете как обаче да го направя(направим):задно предаване.
1.Газ до 4500 об/мин.
2. 1-ва и съединителя
3.Спирачки
4.Леко пускане или рязко пускане-кажете си мнението.
5.Би трябвало вече да става мазалото.
Голям НЕясен въпрос:
Как със спирачки до край ще завъртим задните гуми.дори да успеем ще разбием задните спирачки за нула време,а се иска здраво натискане,за да са неподвижни предните.
Кажете си мнението.Знам,че имаше подобна тема,ама дайте тука,че там се разми.
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Още нещо за Burnout...
TheStig написа:...
Голям НЕясен въпрос:
Как със спирачки до край ще завъртим задните гуми. ...
Ами просто махни задните накладки Само че ако после се пребиеш не ме обвинявай мен.
"Глупостта също е дар от Бога, но никой няма право да злоупотребява с него." (Кайзер Вилхелм)
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
не бе... чакай сега то си е до усет към колата... трябва малко да се поупражняваш докато му фанеш цаката
Има два начина за правене на БЪРНАУТ.. единия е с левия крак да държиш спирачка, а другия е с десния да я държиш
Познавам хора който държат спирачката с левия крак но там недостатъка е че трябва да си много бърз и задните ти гуми да не са много читави сиреч даваш яко газ, пускаш съединителя рязко и местиш левия крак от съединителя възможно най-бързо на спирачката и натискаш толкова колкото е нужно... не до край ми толкова че да не върви колата За мен това е по-трудния начин
Аз го правя като си държа десния крак м/у спирачка и газ... натискам леко спирачката с лявата част на ходилото, а с дясната част на ходилото и крака леко настрани натискаш и газта... проблема е че трябва да свикнеш коко да си чупиш крака за да даваш достатъчно газ и спирачка... ако прекалиш с спирачката палиш задните накладки и не можеш да направиш БЪРНАУТ... или в най-лошия случай пускаш съединителя и при натисната яко спирачка правиш бърнаут на съединителя
Просто трябва да тренираш Аз лично пускам рязко съединителя Щото ако го отпускаш плавно е по-голям шанса да го запалиш а и да тръгне колата... трябва рязко за да изненадаш гумите и да загубят сцепление... така колата не мръдва и сантиметри ако се обработиш
И аз се кефех много на бърнаут-а обаче това е голяма сасипия за колата... гумите заминават за нула време, фърляш дискове, накладки отзад, и на съединителя му се скъсява живота десетократно
Да не говориме за деференциала...това му вижда сметката за броени месеци особенно ако е шпер от 25 % идва на към 10%
А ако е отворен му падат сателитните колела в маслото и после се чудиш що даваш газ и по километраж правиш 230 а си седиш на едно место на 5-та предавка и форсираш само двигателя
БЪРНАУТ-а е по лесно удоволствие от дрифт, с по-малко риск... но свикнеш ли да правиш истиснки дрифтове ще забравиш за бърнаут
Дрифт-а не чупи много колата (освен ако не зимаш бордюри, стълбове и т.н.) можеш да изкараш цяло лято с едни гуми
А станеш ли маистор на БЪРНАУТ-а ще сменяш гуми през 2 седмици... че има и субекти от тоя клуб и форум който на вечер преди изхвърляха по един чифт гуми (Явор да не се почесва по врата )
Има два начина за правене на БЪРНАУТ.. единия е с левия крак да държиш спирачка, а другия е с десния да я държиш
Познавам хора който държат спирачката с левия крак но там недостатъка е че трябва да си много бърз и задните ти гуми да не са много читави сиреч даваш яко газ, пускаш съединителя рязко и местиш левия крак от съединителя възможно най-бързо на спирачката и натискаш толкова колкото е нужно... не до край ми толкова че да не върви колата За мен това е по-трудния начин
Аз го правя като си държа десния крак м/у спирачка и газ... натискам леко спирачката с лявата част на ходилото, а с дясната част на ходилото и крака леко настрани натискаш и газта... проблема е че трябва да свикнеш коко да си чупиш крака за да даваш достатъчно газ и спирачка... ако прекалиш с спирачката палиш задните накладки и не можеш да направиш БЪРНАУТ... или в най-лошия случай пускаш съединителя и при натисната яко спирачка правиш бърнаут на съединителя
Просто трябва да тренираш Аз лично пускам рязко съединителя Щото ако го отпускаш плавно е по-голям шанса да го запалиш а и да тръгне колата... трябва рязко за да изненадаш гумите и да загубят сцепление... така колата не мръдва и сантиметри ако се обработиш
И аз се кефех много на бърнаут-а обаче това е голяма сасипия за колата... гумите заминават за нула време, фърляш дискове, накладки отзад, и на съединителя му се скъсява живота десетократно
Да не говориме за деференциала...това му вижда сметката за броени месеци особенно ако е шпер от 25 % идва на към 10%
А ако е отворен му падат сателитните колела в маслото и после се чудиш що даваш газ и по километраж правиш 230 а си седиш на едно место на 5-та предавка и форсираш само двигателя
БЪРНАУТ-а е по лесно удоволствие от дрифт, с по-малко риск... но свикнеш ли да правиш истиснки дрифтове ще забравиш за бърнаут
Дрифт-а не чупи много колата (освен ако не зимаш бордюри, стълбове и т.н.) можеш да изкараш цяло лято с едни гуми
А станеш ли маистор на БЪРНАУТ-а ще сменяш гуми през 2 седмици... че има и субекти от тоя клуб и форум който на вечер преди изхвърляха по един чифт гуми (Явор да не се почесва по врата )
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- tonkata
- 50" ракия тийм
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
аз го правя по следния начин
задна някаде да дигне 20 км и от тама 1ва
докато се усети колата още върви назад а боксува напред
от там леко с лявия крак на спирачката(имаш достатъчно време щото тя още назад се движи)
ама смених 2 чифта гуми за 2 седмици и по намалих испълненията
а иначе истинския кеф си е дрифта.ако не друго то поне са на сняг се тренира екстра
задна някаде да дигне 20 км и от тама 1ва
докато се усети колата още върви назад а боксува напред
от там леко с лявия крак на спирачката(имаш достатъчно време щото тя още назад се движи)
ама смених 2 чифта гуми за 2 седмици и по намалих испълненията
а иначе истинския кеф си е дрифта.ако не друго то поне са на сняг се тренира екстра
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И това е идейно със задната ама като си на светофара м/у колите нема как да стане
Мене ми се случваше често да се захапват с мене некви ГТИ-та и ГСИ-та дето не са лъжица за моята уста и само се помпат и дразнят и праиме един, два светофара ма стана смешен и на третия оня седи до мене и ме гледа тежко и от там златната комбинация И не спирам докато не светне зелено и така си тръгвам.... да видиш как бързо затварят прозорците посред лято
Мене ми се случваше често да се захапват с мене некви ГТИ-та и ГСИ-та дето не са лъжица за моята уста и само се помпат и дразнят и праиме един, два светофара ма стана смешен и на третия оня седи до мене и ме гледа тежко и от там златната комбинация И не спирам докато не светне зелено и така си тръгвам.... да видиш как бързо затварят прозорците посред лято
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- steel_nick
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 6.02.2006
- Кара: е38 и е34
- Мечтае да кара: АН 225
Яко, пичове, ЯКО!!!
Евала бе, хора!
Аз от доста време си мисля как мога да направя як бърнаут, та си мислех да слагам специални кранчета на задните спирачки и така да мога да си ползвам само предните когато си поискам...
Обачеее, след като прочетох това форумченце се замислих "Бе шо де не зема да пробвам, може пък да стане!"
Та тая вечер се грабнах с колата из пътищата с надеждата да го направя. Леле, момчета да знаете още от първия път как събрах очите на едни баба и дядо малко само го одимих, все едно цял ден са горяли гума...хахаха
Много яко ми стана, пък и пичките се обръщат:)
Не знам за другите ама аз съм много благодарен за съветите (не и колата ми).
Аз от доста време си мисля как мога да направя як бърнаут, та си мислех да слагам специални кранчета на задните спирачки и така да мога да си ползвам само предните когато си поискам...
Обачеее, след като прочетох това форумченце се замислих "Бе шо де не зема да пробвам, може пък да стане!"
Та тая вечер се грабнах с колата из пътищата с надеждата да го направя. Леле, момчета да знаете още от първия път как събрах очите на едни баба и дядо малко само го одимих, все едно цял ден са горяли гума...хахаха
Много яко ми стана, пък и пичките се обръщат:)
Не знам за другите ама аз съм много благодарен за съветите (не и колата ми).
BMW Power
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Дилян Пенчев написа:И това е идейно със задната ама като си на светофара м/у колите нема как да стане
Мене ми се случваше често да се захапват с мене некви ГТИ-та и ГСИ-та дето не са лъжица за моята уста и само се помпат и дразнят и праиме един, два светофара ма стана смешен и на третия оня седи до мене и ме гледа тежко и от там златната комбинация И не спирам докато не светне зелено и така си тръгвам.... да видиш как бързо затварят прозорците посред лято
Ей, Стиг, слушай го това момче. Знае за какво говори
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Намираш си шпер(ако ли не може да се случи да ти се върти само едното колело, пък това не е много ефектно, а е даже смешно), изолираш задните спирачки(чрез спир.тръбички). После първа, помпаш газта и пускаш РЯЗКО долния ляв педал, а с др. крак даваш газ до пода и държиш спирачката натисната. Ако не стане пак газ и повтаряш. После отиваш за нови гуми
AcoTo®
Acoto® написа:Намираш си шпер(ако ли не може да се случи да ти се върти само едното колело, пък това не е много ефектно, а е даже смешно), изолираш задните спирачки(чрез спир.тръбички). После първа, помпаш газта и пускаш РЯЗКО долния ляв педал, а с др. крак даваш газ до пода и държиш спирачката натисната. Ако не стане пак газ и повтаряш. После отиваш за нови гуми
Е, като изолирам задните спирачки и лесно става работата.
А би ли казал какви са тези спирачни тръбички и къде ги има?
- PIONEER
- ентусиаст
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Ми до отзад спирачната течност минава през медни тръбички-е за тях говори човека на запушиш да не работят задните апарати...Аз имам един познат е така на колата си,но я има предимно за състезания и келешлъци и това си е опасно за всеки ден така само с предни спирачки...
Другото което мисля,че е тъпо да си трошиш шпера с глупости-това е доста дефицитна част,която в тежки условия/сняг,кал,лед/спомага много за излизане от лошата ситуация,но пък има луди глави за които това е един вид тунинг да се забвляват;)...Моя диф. си е отворен и си върти и двете особено като и дам яко газ нямало е случай само едната...
Дилян Пенчев оня ден ти четох поста за последиците от бърн аут-а и на глас си казах има много истина в това,но наум си викам на мен няма да се случи-малко палежи нищо му няма...Съединителя ми е читав,но си изсипах диф-а и най ме е яд,че чух как думка в завои като си карах културно,а не при изпълнение.... Сега смяна,а за този едни нови планети и сателити в зависимост кои за счупени или нова касетка...Я тези които са запознати добре с устройството на диференциала да споделят къде се заваря,за да стане блокиран...Няма да е лошо като ми артиса един да се погавря с техниката Та къде да се заиграя с електрожена да си сделам шпер и има ли начини да не стане супер затегнат на всеки завой да се въртя-нещо по-меко за каране...Един приятел разказваше за заварките как ги разположил и само на остри завои се усещал,че е заварян,а в плавни бил като нормален,но тогава не го слушах как става...
Другото което мисля,че е тъпо да си трошиш шпера с глупости-това е доста дефицитна част,която в тежки условия/сняг,кал,лед/спомага много за излизане от лошата ситуация,но пък има луди глави за които това е един вид тунинг да се забвляват;)...Моя диф. си е отворен и си върти и двете особено като и дам яко газ нямало е случай само едната...
Дилян Пенчев оня ден ти четох поста за последиците от бърн аут-а и на глас си казах има много истина в това,но наум си викам на мен няма да се случи-малко палежи нищо му няма...Съединителя ми е читав,но си изсипах диф-а и най ме е яд,че чух как думка в завои като си карах културно,а не при изпълнение.... Сега смяна,а за този едни нови планети и сателити в зависимост кои за счупени или нова касетка...Я тези които са запознати добре с устройството на диференциала да споделят къде се заваря,за да стане блокиран...Няма да е лошо като ми артиса един да се погавря с техниката Та къде да се заиграя с електрожена да си сделам шпер и има ли начини да не стане супер затегнат на всеки завой да се въртя-нещо по-меко за каране...Един приятел разказваше за заварките как ги разположил и само на остри завои се усещал,че е заварян,а в плавни бил като нормален,но тогава не го слушах как става...
8.32
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
За да завариш диференциала трябва просто да направиш така че сателитите в касетата да не се въртят един спрямо друг!!!
Мисля че с електрожена няма да стане много добре, или трябва да го заварява специалист с специални електроди защото там обикновенна заварка няма да хване Но общо взето трябва да направиш така че да не се въртят сателитните колела в средата
Мисля че с електрожена няма да стане много добре, или трябва да го заварява специалист с специални електроди защото там обикновенна заварка няма да хване Но общо взето трябва да направиш така че да не се въртят сателитните колела в средата
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
PIONEER написа:Я тези които са запознати добре с устройството на диференциала да споделят къде се заваря,за да стане блокиран...Няма да е лошо като ми артиса един да се погавря с техниката Та къде да се заиграя с електрожена да си сделам шпер и има ли начини да не стане супер затегнат на всеки завой да се въртя-нещо по-меко за каране...Един приятел разказваше за заварките как ги разположил и само на остри завои се усещал,че е заварян,а в плавни бил като нормален,но тогава не го слушах как става...
Значи принципно мисля, че сателитите за касетката, ама ти давам 80%, че със заварка няма да стане. Ако се получи все пак ще го чупиш на завои като препечена филийка.
AcoTo®
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани