Още нещо за Burnout...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Още нещо за Burnout...

Мнение от TheStig » 06 Фев 2006, 15:40

Бърнаута е исинско зрелище,не по малко ефекто от Дрифт-а.Смея да кажа,че ми харесва дори повече от дрифт-а.
Кажете как обаче да го направя(направим):задно предаване.
1.Газ до 4500 об/мин.
2. 1-ва и съединителя
3.Спирачки
4.Леко пускане или рязко пускане-кажете си мнението.
5.Би трябвало вече да става мазалото.

Голям НЕясен въпрос:
Как със спирачки до край ще завъртим задните гуми.дори да успеем ще разбием задните спирачки за нула време,а се иска здраво натискане,за да са неподвижни предните.
Кажете си мнението.Знам,че имаше подобна тема,ама дайте тука,че там се разми.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Още нещо за Burnout...

Мнение от TheBoss » 07 Фев 2006, 11:30

TheStig написа:...
Голям НЕясен въпрос:
Как със спирачки до край ще завъртим задните гуми. ...

Ами просто махни задните накладки :twisted: Само че ако после се пребиеш не ме обвинявай мен.

"Глупостта също е дар от Бога, но никой няма право да злоупотребява с него." (Кайзер Вилхелм)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Фев 2006, 20:31

не бе... чакай сега то си е до усет към колата... трябва малко да се поупражняваш докато му фанеш цаката ;)
Има два начина за правене на БЪРНАУТ.. единия е с левия крак да държиш спирачка, а другия е с десния да я държиш :idea:
Познавам хора който държат спирачката с левия крак но там недостатъка е че трябва да си много бърз и задните ти гуми да не са много читави :arrow: сиреч даваш яко газ, пускаш съединителя рязко и местиш левия крак от съединителя възможно най-бързо на спирачката и натискаш толкова колкото е нужно... не до край ми толкова че да не върви колата :idea: За мен това е по-трудния начин :roll:
Аз го правя като си държа десния крак м/у спирачка и газ... натискам леко спирачката с лявата част на ходилото, а с дясната част на ходилото и крака леко настрани натискаш и газта... проблема е че трябва да свикнеш коко да си чупиш крака за да даваш достатъчно газ и спирачка... ако прекалиш с спирачката палиш задните накладки и не можеш да направиш БЪРНАУТ... или в най-лошия случай пускаш съединителя и при натисната яко спирачка правиш бърнаут на съединителя :mhihi:

Просто трябва да тренираш :mhihi: Аз лично пускам рязко съединителя :idea: Щото ако го отпускаш плавно е по-голям шанса да го запалиш а и да тръгне колата... трябва рязко за да изненадаш гумите и да загубят сцепление... така колата не мръдва и сантиметри ако се обработиш :mhihi:

И аз се кефех много на бърнаут-а обаче това е голяма сасипия за колата... гумите заминават за нула време, фърляш дискове, накладки отзад, и на съединителя му се скъсява живота десетократно :mhihi:
Да не говориме за деференциала...това му вижда сметката за броени месеци :mhihi: особенно ако е шпер от 25 % идва на към 10% :lol:
А ако е отворен му падат сателитните колела в маслото и после се чудиш що даваш газ и по километраж правиш 230 а си седиш на едно место на 5-та предавка и форсираш само двигателя :mhihi:

БЪРНАУТ-а е по лесно удоволствие от дрифт, с по-малко риск... но свикнеш ли да правиш истиснки дрифтове ще забравиш за бърнаут :idea:
Дрифт-а не чупи много колата (освен ако не зимаш бордюри, стълбове и т.н.) можеш да изкараш цяло лято с едни гуми :mhihi:
А станеш ли маистор на БЪРНАУТ-а ще сменяш гуми през 2 седмици... че има и субекти от тоя клуб и форум който на вечер преди изхвърляха по един чифт гуми :lol: (Явор да не се почесва по врата :mhihi: )
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 08 Фев 2006, 22:24

аз го правя по следния начин
задна някаде да дигне 20 км и от тама 1ва
докато се усети колата още върви назад а боксува напред :mhihi:
от там леко с лявия крак на спирачката(имаш достатъчно време щото тя още назад се движи) :mhihi:
ама смених 2 чифта гуми за 2 седмици и по намалих испълненията
а иначе истинския кеф си е дрифта.ако не друго то поне са на сняг се тренира екстра :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 08 Фев 2006, 22:33

Благодаря.Златни сте. :lol: :D :bchug:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Фев 2006, 20:20

И това е идейно със задната ама като си на светофара м/у колите нема как да стане :mhihi:
Мене ми се случваше често да се захапват с мене некви ГТИ-та и ГСИ-та дето не са лъжица за моята уста и само се помпат и дразнят и праиме един, два светофара ма стана смешен и на третия оня седи до мене и ме гледа тежко и от там златната комбинация :mhihi: И не спирам докато не светне зелено и така си тръгвам.... да видиш как бързо затварят прозорците посред лято :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Фев 2006, 21:46

:mhihi: никога не правете така :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 6.02.2006
Кара: е38 и е34
Мечтае да кара: АН 225

Яко, пичове, ЯКО!!!

Мнение от steel_nick » 12 Фев 2006, 0:23

Евала бе, хора!
Аз от доста време си мисля как мога да направя як бърнаут, та си мислех да слагам специални кранчета на задните спирачки и така да мога да си ползвам само предните когато си поискам...

Обачеее, след като прочетох това форумченце се замислих "Бе шо де не зема да пробвам, може пък да стане!"

Та тая вечер се грабнах с колата из пътищата с надеждата да го направя. Леле, момчета да знаете още от първия път как събрах очите на едни баба и дядо :shock: малко само го одимих, все едно цял ден са горяли гума...хахаха

Много яко ми стана, пък и пичките се обръщат:)
Не знам за другите ама аз съм много благодарен за съветите (не и колата ми).
BMW Power

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 13 Фев 2006, 5:55

Дилян Пенчев написа:И това е идейно със задната ама като си на светофара м/у колите нема как да стане :mhihi:
Мене ми се случваше често да се захапват с мене некви ГТИ-та и ГСИ-та дето не са лъжица за моята уста и само се помпат и дразнят и праиме един, два светофара ма стана смешен и на третия оня седи до мене и ме гледа тежко и от там златната комбинация :mhihi: И не спирам докато не светне зелено и така си тръгвам.... да видиш как бързо затварят прозорците посред лято :mhihi:



Ей, Стиг, слушай го това момче. Знае за какво говори :winky:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 14 Фев 2006, 19:29

Е ашкулсум.Направих го като за филм.Не може да се каже,че трудно,дори го доизкусорих така,че да мога да я пускам на пред малко.На БМВ 1.8 и на 2.0 го направих,но наистина едва ли бих го правил често,защото спирачките си отиват за норматив,а намам дрифт спонсори. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 24 Фев 2006, 22:15

Намираш си шпер(ако ли не може да се случи да ти се върти само едното колело, пък това не е много ефектно, а е даже смешно), изолираш задните спирачки(чрез спир.тръбички). После първа, помпаш газта и пускаш РЯЗКО долния ляв педал, а с др. крак даваш газ до пода и държиш спирачката натисната. Ако не стане пак газ и повтаряш. После отиваш за нови гуми :D :D :D
AcoTo®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 26 Фев 2006, 14:34

Acoto® написа:Намираш си шпер(ако ли не може да се случи да ти се върти само едното колело, пък това не е много ефектно, а е даже смешно), изолираш задните спирачки(чрез спир.тръбички). После първа, помпаш газта и пускаш РЯЗКО долния ляв педал, а с др. крак даваш газ до пода и държиш спирачката натисната. Ако не стане пак газ и повтаряш. После отиваш за нови гуми :D :D :D

Е, като изолирам задните спирачки и лесно става работата.
А би ли казал какви са тези спирачни тръбички и къде ги има?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 26 Фев 2006, 16:13

Ми до отзад спирачната течност минава през медни тръбички-е за тях говори човека на запушиш да не работят задните апарати...Аз имам един познат е така на колата си,но я има предимно за състезания и келешлъци и това си е опасно за всеки ден така само с предни спирачки...
Другото което мисля,че е тъпо да си трошиш шпера с глупости-това е доста дефицитна част,която в тежки условия/сняг,кал,лед/спомага много за излизане от лошата ситуация,но пък има луди глави за които това е един вид тунинг да се забвляват;)...Моя диф. си е отворен и си върти и двете особено като и дам яко газ нямало е случай само едната...
Дилян Пенчев оня ден ти четох поста за последиците от бърн аут-а и на глас си казах има много истина в това,но наум си викам на мен няма да се случи-малко палежи нищо му няма...Съединителя ми е читав,но си изсипах диф-а и най ме е яд,че чух как думка в завои като си карах културно,а не при изпълнение.... :mhihi: :dummy: :cry: :drinking: :bcry: Сега смяна,а за този едни нови планети и сателити в зависимост кои за счупени или нова касетка...Я тези които са запознати добре с устройството на диференциала да споделят къде се заваря,за да стане блокиран...Няма да е лошо като ми артиса един да се погавря с техниката :mhihi: Та къде да се заиграя с електрожена да си сделам шпер и има ли начини да не стане супер затегнат на всеки завой да се въртя-нещо по-меко за каране...Един приятел разказваше за заварките как ги разположил и само на остри завои се усещал,че е заварян,а в плавни бил като нормален,но тогава не го слушах как става... :?: :roll:
Изображение
8.32

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Мар 2006, 21:03

За да завариш диференциала трябва просто да направиш така че сателитите в касетата да не се въртят един спрямо друг!!!
Мисля че с електрожена няма да стане много добре, или трябва да го заварява специалист с специални електроди защото там обикновенна заварка няма да хване ;) Но общо взето трябва да направиш така че да не се въртят сателитните колела в средата ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 01 Мар 2006, 21:53

PIONEER написа:Я тези които са запознати добре с устройството на диференциала да споделят къде се заваря,за да стане блокиран...Няма да е лошо като ми артиса един да се погавря с техниката :mhihi: Та къде да се заиграя с електрожена да си сделам шпер и има ли начини да не стане супер затегнат на всеки завой да се въртя-нещо по-меко за каране...Един приятел разказваше за заварките как ги разположил и само на остри завои се усещал,че е заварян,а в плавни бил като нормален,но тогава не го слушах как става... :?: :roll:


Значи принципно мисля, че сателитите за касетката, ама ти давам 80%, че със заварка няма да стане. Ако се получи все пак ще го чупиш на завои като препечена филийка.
AcoTo®

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook