Още нещо за Burnout...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Апр 2006, 13:48

ПРОБЛЕМ С БЪРНАУТ-а!!!! :help: :help: :help: Като си завъртя стъпалото, за да натисна спирачката и газта, кракът ми хваща и трите педала - съединител, спирачка, газ! Какво да направя :mhihi: Нося 48 номер маратонки и имам сериозен проблем. А майка му стара, задните спирачки въобще не държат! Прави се бърнаут без никакъв проблем ако можеш да натисна педалите както трябва, но ето че не мога :lol: Някой с подобен проблем и решение?
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 20 Апр 2006, 15:52

натисни посредата между спирачката и газ,демек половината крак ти е върху спирачката другата половина на газта....от там само натискаш повече на дясно ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 20 Апр 2006, 17:02

Добре де, маамустара, как не ви е жал за колиците. Мен сърце не ми дава да врътна гуметата, само по грешка някой път отърва газта в завоя или при потегляне превъртат, не съм и свикнал още хубаво :lol:

amd: а и крака не си го слагай напълно хоризонтално, леко под агъл 30-40градуса е ок, колкото и да са ти дълги краката :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 20 Апр 2006, 18:57

amd написа:ПРОБЛЕМ С БЪРНАУТ-а!!!! :help: :help: :help: Като си завъртя стъпалото, за да натисна спирачката и газта, кракът ми хваща и трите педала - съединител, спирачка, газ! Какво да направя :mhihi: Нося 48 номер маратонки и имам сериозен проблем. А майка му стара, задните спирачки въобще не държат! Прави се бърнаут без никакъв проблем ако можеш да натисна педалите както трябва, но ето че не мога :lol: Някой с подобен проблем и решение?


резни си пристите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Що не пробваш другия начин с левия крак може да ти е по удобно
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Апр 2006, 23:18

ааааааа ЛУДНИЦАААА помогнете ми, искам лечение :twisted: Побърках се с тая кола, ебати как се кефа на 20 годишна 318-ка:) Сложих под ъгъл десния крак и с пълна сила натискам спирачка и газ до долу (задни спирачки нямам!) - за няма и 3 секунди удари 6500 оборота и се опуши задния мост :) Тва не съм вярвал, че има толкова пауър, но колата явно ми е много читава, адски съм доволен. Дълъг е дифа, мотора е добър, а и като няма спирачки отзад е детска игра, стига, да не ме хване жал. Лошото е, че не е шпер и само едното точило се запали качествено :roll:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 2.10.2004
Местоположение: В. Търново
Кара: Е46 320Ci

Мнение от Asterix » 23 Апр 2006, 12:41

amd написа: Лошото е, че не е шпер и само едното точило се запали качествено :roll:

Стига бе хора какво ме направихте вие :roll:

И аз нямам шпер, обаче въртят и двете колелета. На мокро обаче, на сух, чист асфалт не може да отлепя (316 съм все пак), обаче на мокро остави това,че въртят и двете гуми, но като уцеля правилното натискане на спирачката, поддържа и обороти ...
Изображение
Click
тел. 0878 11 30 94

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Апр 2006, 13:04

хехе - при мен поне тва е якото - на абсолютно сух и гладък асфалт се палят гумите и удря ограничител, трябва да отпускам газта даже :twisted: Едва ли е много по-мощна от М40Б16, но просто задните накладки ги няма и е яко:) А и 3.91 добре му идва. И все пак - ако имаше блокировка щеше да става лудница отсекъде, без значение мотора.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 04 Май 2006, 13:38

То и тъй трябва сякаш и двете да си ги върти,защото имам някакво чувство,че като е само едната и така за отрицателно време се изронват сателитите :( Още не съм 100% убеден,че това е причината,но тъй като съм го въртял на ръка и имам усещането,че касетата е измислена хитро при завои вътрешното колело да изминава по-малък път от външното без да се сурка и да поднася,но все пак скоростта им в завои и пътя не се различават особено и натоварването е по-леко.А при бърн аут-а едното си седи на 1 място или попрескача малко докато друго прави ненормални обороти.Имам в предвид,че между планетите и сателитите на отворение диференциал има напрежение,колкото и да е изчислявана и при тези занятия не издържат...И така сега гледам ако тръгнат двете гуми-добре ако само една спирам,че големи попари съм си дробил тъй :)
Изображение
8.32

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 04 Май 2006, 19:26

Истината си е в дрифта:) Но все не намирам достатъчно голямо полигонче за целта.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 7.01.2006

Мнение от valio7 » 09 Май 2006, 20:47

Шпер.Разпределя силара на ваъртящия момент по равно на 2 колела.Без него е само деференциял като на ЛАДА щом на 1 гума и е леко тя се върти.Колкото до спирането на течноста,направяш две тапи за цилиндрите и си готов слагаш ги когато искаш.Това със задната става, но с по силна кола е по яко 1.6 е слаба малко и умора я наляга рано рано,но става с малко масло на гумите и повече време се вартиш иповече дим превиш.
М1 Егати Powera

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Май 2006, 21:58

valio7 написа:...малко масло на гумите...
:roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 09 Май 2006, 22:32

няма нищо чудно така се дрифти с малолитражка :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Май 2006, 21:14

По интернет мернах коли с предно предаване - ударили ръчна и на задните точила сложили пластмасови подноси :mhihi: Да се върти задницата....
BMW only!

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook