Time Attack - Калояново

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Time Attack - Калояново

Мнение от vicho » 09 Май 2011, 15:22

Споделете време, стил на каране, с каква кола сте, как се държи, доволни ли сте, спирачки, гуми, окачване, на коя скорост влизате в завоя, на коя излизате, кои завои ви харесват, кои не ... и т.н., каквото се сетите!

Приятно дискутиране! :) :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от Nightmare » 09 Май 2011, 15:48

И мен ме вълнува това, макар че не присъствах на събора, ще ми е интересно да прочета мнения директно от карачите :)

Браво Вичо, добра идея :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от vicho » 09 Май 2011, 18:33

Изображение

понеже нямах време сега ще понапиша ...

пускат ни от бетона покрай кроасана, където започваме разгряваща полуобиколка, защото старт-финала е по средата на правата (доколкото знам)

Започвам от средата на правата, ускорявам на 3-та, при 150 км/ч включвам 4-та и стигам около 165 км/ч след което започвам да спирам заедно с вкарването на 3-та предавка, после 2-ра и влизам в завоя от вътрешната страна на левия завой след което ускорявам до края на 2-ра пускам газта изнасяйки се навън за да пресека следващия ляв от вътрешната страна, отново по късата права ускорявам на втора и пускам газта с леко чукване на спирачка и сеча завоя отвътре, като гледам да пазя максимално права траектория за следващия завой от който се излиза на късата права преди кроасана (в завоя вкарвам 3-та и ускорявам), но не мога да кажа до колко км/ч, на влизане в кроасана чуквам леко спирачката и вкарвам втора предавка и гледам да карам целия кроасан по бордюрите някъде с около 100 км/ч, като на излизане от него на следващата права вкарвам трета и ускорявам, отново не мога да кажа до колко км/ч, следва остър десен който се взема на 2-ра предавка и колата ми винаги недозавива там и то зверски ... :confused: , следващите 2 леви завоя ги вземам на 2-ра в прекъсвач, като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф), последния ляв завой преди правата го сеча много и го вземам на 2-ра с 90+ км/ч и на излизане от завоя точно след локвата от външната страна съм вкарал 3-та и ускорявам по правата ...

на правата има знак 150м преди острия ляв завой, аз лично започвам да спирам около 100-110 метра преди завоя, където съм със 165 км/ч, мисля, че може и по-късно да се спре, но мен ме е шубе :mhihi:

:arrow: карам с чисто нови китайски гуми отпред 225/45/17 на 7.5J M-tech джанти и около 4мм 245/40/17 на 8.5J М-tech джанти отзад

:arrow: окачването ми е M-technik 4 пружини с 4 амортисьора и най-дебелите стабилизиращи щанги 25.5мм предна и 18мм задна, отпред съм с чисто нови шарнири и опорни тампони, а тампоните на носачите са плътни емкови с изместен център

:arrow: спирачките са стандарните от 328-ца отпред и отзад, като отпред съм с чисто нови накладки и дискове, а отзад с чисто стари, като накладките ги изхвърлих след бърнаута на донът шоуто, но това е друга тема :mhihi: :kuku:

Като цяло съм повече от доволен от колата, клатенето не е кой знае колко, но се иска твърдо окачване за пистата, определено ще подобря времето. Най ме е яд за спирачките ми, които според мен са много лоши и като цяло е36 сток има ужасни спирачки (които са в пъти по-добри от алтернативните марки, но недостатъчно добри за мен и спортно каране на писта)

карам е36 328i с 3.15 диф + спортни изпускателни колектори и Cold Air Intake HKS

най-добро време 1:05:03
класиране 7-ми от 26

Изображение

за този сет-ъп на колата мисля, че дадох перфектно време, догодина по-подготвен и по-бърз - ДАЙ БОЖЕ! :driving:

п.с. втората сесия съм дал 5 обиколки в рамките на 50 стотни, т.е. 1:05:50+, 1:05:30+, 1:05:08, 1:05:03, 1:05:10+, доста константно каране, нали?! :shock: :mhihi:

ако някой има въпроси, ще ми бъде крайно приятно да отговоря!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 09 Май 2011, 19:04

Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо :mhihi:
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя :D
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от vicho » 09 Май 2011, 19:10

(bubsa) написа:Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо :mhihi:
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя :D


сподели-сподели ... iS-а не е толкова сток, колкото изглежда :mhihi: :bowdown: :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 09 Май 2011, 19:21

vicho написа:
(bubsa) написа:Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо :mhihi:
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя :D


сподели-сподели ... iS-а не е толкова сток, колкото изглежда :mhihi: :bowdown: :driving:


Ми...
Предни гуми Ф1 ДОТ 05г. минали оганичител :kuku:
Задни гуми Потенца ДОТ 07г.
Предни амортисьори ТУШ :mhihi:
Задни горе-долу.
От водната помпа изтичаше антифриза който наливах на момента :paranoid: И замалко да я кипна колицата.

Това са ми жокерите до момента :mhihi:

Иначе 1.06.55 време дадох,но мисля,че с този сетьп можеше още малко надолу да е времето,но шанс :driving:
В нашия клас сме 6 коли в 1.06 :shock: през няколко стотни,а аз си мислех,че като съм ги изпреварил всички на пистата съм с най-добро време...греда!

Поздрави на Християн за перфектното каране!


ПС Някой има ли снимки как излятях със 140-150 в ливадата след правата...от мен да знаете трудно се взима тоя завой с тая скорост :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 09 Май 2011, 21:52

Айде де.Близо 100 участници имаше,да обменим малко опит :D
Аз карам почти като Вичката,с изключение,че на правата моя мъртвец повече от ~155 не искаше :confused:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от err0r » 09 Май 2011, 23:00

(bubsa) написа:... В нашия клас сме 6 коли в 1.06 :shock: през няколко стотни...

7 сме всъщност.
Аз карах чужда кола, в която на шофьорското място съм се качвал два пъти - единият път да я изкарам от гаража и вторият път беше на 6-ти на Калояново...
Все пак 20-ката имаше супер гуми с ДОТ07, от които наистина бях очарован. Имаше си и уникално послушни спирачки, изпускателни колектори, червени пружини H&R и 27мм предна стабилизраща щанга Racing Dynamics. От последните две файда особено голяма няма, така като гледам по снимките... :D

Иначе за скорости по пистата не мога да споделя точни цифри, тъй като наистина не познавах колата и не знам в края на предавките с каква скорост се движи. Цялата писта я карах на трета, само на острия десен след кроасана слагах втора. На средата на правата за малко ползвах 4-та. Спирах от не знам колко км/ч 20-тина метра след бабуната, която пък се намира на 30-тина метра от табелата 150м до завоя. С удоволствие се възползвах от новото разширение, което са направили, във вътрешната страна на първия десен след правата (преди кроасана).

Тотал - 1:06.32 и 4-та позиция в квалификациите. Християн ме понатупа, но успях да надделея над Оги и се докопах до третото стъпало на стълбичката. :)


П. П. Благодаря на Банго за гласуваното доверие и за това, че ми отстъпи колата си! :)
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 10 Май 2011, 12:14

Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... :roll: Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:

Започвам от правата, най-лесно е да хванем момента там като начало... Скорост около 180-190км/ч (никога не съм имал време да я видя точно, че нали ни беше малък километража :oops: а и на тая скорост нямам гащи да гледам там а не в пистата)... та засилили сме се бая... Около неравността на около 110-120тия метър (не съм ги мерил много но е малко след 150тата табела ) започваме интензивно спиране от 4та предавка с връщане на 3та и 2ра с междинна газ, влизането на първия завой е почти на прекъсвач на 2ра (скорост около 100км/ч) комбинацията от трите завоя се кара с почти равномерна газ като първия завой го карам с максимално късно затваряне за да се използва високата скорост от правата, след това силно отваряне към външния бордюр и отново към върха (апекса) на следващия завой, след това отново външния бордюр, там малко ляв крак на спирачката (да изолираме недозавиването от още малкото добавяне на ъгъл на завиване) и късен апекс на високия остър бордюр на 3тия завой за да може отново максимално късен апекс на новоотворения завой, за да може максимално рано да се даде цалята газ и да се ускори максимално за късата права преди кроасана... Там трета, отново късно спиране и 2ра преди кроасана късен апекс, движение покрай десния бордюр, затваряне към средата някъде на самия кроасан (там където е гърбавия бордюр сега дето ме отлепи на миналия събор :oops: ) и от там цялата газ, трета преди бабуната на десния бордюр, където се отнема за сек газта и пак цялата газ... Спиране преди десния интензивно... втора... ляв крак на спирачката,че много недозавива там и равномерна газ... газ преди левия, максимално отваряне преди него надясно и от там покрай бордюра отвътре с равномерна газ че ако подадеш много надига предницата и от неравностите започва да подскача... пак на бордюра отвън вдясно и цялата газ на 2ра... следващия ляв се прави с ляв крак и равномерна газ, цялата газ за малката права на 2ра, преди последния десен лека корекция за пренасяне на тежестта с левия крак и късно затваряне за да дадеш газ максимално рано... включвам трета малко преди да стъпя на външния кърб и от там ускорение до колкото може...

Най добро време 56.5 сек със стари сликове Дънлоп 240/640 18" и при старата конфигурация, без да са променени бордюрите в първата секция... Е36 М3 3,2 със сток двигател (дори с хартиен филтър), силово предаване и спирачки... Коилоувъри GAZ... 1260кг. без пилот...

Със стриит кола имам 1,04, и 5-6-7 десети засичана с хронометър с Е36 компакт с М43 B19 105кс. с китайски коилоувъри, корито и стриит 17" 225/45 някакви...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от vicho » 10 Май 2011, 14:29

DrivinGGoD написа:Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... :roll: Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:...


за скоростта не държа да съм прав :oops: :dunno: , просто не мога да следя километража, много ми е напрегнато, а и адреналина ми е в повече, т.е. не мога да карам спокойно

приемам, че скоростта ми е доста по-ниска от твоята 10-15 км/ч, поне

за "сеченето" - максимално вътрешно, т.е. не отварям завоя от външната страна, а влизам от вътре към апекса :bchug:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от kokali praa vsiakvi » 10 Май 2011, 14:53

vicho , Поздравления за темата ! :yes: Много бих се радвал ако и някой от дрифта се опита да направи подобен детайлен разбор ,въпреки че си давам сметка за трудността да се опише с думи .
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от kokali praa vsiakvi » 10 Май 2011, 15:08

като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф),

До Вичо - 2.93 диф имам ако искаш, отворен, чувам че много ги тачиш ! Оригиналния ! А с 3.15 до колко стига на втора-100+?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от vicho » 10 Май 2011, 15:32

kokali praa vsiakvi написа:като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф),

До Вичо - 2.93 диф имам ако искаш, отворен, чувам че много ги тачиш ! Оригиналния ! А с 3.15 до колко стига на втора-100+?


и аз си имам 2.93 отворен :mrgreen: , 3.15 е около 97-8 км/ч прекъсвача на 2-ра, но това ще го коригирам лятото с по-висока червена линия
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 10 Май 2011, 15:45

vicho написа:
DrivinGGoD написа:Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... :roll: Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:...


за скоростта не държа да съм прав :oops: :dunno: , просто не мога да следя километража, много ми е напрегнато, а и адреналина ми е в повече, т.е. не мога да карам спокойно

приемам, че скоростта ми е доста по-ниска от твоята 10-15 км/ч, поне

за "сеченето" - максимално вътрешно, т.е. не отварям завоя от външната страна, а влизам от вътре към апекса :bchug:


Тая цялата писта си е кроасан :mhihi:
Ако викате "кроасан" на завоя който е точно пред публиката(вход-изход)аз със моята кола го взимам на 2-ра с пълна газ,демек с 85,защото точно на излизане от него ми бие прекъсвач на 2-рата и слагам 3-та 10м преди следващия завой.Даже ми беше много кофти с тоя 3.45 на повечето завои 2-ра ми идваше къса и не давах пълна газ(да не люска прекъсвач),а за да ги карам на 3-та пък идваше в куци обороти :dunno:
Догодина 4.10 и нови гуми :twisted:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от kokali praa vsiakvi » 10 Май 2011, 16:30

[quote="err0r"][ Цялата писта я карах на трета, само на острия десен след кроасана слагах втора.

Не е ли малко тромава Двайската на трета по завоите ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook