Time Attack - Калояново

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от gazzzar » 12 Май 2011, 11:11

ааааа ето намерих и това, което търсех....
Видео обучение на Колин Макрей за използване на така наречената техника "left foot braking" или казано по нашенски - използване на спирачката с левия крак ;). колата е Ford Focus WRC от далечната 2001 година;). Та на клипчето ясно се вижда, че при превключването никъде не се използва съединителя, пък камоли да се напомпва умишлено за вдигане на оборотите....
http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: ваноса да пее одата на радостта

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от Avramov » 12 Май 2011, 11:53

Мисля че няма смисъл повече да обяснявам кой, как и защо(много по професионалист от който и да е в този форум) ми е обяснявал как да си карам МАЛОМОЩНАТА кола. Не твърдя, че съм някакъв самороден талант, нито вие сте такива. Ако бяхме едва ли щяхме да караме някакви БМВ-та при това в България на някаква селска писта. Колкото до това кой как кара и какво ползва в световния рали шампионат имате си гугъл търсете си ги. На Бърнс едва ли има интервю което да не съм чел и клипче което да не съм гледал в интернет пространството(хиляди са). На Колин мисля, че имаше едни интервюта с една мацка където и показва разни неща. А за това което съм видял с очите си и усетил с гъза си въобще пък няма и да се и опитвам да ви обяснявам.


ПП: Както казва една приятелка за един друг форум (ще парафразирам в мъжки род все пак) : "Аз в тоя форум съм НИКОЙ и едва ли има значение дали това което напиша е истина или не ако се намери такъв който е НЯКОЙ и просто ей така за спорта напише, че не е вярно. Според вас на кой ще повярват участниците в един такъв форум?" Аз също ценя страшно много мнението ви по всякакви въпроси, но понякога това, че имената са ви в някакъв странен цвят не ви дава право да :ranting: по хората. Преди време някой беше казал: "Не е нужно да караш БМВ за да носиш синьо-белия пламък в сърцето си!", същото важи и в конкретния случай : "Не е нужно да караш "модифицирана" М3-ка, за да си прочел не по-малко книги и да знаеш не по-малко за карането!"


Повече просто няма да коментирам нищо! Мисля че показах достатъчно с една 320ка в състояние в което излиза от фабриката на чичо ви Ханс. Следващия път който ще кара 1 час по-рано и минава през диното и един кантар и да видим колко ще изкарат по 150 коня и колко над. Колко ще са по 1300 кг. и колко по 1000 и надолу. Просто Е30 318ис и Е30 М3 да дават време в рамките на 1 секунда :shock: . Тея ги разправяйте на баба ми.
Aim to be the best, live with the rest!
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 12 Май 2011, 12:06

DrivinGGoD написа:...Ама не твърдя, че знам много за карането, нито, че много го мога, ама съм гледал, слушал и изчел много...


;)

Това, че съм карал "модифицирана" М3ка не означава нищо, нито пък ме прави нещо повече от вас... Просто споделих опит от доста обиколки на тази писта с доста коли и натрупани знания от това... А пък и колкото и да е щом имам едно от най-добрите времена на тази писта с кола с RWD при онази конфигурация, трябва да означава, че все пак съм поусетил това онова както трябва... А за това, че съм в зелен цвят и то точно в този и още един подфорум има някаква причина, но въпреки всичко не ме прави с нищо по-различен от всеки един ентусиаст дръзнал да излезе на пистата и да даде всичко от себе си за усъвършенстване на своите способности и резултати...

Avramov написа:Повече просто няма да коментирам нищо! Мисля че показах достатъчно с една 320ка в състояние в което излиза от фабриката на чичо ви Ханс. Следващия път който ще кара 1 час по-рано и минава през диното и един кантар и да видим колко ще изкарат по 150 коня и колко над. Колко ще са по 1300 кг. и колко по 1000 и надолу. Просто Е30 318ис и Е30 М3 да дават време в рамките на 1 секунда :shock: . Тея ги разправяйте на баба ми.


Аз съм съгласен за това, но мисля, че много от хората дошли със сток колите си няма да са съгласни... А и както казах, аз лично с по-слаба и по-тежка кола от тази на Християн при старата конфигурация на пистата съм давал 1:04 и нещо... Така, че не е проблема в колата на Християн, нито има кой знае какви модификации :winky: Просто има кой да я кара... А разлика от 1 секунда с М3ката е съвсем в реда на нещата имайки предвид разликата в килограмите... Една секунда на писта, която се прави за около минута е много нещо ;) Какво да кажем при положение, че имаше Е46 М3 с по-слаби времена :roll: Всичко зависи от това кой и как кара :driving: Ако обърнеш внимание разликите между първите коли в различните класове са точно по около секунда ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от Делян » 12 Май 2011, 12:14

Всичко зависи от това кой и как кара

Това е истината :yes: Примери има много и едва на професионално ниво, където няма случайни хора и шофьорските умения са доста близки на участниците, голямо влиание оказва автомобила.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от I.Voykov » 12 Май 2011, 12:45

Аз попринцип уважавам всеки, които по някакъв начин е свързан с автомобилните спортове, но не уважавам хората които се опитват да си налагат мнението ОСОБЕНО като е крайно грешно и някой (може и велик състезател да е) ги е подвел. Хората писали преди теб също не са самоуки, имаме щастието да се познаваме и да сме водили хиляди разговори с почти всички БГ пилоти и от настоящето и от близкото минало, някой от нас дори са карали курсове при Павел Жеков, карали сме неговата кола по Сливенските балкани и сме прекарвали часове наред говорейки точно за техники на каране... и т.н. и т.н.

Avramov написа:Повече просто няма да коментирам нищо! Мисля че показах достатъчно с една 320ка в състояние в което излиза от фабриката на чичо ви Ханс.

Всъщност абсолютно нищо не си показал, както вече споменахме Сашо има със сток Компакт 316-ка 1.04 а жена ми със същата кола и не повече от 5 карания на пистата 1.09 та с твоита 20-ка и 1.8 не си от показващите точно... затова наистина по-добре не коментрай.
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 12 Май 2011, 13:04

I.Voykov написа:...
Хората писали преди теб също не са самоуки
...


Дори и да е така какво? Знаете ли колко самоуки пилоти имат върхови постижения в спорта? Знаете ли колко пилоти без да са възпитаници на една или друга школа са събрали най-ценното и ефективно и са били на върха със свой собствен стил, способности и талант... Обучението и школите не са най-важното... Те могат да доразвият и обогатят това, което имате, но не да ви дадат нещо, което нямате...

I.Voykov написа:...
жена ми със сток Компакт 316-ка и не повече от 5 карания на пистата 1.09
...


Забрави да споменеш моето 85килограмово присъствие в колата, старата конфигурация на трасето и почти пълния резервоар :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: ваноса да пее одата на радостта

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от Avramov » 12 Май 2011, 13:18

DrivinGGoD написа:
I.Voykov написа:...
Хората писали преди теб също не са самоуки
...


Дори и да е така какво? Знаете ли колко самоуки пилоти имат върхови постижения в спорта? Знаете ли колко пилоти без да са възпитаници на една или друга школа са събрали най-ценното и ефективно и са били на върха със свой собствен стил, способности и талант... Обучението и школите не са най-важното... Те могат да доразвият и обогатят това, което имате, но не да ви дадат нещо, което нямате...

I.Voykov написа:...
жена ми със сток Компакт 316-ка и не повече от 5 карания на пистата 1.09
...


Забрави да споменеш моето 85килограмово присъствие в колата, старата конфигурация на трасето и почти пълния резервоар :mhihi:


:bowdown: :bowdown: :bowdown: За това съм абсолютно съгласен със всяка дума на Сашо! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ПП: Забрави и да споменеш коилоувърите :winky: ! Точно Сашо в Плевен когато се запознахме и изкарваха М-ката за пръв път ми сподели, че най-важното в една кола са окачването и спирачките! Тогава обеща и да ме повозиш на М-ката като сложите втора седалка, но уви все изникваше нещо :banghead:
Aim to be the best, live with the rest!
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 12 Май 2011, 13:27

Не ме разбирайте погрешно... Добрите школи в цял свят се славят с огромен престиж, както и в България (въпреки, че са малко)... Определено има полза и всеки може да научи много... Моите адмирации за Павел Жеков и неговото училище, както и благодарности за това, което всички ние сме научили от Павката, както и от всички останали пилоти, книги и филми от които сме черпили вдъхновение, знания и умения... Просто исках да кажа, че някой, който въобще не знае за какво става въпрос и няма усещане за нещата, ако ще и при Томи Макинен или Валтер Рьол да отиде няма да стане бърз...

Avramov написа:...
ПП: Забрави и да споменеш коилоувърите :winky: ! Точно Сашо в Плевен когато се запознахме и изкарваха М-ката за пръв път ми сподели, че най-важното в една кола са окачването и спирачките! Тогава обеща и да ме повозиш на М-ката като сложите втора седалка, но уви все изникваше нещо :banghead:


По-рано е споменато окачването ;) За това не съм го цитирал и сега... Иначе определено заедно със спирачките са неща, които са в основата на доброто представяне... Не само заради това обаче моето време с този компакт е с 4 сек по-добро от твоето с 50 коня по-силна кола ;) Не се обиждай, нищо лично... За това пиша тук, за да имам възможността ако мога да помогна за подобряването поне малко на способностите на всички... А не да "хуля" (както ти каза) останалите, които не правят моите времена или имат различно от моето мнение...

Колкото до возенето... Съжалявам, че не съм имал възможността да те кача...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 12 Май 2011, 15:51

Сашо,а старата конфигурация на пистата не е ли по-бърза(кратка)?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 12 Май 2011, 15:59

Avramov написа:Мисля че няма смисъл повече да обяснявам кой, как и защо(много по професионалист от който и да е в този форум) ми е обяснявал как да си карам МАЛОМОЩНАТА кола. Не твърдя, че съм някакъв самороден талант, нито вие сте такива. Ако бяхме едва ли щяхме да караме някакви БМВ-та при това в България на някаква селска писта. Колкото до това кой как кара и какво ползва в световния рали шампионат имате си гугъл търсете си ги. На Бърнс едва ли има интервю което да не съм чел и клипче което да не съм гледал в интернет пространството(хиляди са). На Колин мисля, че имаше едни интервюта с една мацка където и показва разни неща. А за това което съм видял с очите си и усетил с гъза си въобще пък няма и да се и опитвам да ви обяснявам.


ПП: Както казва една приятелка за един друг форум (ще парафразирам в мъжки род все пак) : "Аз в тоя форум съм НИКОЙ и едва ли има значение дали това което напиша е истина или не ако се намери такъв който е НЯКОЙ и просто ей така за спорта напише, че не е вярно. Според вас на кой ще повярват участниците в един такъв форум?" Аз също ценя страшно много мнението ви по всякакви въпроси, но понякога това, че имената са ви в някакъв странен цвят не ви дава право да :ranting: по хората. Преди време някой беше казал: "Не е нужно да караш БМВ за да носиш синьо-белия пламък в сърцето си!", същото важи и в конкретния случай : "Не е нужно да караш "модифицирана" М3-ка, за да си прочел не по-малко книги и да знаеш не по-малко за карането!"


Повече просто няма да коментирам нищо! Мисля че показах достатъчно с една 320ка в състояние в което излиза от фабриката на чичо ви Ханс. Следващия път който ще кара 1 час по-рано и минава през диното и един кантар и да видим колко ще изкарат по 150 коня и колко над. Колко ще са по 1300 кг. и колко по 1000 и надолу. Просто Е30 318ис и Е30 М3 да дават време в рамките на 1 секунда :shock: . Тея ги разправяйте на баба ми.


Пич ти видя,че не си прав и го обърна на искренно и лично :confused: Повярвай ми имаше коли много по-зле от твойта и без гуми,но никой не е седнал да се оправдава ;)
А за Е30-ките...виж,че няма една Е30-320-ка в челните места,която евентуално да е 323 :idea: Колата на победителя Християн даже имаше огромна газова бутилка в багажника :shock:
Мога още много неща да ти напиша,но предпочитам да се спра за да не те засегна нещо.


ПС iS POWER :bowdown: :bowdown: :bowdown:
4>6 :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 12 Май 2011, 16:05

(bubsa) написа:Сашо,а старата конфигурация на пистата не е ли по-бърза(кратка)?


Старата конфигурация, за която аз говоря, бе същата като тази с изключение на направените тази зима промени на 2рия завой (по-широк бордюр от страната на тревата на излизане от завоя, което позволява повече отваряне и по-висока скорост) и на 4тия завой прези излизането на малката права преди кроасана (където вътрешния бордюр е по-голям и отново вкаран към тревата като по този начин завоя става не толкова остър, позволява по-вътрешна треактория и скосостта отново расте)...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от (bubsa) » 12 Май 2011, 17:15

DrivinGGoD написа:
(bubsa) написа:Сашо,а старата конфигурация на пистата не е ли по-бърза(кратка)?


Старата конфигурация, за която аз говоря, бе същата като тази с изключение на направените тази зима промени на 2рия завой (по-широк бордюр от страната на тревата на излизане от завоя, което позволява повече отваряне и по-висока скорост) и на 4тия завой прези излизането на малката права преди кроасана (където вътрешния бордюр е по-голям и отново вкаран към тревата като по този начин завоя става не толкова остър, позволява по-вътрешна треактория и скосостта отново расте)...

А според тебе как ще е по-добре за 318ис,със 4.10 или пък някой по-дълъг от 3.45 диф?Струва ми се,че 3.45 не е оптималния варянт за Калояново :dunno: Предавките изобщо не ми идват както ми се иска :confused: и само мисля как ще е по-добре,с по-дълга 2-ра или по-къса 3-та,защото сега с 3.45-цата 2-рата ми свършва по завоите.
:driving:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от DrivinGGoD » 12 Май 2011, 17:32

Май по-къса трета :roll: Ама така само на приказки не мога да кажа :oops: Трябва да се види как се държи колата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от straight six power » 12 Май 2011, 19:21

DrivinGGoD написа:...Просто исках да кажа, че някой, който въобще не знае за какво става въпрос и няма усещане за нещата, ако ще и при Томи Макинен или Валтер Рьол да отиде няма да стане бърз...

:yes: Напълно съм съгласен. Трябва да усещаш отвътре къде да натиснеш спирачка, къде да подадеш газ, колко да отвориш завоя. Това са все неща на които няма кой да те научи.
Относно модификациите на автомобилите имам един въпрос, ще помоля да не ми се нахвърляте както на колегата, може и той да не е разбрал нещо, както мен. За street автомобил ясно - всички седалки, всичко сток освен: спирачки, окачване, задвижване. Т.е всяка намеса по двигателя, която не е фабрична (да речем: ECU, други разпределителни валове, друг колектор, спортен филтър ако щете :mhihi: ) ще се счита за модификация ? Или може да се правят всякъкви ъпгрейди по двигателя, но той да си остане до 2800см^3 и без принудително пълнене ?
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: Time Attack - Калояново

Мнение от Prekysvach » 12 Май 2011, 19:44

мн кофти за червеното 3.2 колата има толкова голам потенцял и е толкова добре подготвена ...

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook