Как да постъпим в тази ситуация?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от BULL3T » 26 Дек 2010, 2:04

rottweiler написа:
Ryapoff написа:Да не пускам нова тема, някой знае ли какво става, ако в движение отидеш на Р, паркинг?

леко без да искам направих така, но с много малка скорост - 4-5 км/ч и стана точно нищо. просто не блокира колелата. Явно има някакви защити и пластинката не си намери мястото


Абе не всички имат защита,ако си блокирал колелата със спирачка,и ръгнеш Р с 10км/ч ще спреш да имаш Р като значало,а какво друго ще стане със автомата,не знам,ама ще се ходи до джемини. :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от rottweiler » 26 Дек 2010, 3:47

то и без това мойта кутия за никаф вече не става, но не си измислям. По едно зверско надолнище, спирам и в момента преди да спре напълно колата набих без да искам П и отпускам спирачките и о чудо - тя си продължи надоло. Гледам на коя съм - на П. почесах се тъпо по главата, Д, полвовин метър и пак спирачки, но изчаках напълно да спре и тогава П и воала. Тоя път задържа.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.11.2010
Местоположение: Varna, Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E46 330Ci

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от kalkana » 26 Дек 2010, 12:55

Интересно ми е, ако има колата АБС, не би ли трябвало системата да не допусне зацепването на колелата, и да осигури възможно най-бавното спускане или дори спиране ? Или АБС на леда не работи :roll: ?

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от driver69 » 31 Дек 2010, 18:32

С няколко км/ч съм го правил и имах чувството, че ще направя предно салто, чудех се дали с увеличаването на скоростта се променя нещо, явно само щетите...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: E60 M5

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Mpw » 26 Апр 2011, 17:44

Тоя клип не работи :Д
/¹·Mpw·\ Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от gentata » 27 Апр 2011, 22:19

kalkana написа:Интересно ми е, ако има колата АБС, не би ли трябвало системата да не допусне зацепването на колелата, и да осигури възможно най-бавното спускане или дори спиране ? Или АБС на леда не работи :roll: ?

И АБС не помага по лед. Единствено спиране с двигател и почукване на спирачката, сваляне на скорости до 1-ва до като скоростта падне до толкова че двигателя да почне да се тормози-скорост около 3-4км/ч - съединител (при ръчка) и спирачка. Друга оправия няма дори и това не е сигурно че ще помогне. Ако не помага гониш по-малки щети и това е :mhihi:
:driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Gqbriel » 09 Яну 2012, 16:39

gentata написа:
kalkana написа:Интересно ми е, ако има колата АБС, не би ли трябвало системата да не допусне зацепването на колелата, и да осигури възможно най-бавното спускане или дори спиране ? Или АБС на леда не работи :roll: ?

И АБС не помага по лед. Единствено спиране с двигател и почукване на спирачката, сваляне на скорости до 1-ва до като скоростта падне до толкова че двигателя да почне да се тормози-скорост около 3-4км/ч - съединител (при ръчка) и спирачка. Друга оправия няма дори и това не е сигурно че ще помогне. Ако не помага гониш по-малки щети и това е :mhihi:
:driving:


Както си караш несъобразено с къмто 80 в града по наклон (дори лек),и отдолу лед (чиста изненада)...с квито и гуми да е ще спреш,като сменяш скоростите я в борюр я в нещо друго :mhihi: ...отстрани е лесно като видиш какво е и да си готов да реагираш :mhihi: иначе от опит,наистина ако има време и разстояние да се редят скорости е най-добрия вариант,само че при есктремно спиране на по-кратко разстояние(ся не ми казвайте че ако ви изкочи недай боже човек или животно,ще чукнете само педала на спирачката и то леко),тва редене на скорости не е особено лесно..
2009 началото на годината пътя за Боровец,правата преди Самоков,в един момент беше ЛЕД не сняг чист лед почти цялата отсечка,нямаше кола която да не кара в банкета,тва Х-ве,Q-ta и всеки 4х4...тогава карах кола с предно ,чисто нови Мишлен Алпин с около 30км/час не можах да спра и за късмет предните гуми зацепиха някъде и в банкета..
Та нека си говорим за гуми на лед и как ще редим скорости и ще чукаме спирачките :) има ситуации и ситуации ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от M3 E92 » 02 Мар 2012, 1:28

Онази вечер качвах един баир с десен завой, лед + сняг, около 70-80м на дължина, около 30-40% наклон.. Изкачих го почти целия, но в последните 10м си беше чист лед, колата спря и тръгна сама назад в режим D, спирачки до долу, тя продължава бавно-бавно да се плъзга назад и надясно, викам си "Край, паднах отстрани :oops:", за щастие стъпи на сняг малко преди канавката и спря..
Отзад се задаваше Ауди А4, май беше само на предно, като и то умря на същото място като мен. С голям зор и плъзгане върнах колата до една отбивка вляво, обърнах и заминах надолу на 1-ва предавка :paranoid:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Kroki » 02 Мар 2012, 9:29

30-40 % наклон знаеш ли колко е :shock:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Bavarcho » 02 Мар 2012, 9:37

Kroki написа:30-40 % наклон знаеш ли колко е :shock:


май не :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Делян » 02 Мар 2012, 11:22

Не че наклона се измерва в %, ама тва е една друга тема :winky:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Kroki » 02 Мар 2012, 12:57

Я пак ? :)

Изображение
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Gqbriel » 02 Мар 2012, 13:45

Dpy написа:Не че наклона се измерва в %, ама тва е една друга тема :winky:

А в какво тогава се измерва?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Bavarcho » 02 Мар 2012, 14:05

аз се чудя, в джипа наклона се измерва с градуси :roll:


Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Как да постъпим в тази ситуация?

Мнение от Gqbriel » 02 Мар 2012, 14:33

Bavarcho написа:аз се чудя, в джипа наклона се измерва с градуси :roll:


Изображение


Нали правиш разлика градуси и проценти спрямо път и т.н...едното ти дава наклона на място а другото денивелация на 100 метра :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook