Леко италиянско дрифтче ... Типо !
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
С нормална кола 4Х4 това дето го прави Фил малко е трудно да стане.Да не кажа че изобщо нема да стане така.И не само ако колата е 60 коня,ами и 200 да е,и 300 да е.Поне гледате в нета вижте 4х4 Ево,3000гт и още не знам какви си други колко време се опитват на големи кръгове преди да направят пумпала.Щото имат недозавиване заради централния диф.Тая кола изобщо нема(или почти нема де) недозавиване.Ще го усетят хора,които карат 4х4.Ако с нормална кола се опиташ да направиш бърнаута като Фил,тя ще тръгне напред и нищо няма да стане.Да не говорим че кола със задно изобщо не може да прави такива пумпали.Много хора с коли 4х4 зимата отиват на тротоара,защото си мислят,че в завоят като навият волана и дадат газ колата ще се завърти.Да,ама тя не се завърта,ами отива напреде.
Ако трансмисията на Типото е от италианка май няма да издържи раздатката и нещо са я позаварили или нещо такова.Налучквам,не ма плюйте,не ги разбирам много тези неща още .А и Фил е написал,че няма централен диф.В случая почти никой не вижда нещата детайлно.Много пъти Цунами не са били прави с изказванията си,но сега според мен ги нападате неправомерно и подлежите на отговорност .Промените по тази кола са драстични и заслужават уважение.
Прегледайте ето това клипче.Импрезата малко трудно отива на бърнаут.Прави го,ама щото е доста силна и изобщо не е нормална.А и пилотът бая хитринки прави за да го постигне.Най-малкото за да тръгне на бърнаута пренася тежеста на колата,а не го прави от място.
http://www.tuninglinx.com/assets/images ... ower-7.jpg
Филипе,направи първият финт на Импрезата,ама без да ползваш ръчната.Тогава ще ти пляскам зловещо. Прави се,като натиснеш леко спирачката,после леко я отпускаш и биеш един камшик.В момента в който удариш волана задницата трябва да поднесе,тогава биеш яко пак на спирачката и завърташ волана наобратно.О после като я врътнеш газ.И после ни покажи какво става
Ако трансмисията на Типото е от италианка май няма да издържи раздатката и нещо са я позаварили или нещо такова.Налучквам,не ма плюйте,не ги разбирам много тези неща още .А и Фил е написал,че няма централен диф.В случая почти никой не вижда нещата детайлно.Много пъти Цунами не са били прави с изказванията си,но сега според мен ги нападате неправомерно и подлежите на отговорност .Промените по тази кола са драстични и заслужават уважение.
Прегледайте ето това клипче.Импрезата малко трудно отива на бърнаут.Прави го,ама щото е доста силна и изобщо не е нормална.А и пилотът бая хитринки прави за да го постигне.Най-малкото за да тръгне на бърнаута пренася тежеста на колата,а не го прави от място.
http://www.tuninglinx.com/assets/images ... ower-7.jpg
Филипе,направи първият финт на Импрезата,ама без да ползваш ръчната.Тогава ще ти пляскам зловещо. Прави се,като натиснеш леко спирачката,после леко я отпускаш и биеш един камшик.В момента в който удариш волана задницата трябва да поднесе,тогава биеш яко пак на спирачката и завърташ волана наобратно.О после като я врътнеш газ.И после ни покажи какво става
Ландикар, моите уважения:
Тогава как ще коментираш това:
http://home.vasteras2.net/connyruuth/Infor%20Action%20Meet%20Mantorp%202005.wmv
Видеото на линка може да послужи и за пример какво Е 4-колесен дрифт.
Поне гледате в нета вижте 4х4 Ево,3000гт и още не знам какви си други колко време се опитват на големи кръгове преди да направят пумпала.Щото имат недозавиване заради централния диф.
Тогава как ще коментираш това:
http://home.vasteras2.net/connyruuth/Infor%20Action%20Meet%20Mantorp%202005.wmv
Видеото на линка може да послужи и за пример какво Е 4-колесен дрифт.
Да бе да,да го коментирам. Тоя форд е 200 коня и си е както майка го е родила,нали.И нема нищо,даже и антилаг..Дрифта е горе долу,ма всеки може да изкара филм от нета.Тоя си дрифтва с пренасяне на тежестта.Подготвя колата преди завоя.И после излиза на пушилка щото е с много як мотор.Покажи ми такова нещо с нормална и неправена кола и ще се съглася.200 коня изобщо не стигат за да се излезе така от завоя на кола 4х4.
И не видях никъде бърнаут от место.Всички дрифтове са с предварителна подготовка.Да видя някъде Фил да подготвя колата.Да се е засилил 100 метра и да я лашка наляво-надясно за да тръгне?
И не видях никъде бърнаут от место.Всички дрифтове са с предварителна подготовка.Да видя някъде Фил да подготвя колата.Да се е засилил 100 метра и да я лашка наляво-надясно за да тръгне?
E това 180 градуса без подготовка и ние го правиме с абсолютно умряла кола с предно без ръчна спирачка,на втора скорост.Завърта се почти на место при скорост около 40 км/ч.Без каквото и да е подаване на газ,даже колата е на свободна.Ще се опитам да направя клипче и да ви го покажа.И с 4х4 също.Но за 4х4 трябва малко повече скорост.Не съм казал че е трудно.Просто е маниашко.
Е ти си ебаси максималиста .Хубуу де,намери такова място като това от клипа и да почваме дрифтовете.Аз са мъчих на Божура,ама не става.Много е гадна настилката.Колата стои като закована.А не искам да си счупа тиквата в някой дувар.Щот тоя с Форда много печен ама и той го поизпусна.Кво остава за някой без опит
Днес на Божура беше мокро.Изчакахме хората да си тръгнат и 1 час само такива неща като по клиповете.Горката кола.Плаче пука скърца.Ма немаше кой да я чуе. За пръв път влизам на дрифт с около 150 км/ч.Казвам ви велико е. Обаче пистата не е за такива неща.Сцеплението е огромно.Колата почва да се пързаля настрани,но скоростта много бързо пада.Затова и се наложи по-сериозната засилка.Имаше едно много готино влизане в тревичката с около 100 км..Да е жив Бат Гого,че я е оставил такава височка и мекичка.Като възглавничка......Обаче съм много доволен.
- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
страхотия. тая импреса е безмилостна. така здраво се е закопала в бетона че на места го изкърти ма поне му окосихте ливадата на бат Гого. не ще да се върти пущината - все едно нокти са и порасли отзад. поднася само със скорости над 100. аз я пробвах на втора - лъзга леко и веднага захапва бетона. landikar квото е ненормално създание я мяташе на трета със 150 и чак тогава таа кочина тръгва с вратите напред.
момчета, идвайте на божура когато няма хора и вали. як фън е. и си земете торбички против повръщане - на мен още ми се драйва дали и японската кочина такова G генерира все едно цял ден си изкарал в София Ленд ... готино е като я караш ама да се возиш е ад. отпред по-бива, ама отзад?!? аз изкарах и някоколко обиколки на задната седалка - по едно време се държах с ръце за двете врати иначе в завоя бях с краката нагоре като сенник на задните стъкла... голям въргал... не е за разправяне...
момчета, идвайте на божура когато няма хора и вали. як фън е. и си земете торбички против повръщане - на мен още ми се драйва дали и японската кочина такова G генерира все едно цял ден си изкарал в София Ленд ... готино е като я караш ама да се возиш е ад. отпред по-бива, ама отзад?!? аз изкарах и някоколко обиколки на задната седалка - по едно време се държах с ръце за двете врати иначе в завоя бях с краката нагоре като сенник на задните стъкла... голям въргал... не е за разправяне...
Знам брат ми.Одеве звънях на Махо да го питам как е там.Щото с моя опит наистина ще ми трябват известни омекотители,поне в началото.Важното е да нема шубе.Само че сега съм с голяма турбина,която тръгва на 4000 об/мин,което много пречи при дрифта.Ма ша карам така докато направим некакви що годе дрифтаджийски настройки.Ники Златков най-тържествено ми е обещал там да ме прави шофьор. И после зимата.....МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
landikar написа:Знам брат ми.Одеве звънях на Махо да го питам как е там.Щото с моя опит наистина ще ми трябват известни омекотители,поне в началото.Важното е да нема шубе.Само че сега съм с голяма турбина,която тръгва на 4000 об/мин,което много пречи при дрифта.Ма ша карам така докато направим некакви що годе дрифтаджийски настройки.Ники Златков най-тържествено ми е обещал там да ме прави шофьор. И после зимата.....МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Омекотителите са идеални, щом RS-MAD хвърчи там да коси тревата редовно и може да се каже, че нищо и няма на шкодата. На едно единствено място е лекинко тъпо и опасно, но там просто може да внимаваш повече. Навсякъде другаде тревичката чака дружелюбно
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
landikar написа:Знам брат ми.Одеве звънях на Махо да го питам как е там.Щото с моя опит наистина ще ми трябват известни омекотители,поне в началото.Важното е да нема шубе.Само че сега съм с голяма турбина,която тръгва на 4000 об/мин,което много пречи при дрифта.Ма ша карам така докато направим некакви що годе дрифтаджийски настройки.Ники Златков най-тържествено ми е обещал там да ме прави шофьор. И после зимата.....МАЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Мисля че няма да имаш затруднения , щото пистата ще я караш на 2-ра в обороти , поне така си мисля , завоите са почти еднакво бързи с изключение на 1-2 които са доста по бавни , и поне аз излизам на 1-ва.
С твойта кола която е доста по подходяща може и да е различно , но и импреза група Н кара горе доле така.
Така че лага не мисля че ще е проблем
Пък поне ела да направиш малко шоу , пък и да пием по бира
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910
http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
Ще видим.Много ме запалихте.На мен скоростите сега ми са много дълги.На втора правя спокойно 120.Като сложим и лага на турбото става още по-зле.Също така и таз турбина много рязко качва налягането.Както нема никой и след 4000 об колата изведнъж полудява и много бързо отива на прекъсвач.Като го направи в завоя буквално спира да пързаля и хуква напред и дрифта спира.Трябва пак спирачка,за да се завърти.А понеже краката малко ми пречат не става точно дрифт,а нещо като пързалка.Воланът трябва да го въртя като бесен.А понеже и ръцете ми пречат понякога сигурно ще си изкълчим някой пръст....ма дано да е само това.
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани