Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
За Бояна, понеже ми стана интересно - спират те куките и какво, какво пишат - по кой член, какво?
virtue and tranquillity
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Ми ходи и пробвай, после ще ни кажеш. Хващаха яко хора тия, с пълна газ излизаха от завоя ... накрая им се получи и хванаха 2 или 3-ма и едното момче им се молеше ама оня клатеше глава... все пак това е път, не съм наясно с тия неща ама причината е сигурно, че създава опасност за движението То момчето даже таман дойде, дръпна две ръчни и айде... мисля, че имаше и едно bmw потърпевшо.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
vladye написа::OT:
За Бояна, понеже ми стана интересно - спират те куките и какво, какво пишат - по кой член, какво?
Ако си редовен с документи, жилетки, триъгълници и тн. обикновено ти четат лекция и накрая те пускат "само този път" и от "мен да мине". Ако не си обикновено се подновява акта с датата на спирането на Бояна
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Последен спам от мен.
На тоя с bmw-то му се разписваха на капака доста време,после в патрулката, не мина само с говорене. Тези не се шегуваха, те и за това на 10-15 минути изскачаха с пълна газ. Решат ли да ти пишат, ще го направят.
На тоя с bmw-то му се разписваха на капака доста време,после в патрулката, не мина само с говорене. Тези не се шегуваха, те и за това на 10-15 минути изскачаха с пълна газ. Решат ли да ти пишат, ще го направят.
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Излизаш с вратите настрани, спират те, пишат ти "Предпоставка за ПТП", в оплакването пишеш, че улиците не са обработени и изчистени и си се подхлъзнал, но си опитал да я овладееш, те ти казват, че тогава си карал с несъобразена за условията скорост и го ядеш
Аз съм много доволен от плъзгането с новите Nokian-и (WR A3), припомпвам си газта в DS и като искам да я овладея, само пускам педала на газта и я вкарвам в правия път
Аз съм много доволен от плъзгането с новите Nokian-и (WR A3), припомпвам си газта в DS и като искам да я овладея, само пускам педала на газта и я вкарвам в правия път
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Хора,тези дни от тази мъгла е доста приятно по пътищата,доста се пързаля и излезнах една вечер,да подобря дрифт уменията си!Нямам проблем с овладяването на колата,но както и да давам газ,колкото и плавно да върна волана,ми бие почти винаги лек камшик?!Какво ли не пробвах!Знам,че е до практика и т.н.,но може ли да ми споделите тънкостите и да ми кажете,какво правя неправилно?!
Отратително е,като набие камшик,даже сигурно отстрани изглежда смешно
Отратително е,като набие камшик,даже сигурно отстрани изглежда смешно
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Удря ти камшици, защото окачването ти е меко сигурно. Отделно зависи как приключваш дрифта - ако плъзваш колата и после пускаш газта винаги удря лек камшик. Друго е ако тръгнеш да я пързаляш и я държиш на газ чак до след изправянето й.
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Изтегли си играта Live for speed, купи си един волан и ще добиеш представа от всичко.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Най-лесно е след като е приключил завоя да продължиш да я държиш настрани и на правата след завоя, и тогава когато решиш че ти стига (както задницата е изнесена), връщаш газта, като точно с връщането на газта започваш да връщаш и волана. Но за да стане укротяването от 1 път, а не да си я гониш с камшици по правата, много добре трябва да знаеш как си хванал волана през завоя! и колко точно е навъртян, както и къде му е центъра (както седи при движение направо)! връщането на волана в изходна позиция трябва да е бързо и с едно движение, защото ако закъснееш отиваш на камшици. Примерно можеш да се загледаш как работи с волана ей тоз младеж: http://www.youtube.com/watch?v=2MzqNn8kJqQ в много от видеата му.
На мен така ми е най-лесно, това не значи че е правилно
На мен така ми е най-лесно, това не значи че е правилно
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- rscossworth
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
kokala написа:Изтегли си играта Live for speed, купи си един волан и ще добиеш представа от всичко.
Само да вметна че за целта ще ти е нужен волан който струва колкото една 316-ка Е30.
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
rscossworth написа:kokala написа:Изтегли си играта Live for speed, купи си един волан и ще добиеш представа от всичко.
Само да вметна че за целта ще ти е нужен волан който струва колкото една 316-ка Е30.
Имах два волана за по 70лв и вършат идеална работа особено втория, беше идеален.
На тази игра можеш да си настройваш колата, което е супер и можеш да добиеш представа за някои неща. Естествено с клавиатура няма да се получат нещата.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
kokala написа:rscossworth написа:kokala написа:Изтегли си играта Live for speed, купи си един волан и ще добиеш представа от всичко.
Само да вметна че за целта ще ти е нужен волан който струва колкото една 316-ка Е30.
Имах два волана за по 70лв и вършат идеална работа особено втория, беше идеален.
На тази игра можеш да си настройваш колата, което е супер и можеш да добиеш представа за някои неща. Естествено с клавиатура няма да се получат нещата.
Каква представа ще получиш като цъкаш игра на комютър без да усещаш нищо като Джи форс, "караш" 400 коня състезателна кола с твърдите окачвания и настройки.... Кажи ми какво общо има това с е36тица сток примерно с отворен диф или 20 годишен изпускащ шпер Вярно че играта е готина и аз съм я играл и пак си джиткам за кеф, доста по-реална е от НФС ама стига се учихте на тия симулатори, че из студенеца са баннали явно рестарта на нивото и гледам много заварени БМВ-та
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Моята болка май най-накрая си намери диагноза. Шпера ми е заминал, т.е. никаф го няма... Монтьора ми когато обслужваше колата каза, че има още хляб в него и така си мислих и аз до скоро, но един познат ме убеди в обратното. Дигнахме колата на крик да и завъртим едната гума. Той каза, че при читав шпер трябва около 100 килограма усилие да издържи и да не се завърти гумата, а моята се завъртя без почети никакво усилия. Явно ми предстои ревизия на шпера, че съм мераклия много. Запознавам се с процедурата, ама май няма да ми е много евтино...
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Boyadjiev написа:kokala написа:rscossworth написа:kokala написа:Изтегли си играта Live for speed, купи си един волан и ще добиеш представа от всичко.
Само да вметна че за целта ще ти е нужен волан който струва колкото една 316-ка Е30.
Имах два волана за по 70лв и вършат идеална работа особено втория, беше идеален.
На тази игра можеш да си настройваш колата, което е супер и можеш да добиеш представа за някои неща. Естествено с клавиатура няма да се получат нещата.
Каква представа ще получиш като цъкаш игра на комютър без да усещаш нищо като Джи форс, "караш" 400 коня състезателна кола с твърдите окачвания и настройки.... Кажи ми какво общо има това с е36тица сток примерно с отворен диф или 20 годишен изпускащ шпер Вярно че играта е готина и аз съм я играл и пак си джиткам за кеф, доста по-реална е от НФС ама стига се учихте на тия симулатори, че из студенеца са баннали явно рестарта на нивото и гледам много заварени БМВ-та
Тва се води за най-реалния симулатор.. а относно е36-цата: слагаш мекото окачване, слагаш отворения диф правиш я така както примерно е твоята кола и караш Естествено, че е доста по-различно от реалното но примерно ще имаш представа как по-лесно да я въртиш, как занася и тнт. При мен така се получава и наистина действа, не го казвам просто ей така.
Айде стига, че се отклонихме от темата. Просто предложих симулатора, пробвайте ако имате възможност.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
и с волана за 70лв, който се върти сигурно на 180 градуса е страшно усещането
Tux0 Ca !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани