обсьждане на неочаквани занасяния
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
обсьждане на неочаквани занасяния
Колеги дайте си мнението за тази ситуация , но какво се дьлжи неочаквания обрат .
http://vbox7.com/play:08cf8eb4
В смисьл шофьора си врьтна волана на кьдето трябваше , но според вас каква е причината за удара накрая ? Гледам има доста подобни клипчета , в който стават такива фалове .
Слаби предни гуми ? Неподаване на гас в подходящия момент ? Или разпределянето на тежеста на колата ? Кажете си мнението .
http://vbox7.com/play:08cf8eb4
В смисьл шофьора си врьтна волана на кьдето трябваше , но според вас каква е причината за удара накрая ? Гледам има доста подобни клипчета , в който стават такива фалове .
Слаби предни гуми ? Неподаване на гас в подходящия момент ? Или разпределянето на тежеста на колата ? Кажете си мнението .
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Според мен или влезе с много газ и не я върна, или не компенсира с десен волан, когато трябваше. Никога не ми се е получавало това, винаги като пробвам гуми(рязко ляво-дясно) изключвам от скорост.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Има няколко фактора които са определящи според мен за тези занасяния:
1) някои хора които карат автомобили със задно предаване въобще и идея си нямат как да реагират, ако им поднесе задницата.
2) неправилната преценка и чувство - ситуациите на пътя изискват малко или много концентрация, но когато трябва да се прави по-остра маневра, когато се кара дори малко по-бързо трябва да си "настроиш" сетивата и акъла в пътя, да започнеш да си "говориш" с колата, да преценяваш мислено идеалната линия и постоянно да си даваш сметка дали това което искаш да направиш е наистина възможно.
3) непознаване на възможностите на конкретния автомобил - мисля че всеки познава поне по един човек който никога не е спирал с помощта на АБС, никога не се е опитвал да му поднесе колата на безопасно място, за да види какво става, да я завърти наляво, нядясно, абе да види къде са и границите на тая кола и какво може да се направи с нея.
4) най-важното!!! Гумите - всеки подценява гумите, ама това е нещото което осигурява движението на колата по пътя, а не извън него. Ако имаш и най-малкото съмнение за поведението на колата, първото нещо което трябва да се направи за мен е да се купят чисто нови гуми, подходящи за сезона за който ще се кара автомобила и винаги да са с правилното налягане, защото 3-4 десети от атмосферата може да е разликата между недозавиване и адско недозавиване.
1) някои хора които карат автомобили със задно предаване въобще и идея си нямат как да реагират, ако им поднесе задницата.
2) неправилната преценка и чувство - ситуациите на пътя изискват малко или много концентрация, но когато трябва да се прави по-остра маневра, когато се кара дори малко по-бързо трябва да си "настроиш" сетивата и акъла в пътя, да започнеш да си "говориш" с колата, да преценяваш мислено идеалната линия и постоянно да си даваш сметка дали това което искаш да направиш е наистина възможно.
3) непознаване на възможностите на конкретния автомобил - мисля че всеки познава поне по един човек който никога не е спирал с помощта на АБС, никога не се е опитвал да му поднесе колата на безопасно място, за да види какво става, да я завърти наляво, нядясно, абе да види къде са и границите на тая кола и какво може да се направи с нея.
4) най-важното!!! Гумите - всеки подценява гумите, ама това е нещото което осигурява движението на колата по пътя, а не извън него. Ако имаш и най-малкото съмнение за поведението на колата, първото нещо което трябва да се направи за мен е да се купят чисто нови гуми, подходящи за сезона за който ще се кара автомобила и винаги да са с правилното налягане, защото 3-4 десети от атмосферата може да е разликата между недозавиване и адско недозавиване.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
колега Boyadjiev малко се поотнесе от темата , която дискутираме . Говорим специално за този случай , за който сьм сложил линк . А не за правилата за движение
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:колега Boyadjiev малко се поотнесе от темата , която дискутираме . Говорим специално за този случай , за който сьм сложил линк . А не за правилата за движение
Тогава, говорейки за конкретния клип, катастрофата ми изглежда породена от "способностите" на шофера и желанието му да се покаже като карач. Или с 2 думи => твърде много газ (твърде продължително подаване на газ, след което презавиването става необратимо) + ненавременно контриране = канавка
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
забави контрата
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
v_V_v написа:С това гумено окачване.....такива упражнения НЕ.
Ааа не Като няма друго, с повече мерак и по-бърза работа с геврека се свиква с мекото и клатушкащо окачване
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Спирачката накрая май пообърка нещата
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
тоя според мен много "очаквано" си се заднасяше, ма накрая се нахендри в канавката от олигофрения
- школа за пилоти
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: сливен
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Здравейте колеги,това се получава от лоша работа на крака с педала за газта , липса на бързина на ръцете и от липсата на анатомична седалка.Спортни поздрави.Павел Жеков
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Не добро овладяване на колата от страна на пича според мене.
Подаде повече газ от колкото трябва и вече беше необратимо завъртането.
Такава гимнастика ако не си сигурен какво можеш на голямо и широко без канафки.
Подаде повече газ от колкото трябва и вече беше необратимо завъртането.
Такава гимнастика ако не си сигурен какво можеш на голямо и широко без канафки.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
получава се от непознаване на възможностите на автомобила,недостатъчно стаж и тнт.
с малко тренировки може да си сигурен в себе си и да си караш дори и на тесни участаци http://www.vbox7.com/play:3ccc7e97 не е толкова сложно,иска се повечко труд и постоянство за да си сигурен в себе си и колата
с малко тренировки може да си сигурен в себе си и да си караш дори и на тесни участаци http://www.vbox7.com/play:3ccc7e97 не е толкова сложно,иска се повечко труд и постоянство за да си сигурен в себе си и колата
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Казвал съм ти че си моя идол налиkirililiev написа:http://www.vbox7.com/play:3ccc7e97
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Според мен, всичко става с натрупване на презавиване още от началото и очаквано след камшичния ефект се завъртя + малко ABS и в канавката. Презавиване става от липсата на опит. Инстинктивно навиваш контри, а това не е никак полезно в много ситуации. Но това се тренира със скъсване на доста гуми, и бая канавки в добрия случай. Според мен.
The power is nothing without control!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани