ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Юли 2005, 14:08

аас
Последна промяна Space на 29 Юли 2005, 14:12, променена общо 1 път
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 29 Юли 2005, 14:11

Аз напълно споделям мнението на Дъ шеф.И аз го права така: свободна - пускам съединителя - газ - натискам съединителя отново и след това вкарвам на скорост. Между другото един приятел който кара Е34 2.0, то това няма значение де, но той като го прави от по-ниска към по-висока предвка, не пуска газта. Знам че вие говорите за обратния случай от по-висока, към по-ниска предавка, но ви споделям (верно чужд, но опит) как прави той! :twisted: :winky:

П.С. Опа извинявайте нещо ми се скапа нета и съм го пратил 2 пъти, но не иска да се трие :uups:
_!_


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Сфинявам се

Мнение от HAMANN » 04 Дек 2005, 10:35

Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.


МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина. :D


b2 написа:Значи от всичко написано дотук излиза, че тая "междинна газ" дето е без двойното амбреиране , т.е. да дадеш малко газ без да си пуснал съединителя все едно нищо не правиш, така ли? :lol:

ЕДИТ: а, да, не е нищо а всъщност се пазиш от нежелано блокиране на двигателните колела, защото и аз съм го чувствал при голяма разлика в оборотите особено на мокро задницата си тръгва...




b2, много е просто. Като се прибера по Нова Година, ще се чуем. Надявам се да съм взел новият баварец и ще ти покажа за какво става дума. Пък и твоят ще трябва да е готов. :)
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 04 Дек 2005, 16:03

Тази тема вече се нищи за n-ти път :confused: :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Re: Сфинявам се

Мнение от нино » 04 Дек 2005, 21:52

[quote="HAMANN"]Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.


МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина. :D

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
INTERSCAN RALLY TEAM


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

:)

Мнение от HAMANN » 04 Дек 2005, 23:48

НИНО съгласен съм с теб. Ама нали се сещаш, че моят бивш баварец не беше с правозъбна ск. кутия. :) Все още си ползвам стандартната. :) Няма пари за такива работи. ;)

Но все пак си предпочитам да превключвам с междинна газ отколкото напрво да ръгна по малкия "венец". :P
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 27 Дек 2005, 11:35

Момчета по мое мнение и по съвет на стари шофьори междинната газ при сваляне на предавките щади както скоростната кутия така и съединителя и гумите. Значи при междинна газ съединителя изкарва два пъти повече отколкото ако ръгате предавките като на електронна игра. Отделно вече е ефектното и плавно превключване на скоростите което оставя впечатление на околните за майсторско шофиране. А при дизеловите автомобили е повече от препоръчително, освен ако не мислите скоро да го продавате.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 28 Дек 2005, 23:00

Аз не ги разбирам много тия работи, ма да споделя... изравняването на оборотите при смяната на предавки помага за много неща - щади синхронизаторите в скоростната кутия при свирепо каране или пък прави възможна смяната при кутии с прави зъби; помага да се държи двигателя във високи обороти при спиране (по-добър engine braking, състезателите много разчитат на тоя ефект); помага да се балансира по-добре колата в завоя (щото състезателите обикновено спират и завиват едновременно, ако превключиш надолу без газ може да блокираш задните гуми... лошо); помага също да е "в обороти" двигателя за да има ефект като смачкаш газта на изхода от завоя... ма за простосмъртните кат нас - само шум вдига и те кара да се чувстваш като велик пилот зад волана (в което няма нищо лошо :mhihi: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Re: Сфинявам се

Мнение от Gentsa » 28 Дек 2005, 23:26

нино написа: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.

не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Мнение от Gentsa » 28 Дек 2005, 23:28

особено сутрин като е студена...... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Re: Сфинявам се

Мнение от нино » 01 Яну 2006, 23:13

Gentsa написа:
нино написа: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.

не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?


На Газ 53А съм взел книжка. В с.Виноградец три години ни учеха да я разглобяваме, зглобяваме и :driving: :)

п.с.Газката ИМА СИНХРОНИЗАТОРИ ;)
INTERSCAN RALLY TEAM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 24 Фев 2006, 22:33

Намираш си от някъде клипчето на Best motoring с 911, Skyline и Ferrari 360 и следиш внимателно какво правят там с краката, после си обуваш удобни маратонки и го пробваш. Става лесно, пък и щадиш синхронизаторите. ;)
AcoTo®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 26 Фев 2006, 14:53

Добре вече мисля е ясно за всички защо е тази межнинна газ,но има нещо друго.Ако от сериозно натисната 4-та искаш да свалиш на втора,за да вземеш остър завой,защо сваляш 4->3->2 и изпълняваш всичките гореспоменати неща ДВА пъти вместо:от 4-та(5000об.),само спирачки до 1500об./мин.->съединител->газ->направо втора->пускаш съединител и спирачка->завоя :) .С една дума не 4->3->2 ,а 4->2.... :?:
Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате? :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: FIAT DUKATO HYMER и друга скрап
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 28 Фев 2006, 0:34

Някои от вас май са карали повече ЗИЛ или ГАЗ,а ако не ,май забравят,че БМВ е със задно предаване. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Мар 2006, 21:04

TheStig написа:Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате? :shock:

аз съм пробвал :mhihi: Да ти кажа файда освен да скапваш съединителя почти няма :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook