Как да тръгвам?!?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Как да тръгвам?!?

Мнение от naskoksan » 11 Апр 2005, 8:56

Нещо не мога да се справям с печката :uups:
Незнам защо така и с 318-ката го имах
проблеми в началото с потеглянето и смяната
от 1-ра на 2-ра, но с повечко каране
и изгъзици по светофарите почнах да се
справям с нея и успявах да изкарам
максумума от М40-ката какъвто и да е бил
той ;) :roll: 8)

Иначе с тз печка нещо хич не мога да тръгвам
и да вкарвам втора най-вече, много глупаво
е де ама все пак искам да питам ако може
някой да разясни...
Значи ето аз какво правя при старт. Първи
вариант с малко газ и по-рязко отпускане на
съединителя около 2000 rpm колата отлепя
рязко и после за момент заглъхва, явно се
усеща лаг и след това се изстрелва. Втория
вариант е пак същия но с по плавно пускане
на съединителя пак около 2000rpm, тогава
колата си потегля добре, но тежко му на
съединителя имам чувстото че доста се пали.
Трятия вариант, до който съм го докарал е
с повечко газ около 3000rpm нищо не се
получава пак се пали съединителя и колата
не потегля оптимално.
Гледам че силата и е от към 2000 до 3500-4000rpm
та си мился че пика е някъде към 3000 значи
малко преди тях трябва да се тръгне, но
не съм сигурен дали съм в правилната насока

Пробвал съм и с DSC и без но резултатите
са горе-долу еднакви

Другия момент е превключването от 1-2
също се получава много зле...
Обикновено след превключване от 4000rpm
на 1 до 2 колата или пали съединителя или
има едно придърпване или за момент се
изстрелва напред (явно пак от лага) и после
пак заглъхва за момент...

Абе нещо в мен не е в ред, но не мога да се
оправям и това си е. Явно е доста голяма разликата
между атмосферния и турбо двигателя,
и особено дизеловия такъв...
На дизела предавките трябва да се сменят
доста по често явно, при наличието на 6 такива,
а на мен нещо това не ми се отдава

Някой ако може да сподели впечатления
за оптималното потегляне при такъв тип
автомобил, ще съм благодарен
;) :uups:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 11 Апр 2005, 9:42

А като тръгваш гумите палят ли се? или без да боксуваш тръгваш ?

Незнам как е с дизела, но аз тръгвам на 5000-рпм + всмисъл тръгвам от толкова колкото са нужни за да не се върнат оборотите. Така според мен се получава най-добър старт.

После смяната на скорости е явно до теб... практика му е майката пробваш, пробваш и то ще се получи най-накрая.

С 318-ката как си тръгвал ?

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Апр 2005, 10:30

не при всичките положения
гумите не се палят най-много
да превъртят леко!
(имам шперче също) :twisted:

С белия лебед беше лесно
откъм 3000-3250 правеше
перфектния старт нит оглъхнеше
нито припилваше гуми и втора
влизаше идеално от 5000-5250 на първа

обаче с печката е друго не
можеш да използваш много обороти
защото просто в един момент
въртящия момент пада доста
стремглаво надолу и се получава
обратен ефект не е като при бензина...
или поне така си мисля...

абе както казваш практика
е истината ама все пак искам
да науча нещичко да се изгоря
въглищата в печката :uups: ;) :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 11 Апр 2005, 11:03

С белия лебед беше лесно
откъм 3000-3250 правеше
перфектния старт нит оглъхнеше
нито припилваше гуми и втора
влизаше идеално от 5000-5250 на първа


При нашите коли..(бавни) според мен е най-бърз старта при много въртеж на гуми... при по мощните коли това не е удачно зашото могат да си останат на едно място, но при нас случая е обратен.

пробвай страрт със около 4500к оборота, с изклучено ДСЦ, и смени пак на толкова за втора. Така като слезе на 2-ра ще е на около 3500 и ще е в пийк момент... или греша ?

Интересно ми е какъв ще е резултата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Апр 2005, 12:02

Имах същия проблем спад на оборотите при бързо отпускане на съединителя и 2000 оборота. сложих спортно фълтърче и сега е много по-добре :D

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 11 Апр 2005, 17:58

Насе,дай ми тая печка за 30 минути и аз щи покажа чужда ........ кво има и кво няма :mhihi:
Иначе гледай да държиш в средата някъде.
Испанската стрела на 4500-5000 дори при наличие на ЕСП пак правеше пилеж на място.Просто неможе да се усети на време електрониката но ПОСЛЕ като захапе и ти връща газта казвайки ти - ЕЙ шшшш аз закво съм тука :?:
Така че не се знае кво е щот и при мене имаше некъв много тъп спад на оборотите след яко цедка а после втората ми идваше като все едно си карам пенсионерската :uups:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 12 Апр 2005, 8:16

испанецо май е прав тя не върви
щото не я карам като чужда :uups: ;)

иначе много обороти викате трябва
но тя милата на 4500 фърля лютеница :uups: :help:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 12 Апр 2005, 18:02

то е ясно, ама аз да го кажа в прав текст:)

придърпването (забиване на нос, или наемане за момент) идва от разликата в оборотите

при скорост С, на първа си П обороти , на Втора с В (то ясно че В<П)

един псведо-идеален вариант е при скорост С, натискаш съединител, оборотите падат (нали си оптуснал и газта) до обороти В, при което си превключил екстра (за колата, за вървеж е според зависи:)

някои коли които са ми попадали се правят на интелектуални и като отпусна газта, държат малко обороти, преди да ги смъкнат, за да не се получи забиване на нос, това може и да работи, ама аз все още не превключвам толкоз бавно :mhihi:

та май трябва да видиш при тебе как (те дизелите, са си малко по неотзивчиви, или поне тези до които съм се докопвал) е точно...

другото ще стане лесно,

предполагм съвети за недокрай съединител и други душегубки (на колата) не искаш все още :lol:

иначе за въртящия момент не му се плаши че пада рязко, той си е в изобилие (нали сме на първа или втора), то ако го плеснеш целия на асфалта, ще си останеш на място сред пушилка...
<br>
br

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 13 Апр 2005, 8:08

евала July's
благодарско за обясненията

мдаа и аз се сещам за този момент
че на един дизел доста по трудно
му се целят оборотите поради високата
компресия... те просто падат доста по-бързо
отколкото на един бензинов автомобил...

еми туй то значи всяка вечер излизам
и си правя експерименти и внимавам
да не запаля котлона...

п.с. така оня ден ме сърбеше десния
крак като видях Fil зад мен карахме
известно време заедно и много исках
да му надам жега... ма щях за смях да
стана :help: :mhihi: нищо ний всички
с тез БМВ-та сме все на олимпийския
принцип ;) :lol:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 14 Апр 2005, 7:49

OT.

Наско, давам уроци :) малко скъпички ама ти можеш да си ги позволиш ;)

Ако искаш - ЛС :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 14 Апр 2005, 10:54

GaD написа:...


Teбе кой вобще те пусна да пишеш в тоя подфорум ве ! :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 14 Апр 2005, 12:21

ей несериозници :mhihi: :lol:

иначе вчера се научих да тръгвам
ама все настрани...
де*ба и нестабилните БМВ-та
особено в това дъждовно време :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 14 Апр 2005, 16:10

Насе,
Има едно много ОСНОВНО ПРАВИЛО в моторните спортове :!:
Дизел и спорт не са СЪВМЕСТИМИ понятия :P
Като направят ДИЗЕЛОВА Формула 1 ми се обади :mhihi:
Затова спри да се ебаваш с печколяка а си карай както подобава за печколяк ;) :arrow: Nice and slow :winky:

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 14 Апр 2005, 23:52

Ами Наско пак е нещо..
ПС на ГТ4 120д е с 2 сек по бърза ор 120 бензин на писта малка писта под 1 мин... :shock:



rtzankov написа:
GaD написа:...


Teбе кой вобще те пусна да пишеш в тоя подфорум ве ! :mhihi:


ей Пичеловец, мълчи щото май ти беше този дето неможеше да въртиш кола с задно... а аз го права даже и с предно ;-)

Виж, ако си послушен лятото може и на теб да ти дам некой друг урок...

дори на тебе имам да ти давам уроци по много неща като картинг, коли, ски, ЖЕНИ, и т.н. тъй че бате от сега сабираи кинти :) :shock: :smoke: :mrgreen: :1: :lalala: :dummy: :gay: :ok:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 15 Апр 2005, 9:14

pAbLo написа:Насе,
Има едно много ОСНОВНО ПРАВИЛО в моторните спортове :!:
Дизел и спорт не са СЪВМЕСТИМИ понятия :P
Като направят ДИЗЕЛОВА Формула 1 ми се обади :mhihi:
Затова спри да се ебаваш с печколяка а си карай както подобава за печколяк ;) :arrow: Nice and slow :winky:


Ти ела на събора да видиш
как сипвам с печковица ;) :mhihi:

Гадняк те и по каталожни данни
дизеловите единици са къде къде
по бързи от бензина, странна работа
са тия котлони малките дизелови двигатели
вървят доста повече от малките бензини,
но като дойдат 3-4 литра и дизела издъхва
:idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook