Как да тръгвам?!?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Как да тръгвам?!?
Нещо не мога да се справям с печката
Незнам защо така и с 318-ката го имах
проблеми в началото с потеглянето и смяната
от 1-ра на 2-ра, но с повечко каране
и изгъзици по светофарите почнах да се
справям с нея и успявах да изкарам
максумума от М40-ката какъвто и да е бил
той
Иначе с тз печка нещо хич не мога да тръгвам
и да вкарвам втора най-вече, много глупаво
е де ама все пак искам да питам ако може
някой да разясни...
Значи ето аз какво правя при старт. Първи
вариант с малко газ и по-рязко отпускане на
съединителя около 2000 rpm колата отлепя
рязко и после за момент заглъхва, явно се
усеща лаг и след това се изстрелва. Втория
вариант е пак същия но с по плавно пускане
на съединителя пак около 2000rpm, тогава
колата си потегля добре, но тежко му на
съединителя имам чувстото че доста се пали.
Трятия вариант, до който съм го докарал е
с повечко газ около 3000rpm нищо не се
получава пак се пали съединителя и колата
не потегля оптимално.
Гледам че силата и е от към 2000 до 3500-4000rpm
та си мился че пика е някъде към 3000 значи
малко преди тях трябва да се тръгне, но
не съм сигурен дали съм в правилната насока
Пробвал съм и с DSC и без но резултатите
са горе-долу еднакви
Другия момент е превключването от 1-2
също се получава много зле...
Обикновено след превключване от 4000rpm
на 1 до 2 колата или пали съединителя или
има едно придърпване или за момент се
изстрелва напред (явно пак от лага) и после
пак заглъхва за момент...
Абе нещо в мен не е в ред, но не мога да се
оправям и това си е. Явно е доста голяма разликата
между атмосферния и турбо двигателя,
и особено дизеловия такъв...
На дизела предавките трябва да се сменят
доста по често явно, при наличието на 6 такива,
а на мен нещо това не ми се отдава
Някой ако може да сподели впечатления
за оптималното потегляне при такъв тип
автомобил, ще съм благодарен
Незнам защо така и с 318-ката го имах
проблеми в началото с потеглянето и смяната
от 1-ра на 2-ра, но с повечко каране
и изгъзици по светофарите почнах да се
справям с нея и успявах да изкарам
максумума от М40-ката какъвто и да е бил
той
Иначе с тз печка нещо хич не мога да тръгвам
и да вкарвам втора най-вече, много глупаво
е де ама все пак искам да питам ако може
някой да разясни...
Значи ето аз какво правя при старт. Първи
вариант с малко газ и по-рязко отпускане на
съединителя около 2000 rpm колата отлепя
рязко и после за момент заглъхва, явно се
усеща лаг и след това се изстрелва. Втория
вариант е пак същия но с по плавно пускане
на съединителя пак около 2000rpm, тогава
колата си потегля добре, но тежко му на
съединителя имам чувстото че доста се пали.
Трятия вариант, до който съм го докарал е
с повечко газ около 3000rpm нищо не се
получава пак се пали съединителя и колата
не потегля оптимално.
Гледам че силата и е от към 2000 до 3500-4000rpm
та си мился че пика е някъде към 3000 значи
малко преди тях трябва да се тръгне, но
не съм сигурен дали съм в правилната насока
Пробвал съм и с DSC и без но резултатите
са горе-долу еднакви
Другия момент е превключването от 1-2
също се получава много зле...
Обикновено след превключване от 4000rpm
на 1 до 2 колата или пали съединителя или
има едно придърпване или за момент се
изстрелва напред (явно пак от лага) и после
пак заглъхва за момент...
Абе нещо в мен не е в ред, но не мога да се
оправям и това си е. Явно е доста голяма разликата
между атмосферния и турбо двигателя,
и особено дизеловия такъв...
На дизела предавките трябва да се сменят
доста по често явно, при наличието на 6 такива,
а на мен нещо това не ми се отдава
Някой ако може да сподели впечатления
за оптималното потегляне при такъв тип
автомобил, ще съм благодарен
А като тръгваш гумите палят ли се? или без да боксуваш тръгваш ?
Незнам как е с дизела, но аз тръгвам на 5000-рпм + всмисъл тръгвам от толкова колкото са нужни за да не се върнат оборотите. Така според мен се получава най-добър старт.
После смяната на скорости е явно до теб... практика му е майката пробваш, пробваш и то ще се получи най-накрая.
С 318-ката как си тръгвал ?
Незнам как е с дизела, но аз тръгвам на 5000-рпм + всмисъл тръгвам от толкова колкото са нужни за да не се върнат оборотите. Така според мен се получава най-добър старт.
После смяната на скорости е явно до теб... практика му е майката пробваш, пробваш и то ще се получи най-накрая.
С 318-ката как си тръгвал ?
не при всичките положения
гумите не се палят най-много
да превъртят леко!
(имам шперче също)
С белия лебед беше лесно
откъм 3000-3250 правеше
перфектния старт нит оглъхнеше
нито припилваше гуми и втора
влизаше идеално от 5000-5250 на първа
обаче с печката е друго не
можеш да използваш много обороти
защото просто в един момент
въртящия момент пада доста
стремглаво надолу и се получава
обратен ефект не е като при бензина...
или поне така си мисля...
абе както казваш практика
е истината ама все пак искам
да науча нещичко да се изгоря
въглищата в печката
гумите не се палят най-много
да превъртят леко!
(имам шперче също)
С белия лебед беше лесно
откъм 3000-3250 правеше
перфектния старт нит оглъхнеше
нито припилваше гуми и втора
влизаше идеално от 5000-5250 на първа
обаче с печката е друго не
можеш да използваш много обороти
защото просто в един момент
въртящия момент пада доста
стремглаво надолу и се получава
обратен ефект не е като при бензина...
или поне така си мисля...
абе както казваш практика
е истината ама все пак искам
да науча нещичко да се изгоря
въглищата в печката
С белия лебед беше лесно
откъм 3000-3250 правеше
перфектния старт нит оглъхнеше
нито припилваше гуми и втора
влизаше идеално от 5000-5250 на първа
При нашите коли..(бавни) според мен е най-бърз старта при много въртеж на гуми... при по мощните коли това не е удачно зашото могат да си останат на едно място, но при нас случая е обратен.
пробвай страрт със около 4500к оборота, с изклучено ДСЦ, и смени пак на толкова за втора. Така като слезе на 2-ра ще е на около 3500 и ще е в пийк момент... или греша ?
Интересно ми е какъв ще е резултата.
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Имах същия проблем спад на оборотите при бързо отпускане на съединителя и 2000 оборота. сложих спортно фълтърче и сега е много по-добре
Насе,дай ми тая печка за 30 минути и аз щи покажа чужда ........ кво има и кво няма
Иначе гледай да държиш в средата някъде.
Испанската стрела на 4500-5000 дори при наличие на ЕСП пак правеше пилеж на място.Просто неможе да се усети на време електрониката но ПОСЛЕ като захапе и ти връща газта казвайки ти - ЕЙ шшшш аз закво съм тука
Така че не се знае кво е щот и при мене имаше некъв много тъп спад на оборотите след яко цедка а после втората ми идваше като все едно си карам пенсионерската
Иначе гледай да държиш в средата някъде.
Испанската стрела на 4500-5000 дори при наличие на ЕСП пак правеше пилеж на място.Просто неможе да се усети на време електрониката но ПОСЛЕ като захапе и ти връща газта казвайки ти - ЕЙ шшшш аз закво съм тука
Така че не се знае кво е щот и при мене имаше некъв много тъп спад на оборотите след яко цедка а после втората ми идваше като все едно си карам пенсионерската
то е ясно, ама аз да го кажа в прав текст:)
придърпването (забиване на нос, или наемане за момент) идва от разликата в оборотите
при скорост С, на първа си П обороти , на Втора с В (то ясно че В<П)
един псведо-идеален вариант е при скорост С, натискаш съединител, оборотите падат (нали си оптуснал и газта) до обороти В, при което си превключил екстра (за колата, за вървеж е според зависи:)
някои коли които са ми попадали се правят на интелектуални и като отпусна газта, държат малко обороти, преди да ги смъкнат, за да не се получи забиване на нос, това може и да работи, ама аз все още не превключвам толкоз бавно
та май трябва да видиш при тебе как (те дизелите, са си малко по неотзивчиви, или поне тези до които съм се докопвал) е точно...
другото ще стане лесно,
предполагм съвети за недокрай съединител и други душегубки (на колата) не искаш все още
иначе за въртящия момент не му се плаши че пада рязко, той си е в изобилие (нали сме на първа или втора), то ако го плеснеш целия на асфалта, ще си останеш на място сред пушилка...
придърпването (забиване на нос, или наемане за момент) идва от разликата в оборотите
при скорост С, на първа си П обороти , на Втора с В (то ясно че В<П)
един псведо-идеален вариант е при скорост С, натискаш съединител, оборотите падат (нали си оптуснал и газта) до обороти В, при което си превключил екстра (за колата, за вървеж е според зависи:)
някои коли които са ми попадали се правят на интелектуални и като отпусна газта, държат малко обороти, преди да ги смъкнат, за да не се получи забиване на нос, това може и да работи, ама аз все още не превключвам толкоз бавно
та май трябва да видиш при тебе как (те дизелите, са си малко по неотзивчиви, или поне тези до които съм се докопвал) е точно...
другото ще стане лесно,
предполагм съвети за недокрай съединител и други душегубки (на колата) не искаш все още
иначе за въртящия момент не му се плаши че пада рязко, той си е в изобилие (нали сме на първа или втора), то ако го плеснеш целия на асфалта, ще си останеш на място сред пушилка...
<br>
br
br
евала July's
благодарско за обясненията
мдаа и аз се сещам за този момент
че на един дизел доста по трудно
му се целят оборотите поради високата
компресия... те просто падат доста по-бързо
отколкото на един бензинов автомобил...
еми туй то значи всяка вечер излизам
и си правя експерименти и внимавам
да не запаля котлона...
п.с. така оня ден ме сърбеше десния
крак като видях Fil зад мен карахме
известно време заедно и много исках
да му надам жега... ма щях за смях да
стана нищо ний всички
с тез БМВ-та сме все на олимпийския
принцип
благодарско за обясненията
мдаа и аз се сещам за този момент
че на един дизел доста по трудно
му се целят оборотите поради високата
компресия... те просто падат доста по-бързо
отколкото на един бензинов автомобил...
еми туй то значи всяка вечер излизам
и си правя експерименти и внимавам
да не запаля котлона...
п.с. така оня ден ме сърбеше десния
крак като видях Fil зад мен карахме
известно време заедно и много исках
да му надам жега... ма щях за смях да
стана нищо ний всички
с тез БМВ-та сме все на олимпийския
принцип
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Ами Наско пак е нещо..
ПС на ГТ4 120д е с 2 сек по бърза ор 120 бензин на писта малка писта под 1 мин...
ей Пичеловец, мълчи щото май ти беше този дето неможеше да въртиш кола с задно... а аз го права даже и с предно
Виж, ако си послушен лятото може и на теб да ти дам некой друг урок...
дори на тебе имам да ти давам уроци по много неща като картинг, коли, ски, ЖЕНИ, и т.н. тъй че бате от сега сабираи кинти
ПС на ГТ4 120д е с 2 сек по бърза ор 120 бензин на писта малка писта под 1 мин...
rtzankov написа:GaD написа:...
Teбе кой вобще те пусна да пишеш в тоя подфорум ве !
ей Пичеловец, мълчи щото май ти беше този дето неможеше да въртиш кола с задно... а аз го права даже и с предно
Виж, ако си послушен лятото може и на теб да ти дам некой друг урок...
дори на тебе имам да ти давам уроци по много неща като картинг, коли, ски, ЖЕНИ, и т.н. тъй че бате от сега сабираи кинти
pAbLo написа:Насе,
Има едно много ОСНОВНО ПРАВИЛО в моторните спортове
Дизел и спорт не са СЪВМЕСТИМИ понятия
Като направят ДИЗЕЛОВА Формула 1 ми се обади
Затова спри да се ебаваш с печколяка а си карай както подобава за печколяк Nice and slow
Ти ела на събора да видиш
как сипвам с печковица
Гадняк те и по каталожни данни
дизеловите единици са къде къде
по бързи от бензина, странна работа
са тия котлони малките дизелови двигатели
вървят доста повече от малките бензини,
но като дойдат 3-4 литра и дизела издъхва
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани