Kaк се прави Burn-Out ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Направи тунинг и си направи ръчка да хваща само предните колела... Или направо премести ръчната отпред и готово
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
The_game написа:A ако се олеят задните дискове с масло. Поне при старта на бърн аута няма да го товариш толкова много.
Та даже и след това...
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
KickingKing написа:The_game написа:A ако се олеят задните дискове с масло. Поне при старта на бърн аута няма да го товариш толкова много.
Та даже и след това...
сетих се като малки идва едно приятелче с колелото си Украйна /на времето бяха голяма работа/ и вика а бе спирачките ми нещо не хващат и аз го бъзикнах ми вземи ги смажи малко с масълце
и след 2 часа дойде с ожулени колене
малко ми стана кофти ама откъде да знам че наистина ще ги омаже с масло
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Aleks написа:KickingKing написа:The_game написа:A ако се олеят задните дискове с масло. Поне при старта на бърн аута няма да го товариш толкова много.
Та даже и след това...
сетих се като малки идва едно приятелче с колелото си Украйна /на времето бяха голяма работа/ и вика а бе спирачките ми нещо не хващат и аз го бъзикнах ми вземи ги смажи малко с масълце
и след 2 часа дойде с ожулени колене
малко ми стана кофти ама откъде да знам че наистина ще ги омаже с масло
Само, че то наистина се прави това, но се слагат по 1-2 капки на каплата от всяка страна. То разяжда леко гумата и тя пасва точно по каплата. Не си го изългал, но май не си споменал количеството
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 768
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Само евентуалните повреди ме спират да го направя.. А желанието все расте ли расте... кога ли ще се поддам
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
///M3-E36 написа:Само евентуалните повреди ме спират да го направя.. А желанието все расте ли расте... кога ли ще се поддам
Кат вземеш бензинова..
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
KickingKing написа:Направи тунинг и си направи ръчка да хваща само предните колела... Или направо премести ръчната отпред и готово
В едно предване по Дискавъри гледах за некви клапанчета дето дърпаш един мущук и ти спира спирачната течност към задните спирачки специално за бурнаут и така не се преебава нищо .. но нямам представа от къде могат да се купят
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Абе що се занимавате с глупости...
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
малко стара тема ама да хвана и аз да кажа една две думи по повод това чудо бърнаут
първо ако се страхуваш че ще си скапеш колата по добре изобщо не чети на долу в противен случай се зачети
като за начало постави левия си крак на съединителя натисни го и дай на първа,след което с десния натисни едновременно и спирачката и газта като извърташ така стъпалото че петата да ти е на спирачка а предната част на ходилото на газта.
след което натисни и двата педала едновременно като дигаш максимално оборотите без да влизаш в прекъсвач,пускаш леко съединителя до момента в който осетиш че задницата ти леко се покачва нагоре,осетиш ли го пускаш амбрияжа и почваш да се наслаждаваш на димилката която излиза от задните гуми.
пс: гледай да не задържаш много дълго съединителя че отива много бързо лично аз докато се науча смених два за щастие на старата барака не на бумарчето
пс1: много ефектно също така се получава като при вече направен оспешно бърнаут започнеш леко да отпускаш спирачката и колата потегля настрани и напрет плавно и почва да обрисува красиви фигори,беше демонстрирано на бояна една вечер по много прекрасен начин от една е30-ка
друго друго..... здраве да има
и успех с чудесата
първо ако се страхуваш че ще си скапеш колата по добре изобщо не чети на долу в противен случай се зачети
като за начало постави левия си крак на съединителя натисни го и дай на първа,след което с десния натисни едновременно и спирачката и газта като извърташ така стъпалото че петата да ти е на спирачка а предната част на ходилото на газта.
след което натисни и двата педала едновременно като дигаш максимално оборотите без да влизаш в прекъсвач,пускаш леко съединителя до момента в който осетиш че задницата ти леко се покачва нагоре,осетиш ли го пускаш амбрияжа и почваш да се наслаждаваш на димилката която излиза от задните гуми.
пс: гледай да не задържаш много дълго съединителя че отива много бързо лично аз докато се науча смених два за щастие на старата барака не на бумарчето
пс1: много ефектно също така се получава като при вече направен оспешно бърнаут започнеш леко да отпускаш спирачката и колата потегля настрани и напрет плавно и почва да обрисува красиви фигори,беше демонстрирано на бояна една вечер по много прекрасен начин от една е30-ка
друго друго..... здраве да има
и успех с чудесата
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8355
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
genezis написа:малко стара тема ама да хвана и аз да кажа една две думи по повод това чудо бърнаут
първо ако се страхуваш че ще си скапеш колата по добре изобщо не чети на долу в противен случай се зачети
като за начало постави левия си крак на съединителя натисни го и дай на първа,след което с десния натисни едновременно и спирачката и газта като извърташ така стъпалото че петата да ти е на спирачка а предната част на ходилото на газта.
след което натисни и двата педала едновременно като дигаш максимално оборотите без да влизаш в прекъсвач,пускаш леко съединителя до момента в който осетиш че задницата ти леко се покачва нагоре,осетиш ли го пускаш амбрияжа и почваш да се наслаждаваш на димилката която излиза от задните гуми.
пс: гледай да не задържаш много дълго съединителя че отива много бързо лично аз докато се науча смених два за щастие на старата барака не на бумарчето
пс1: много ефектно също така се получава като при вече направен оспешно бърнаут започнеш леко да отпускаш спирачката и колата потегля настрани и напрет плавно и почва да обрисува красиви фигори,беше демонстрирано на бояна една вечер по много прекрасен начин от една е30-ка
друго друго..... здраве да има
и успех с чудесата
абе аз не съм заслужил майстор на спорта, ама ти СЕРИОЗНО ли???
Нали тоя съединител, ако го отпускам леко и давам газ знаеш какво ще му се случи?!?!?!?
Иначе всичко друго си е така, ама съединителя, рязко да има ДУМ в скоростната кутия и почваш да димиш, къде отзад, къде отпред, ама с това плавно отпускане, ще е само отпред!
п.с. това обеснява защо си хвърлил 2 съединителя...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
всичко е въпрос на тренинг Като свикнеш с колата го праиш даже и без да даваш излишно газ Всичко си става като по учебник...мойта така и бех свикнал че на прасен ход почвам да отпускам и леко подавам газ...и леко спирачката...и към 2000 оборота леко да почнеш па после си давай колко искаш газ! Така се избягват и удари и трясъци в кутии и падане на демпферни пружини в кожуха на скоростите както и палене на съединителя!
Чупиш задните накладки, диф-а, гумите
Чупиш задните накладки, диф-а, гумите
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани