Дрифтове,пети,слънца и всякакви глезотий
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: е
ба все едно съм влезнал в тунинг форума... и по точно в раздел "оптичен тунинг" кой от кой по-компетентен а всъщност кой от кой по голяма глупост е написал...
относно питането на колегата....
бърнаут може да се прави с 1 крак едновременно на газта и спирачката... също може и с 2 крака в/у газта и спирачката....
варианта с 1-ния крак ти го обясниха вече... аз ще ти обясна варианта с 2-та крака....
включваш 1-ва скорост... форсираш до 3-4к оборота пускаш рязко съединителя... колата започва да върти гуми на място и да се опитва да зацепи... веднага след като пуснеш съединителя натискаш педала на спирачката още преди колата да е зацепила и така започва да върти на място... тука има една много важна забележка...
не натискай силно педала на спирачката... настъпи го леко колкото да държи предните гуми в спряло положение но да не натоварва задните... да не вземеш да го забиеш до долу и да се чудиш защо не иска да си запали гумите
а за донътите нищо сложно... отиваш на широко въртиш волана докрай.... форсираш пускаш съединителя и ще видиш кво ще се получи... тука вече има много фактори като.. настилка.. гуми... шпер... атмосферни влияния
а относно овладяването на колата... 1-во се научете как да я подкарате... защото от това как сте я подкарали зависи как ще излезете от завоя и дали ще можете да я увладеете... иначе ако видите че я изпускате връщате газта моментално... ако видите че пак няма да може да се изправи дебнете точния момент в който да натиснете спирачката и задницата да се завърти и да мине пред предницата и като излезете да видите че сте спрели на 5 см. от бордюра
относно питането на колегата....
бърнаут може да се прави с 1 крак едновременно на газта и спирачката... също може и с 2 крака в/у газта и спирачката....
варианта с 1-ния крак ти го обясниха вече... аз ще ти обясна варианта с 2-та крака....
включваш 1-ва скорост... форсираш до 3-4к оборота пускаш рязко съединителя... колата започва да върти гуми на място и да се опитва да зацепи... веднага след като пуснеш съединителя натискаш педала на спирачката още преди колата да е зацепила и така започва да върти на място... тука има една много важна забележка...
не натискай силно педала на спирачката... настъпи го леко колкото да държи предните гуми в спряло положение но да не натоварва задните... да не вземеш да го забиеш до долу и да се чудиш защо не иска да си запали гумите
а за донътите нищо сложно... отиваш на широко въртиш волана докрай.... форсираш пускаш съединителя и ще видиш кво ще се получи... тука вече има много фактори като.. настилка.. гуми... шпер... атмосферни влияния
а относно овладяването на колата... 1-во се научете как да я подкарате... защото от това как сте я подкарали зависи как ще излезете от завоя и дали ще можете да я увладеете... иначе ако видите че я изпускате връщате газта моментално... ако видите че пак няма да може да се изправи дебнете точния момент в който да натиснете спирачката и задницата да се завърти и да мине пред предницата и като излезете да видите че сте спрели на 5 см. от бордюра
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
sasho_2000 написа:абе ако ме питате мене си купете бмв-та първо па тогава боксуваите а не с тия насрани 16ки и 18ки
а ти мойто момче незнаеш просто ква глупост си написал...
за да ти докажа ще ти пусна едно клипче да го видиш...
http://uk.youtube.com/watch?v=_m2nBBn3ZZo
1-вата кола е 318-ка
2-рата кола е 318-ка
3-тата кола е 316-ка
4-тата кола е 318-ка
5-тата кола също е 318-ка...
сега ще ти пусна и още един клип...
http://www.vbox7.com/play:33da1185
това бмв е 316 с 3.38 диф. ако знаеш изобщо кво значат тия числа...
и със 17" джанти... мисля че това е достатъчно за да видиш колко си далече от истината и когато друг път видиш тема в която да присъстват думите: Бърнаут, дрифт, въртене и т.н. ти да не се обаждаш
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Ogi написа:sasho_2000 написа:абе ако ме питате мене си купете бмв-та първо па тогава боксуваите а не с тия насрани 16ки и 18ки
а ти мойто момче незнаеш просто ква глупост си написал...
за да ти докажа ще ти пусна едно клипче да го видиш...
http://uk.youtube.com/watch?v=_m2nBBn3ZZo
1-вата кола е 318-ка
2-рата кола е 318-ка
3-тата кола е 316-ка
4-тата кола е 318-ка
5-тата кола също е 318-ка...
сега ще ти пусна и още един клип...
http://www.vbox7.com/play:33da1185
това бмв е 316 с 3.38 диф. ако знаеш изобщо кво значат тия числа...
и със 17" джанти... мисля че това е достатъчно за да видиш колко си далече от истината и когато друг път видиш тема в която да присъстват думите: Бърнаут, дрифт, въртене и т.н. ти да не се обаждаш
караш ли им са бе оги стига лъга децата,той компакта е v8 4,4
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
- alexander 1
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.12.2004
Това с филмчето е интригуващо само не ми стана ясно как се прави 360 degree spin ясно че колата е бутана . Донъта всеки убитак го може.дори и 316 го прави .Май даваха нещо такова в биг брадър...
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани