Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Еййй големи сте душмани 
Красотата е в дрифта

Красотата е в дрифта

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Аз освен по този начин" \" по друг не съм опитвал,а и ня мисля че има по-лесен.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Аз досега съм го правил винаги наобратно "/", но според мен е хубаво да се научи човек с десния да държи и двата педала. Особено за бърнове по светофари, между коли и т.н. 

Tux0 Ca !


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Аз тея дни го усъвършенствах (Моя метод е този на вичо - ляв на амбреажа, десен
\ ) ... днес на път за срещата в 7те секунди червено седях 1ва кола на светофара мирно и си пушех, докато пича в смарта до мен се шашкаше
. Забелязах че при рязко пуснат съединител колата седи на място и пили, ако го отпусна по-бавно обаче - тръгва да върти гъза. И последното е че тва упражнение трябва да се прави със стабилни обороти - 4-5 000 примерно. Със по-малко почва да мирише на съединител 
ПП. И без тва тея гуми си бяха за хвърляне



ПП. И без тва тея гуми си бяха за хвърляне



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
По-лесно ще ти е да го започнеш от към 6000 оборота и след 7-8 секунди да ги понамалиш към 5000 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
що тъй ? 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:що тъй ?
защото гумите превъртат по-лесно и не се пали съединителя, а намаляването е разтоварване на мотор, един вид

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Ок .. тва с бърнаутите го научихме вече. Кое е 2ро упражнение, докато не съм демонтирал гумите 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Ок .. тва с бърнаутите го научихме вече. Кое е 2ро упражнение, докато не съм демонтирал гумите
голем/малък кръг дрифтец некъде на плащ... квото ти е кеф брат!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
E, то аз без шпер и с тоя малък мотор .. нищо не се получава. Докато имаше още сняг се накефих на макс, ама ся 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Става става.. 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Е, добре малкия и големия кръг как стават ? В завой тръгвам само ако е мокро 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
дам.. за готин малък кръг ти трябва шпер, за да стане готино, но за големия нямаш никакъв проблем 
Най-лесно ще ти е така.. набелязваш си траектория за кръга засилваш се малко на първа, биеш втора, газ и тя директно тръгва настрани

Най-лесно ще ти е така.. набелязваш си траектория за кръга засилваш се малко на първа, биеш втора, газ и тя директно тръгва настрани

Tux0 Ca !


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани