Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 22 Фев 2007, 22:51

значи дърпаш рачна за да смениш по принцип посоката във повечето случеи на 180 градуса.Във един момент когато колата е на 90 градуса задните гуми не се движат.Тогава идва ред за 1ва ,това се прави много бързо.Наистина оборотомера отива малко във чарвеното но как иначе тая марка е така при мен по принцип

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 22 Фев 2007, 22:58

значи дърпаш рачна за да смениш по принцип посоката във повечето случеи на 180 градуса.Във един момент когато колата е на 90 градуса задните гуми не се движат.Тогава идва ред за 1ва ,това се прави много бързо.Наистина оборотомера отива малко във чарвеното но как иначе тая марка е така при мен по принцип

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Фев 2007, 9:35

Както писах малко по нагоре тая работа с 1-та не е много удачна при по висова скорост(лично според мен)но ако караш с 20км и сега се учиш да пързаляш може и да става,според мен по добре е да се сложи по-висока предавка съобразена със скороста за да може да разполагаш с по голям диапазон от оборотите след пускане на ръчната
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 23 Фев 2007, 18:09

Донякаде си прав много зависи много от кончетата под капака на коя предавка ще включиш ако имаш много можеш и на 2ра. Аз например я ползвам наи много като паркирам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Re: Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?

Мнение от Mr.President » 07 Мар 2007, 23:54

xterminat0r написа:Четох по интернета доста противоречиви мнения и се чудя за вашето...
Едни казват като дръпнеш ръчната после не можеш да зацепиш и колата си ходила където си иска..
а други: ръчната е само за да занесеш задницата
а вие: ??????? ;)

Аз лично съм по-склонен да вярвам на тезата за занасянето на задницата
говорим за по-маломощни коли ...


Това е вярно, лично съм го пробвал и след това се блъснах челно в една мантинела, защото колата тръгна на където си иска... Ръчната е голям ташак и аз не я използвам никога, но веднъж исках да я пробвам на един пясък и след като тръгнах с голяма скорост дрифт и почна да отива ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 08 Мар 2007, 17:55

Значи първо трябва да се знае, че тея с дисковите спирачки не могат да се сравнят с ръчната на барабанните( поне тея дето съм карал). Нямат много яка ръчна, предимно я ползвам на мойта по наклон.
Обаче има един такъв момент на сняг, много готино става. Номера е следният - засилваш на 1-ва до кам 20км/ч, рязко волан и опъваш ръчната( разбира се тряа да настъпиш най-левият педал). Усетиш ли че вече колата минава 90-120 градуса ьгьл даваш газ(но не до долу) пускаш съединителя и ръчната. Задницата получава такава инерция, че само с газ правиш много,много кръгчета, пък може и 2-ра да забодеш.

HAVE FUN 8)
AcoTo®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 12 Мар 2007, 14:40

тъй като пиша с огтромно удоволствие в Майсторско шофиране
ще си позволя и аз да се изложа , в смисъл мнението....
-първо ръчната се дърпа когато колата се движи направо и не се държи докато завиваш и т.н.
-второ ръчната се чуква а не се държи както казах продължително(при автомобили с предно се задържа повече но те не са на мода сега ;) )
-трето ръчната се използва както се използва ритането на съединителя. Трябва да е кик , за част от секундата се затормозяват задните колела само колкото като пуснете съединителя и давате повечко гас да започнат да ревъртат гумите. С една дума като блокирате задната ос а се движете постигате ефекта на старт от място с мръсна гас.
-с ритането на съед. без ръчна се получава също но това е подходящо за завои с по голям радиус .
-също така някой бяха прави че с смяна на скоростите може да се получи като с използване на ръчна но за да я наистина идентично с ръчната трябва друг дифф по директен и с по голям процент на блокиране 60% да речем........
П.С. на моята е30ка ръчната никога не е ковяла, дори на място като я дръпна и колата леко си мърда.
Като ме вози ралипилот с моята кола и му казах да внимава че не е вчас ръчната той направи два 180 завоя уникални просто и ми вика: Ах работи бе що ми викаш че неработела...... :mhihi:
та така каране му е майката момчета.
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 13 Мар 2007, 14:10

Best motoring - DRIFT BIBLE watch and learn ;)
AcoTo®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: Плвдив
Пол: Мъж
Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32

д

Мнение от thewolf » 08 Апр 2007, 13:43

първа ако караш с 20км в час
моята кола 1-ва не може да се включи ако караш с повече от 30,незнам защо е така,може би щот има ограничител незнам
но имах едно рено пикапче рапид
правех го на лудо с ръчна с предно е по-лесно,на бмв-то още не съм пробвал
Изображение

Бог отдава дължимото всекиму!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 09 Апр 2007, 19:00

днес докато пътувах, т.е. докато ме возеха се сетих за един от ВР, който обесняваше как вкарвал задна при 80 км/ч, става въпрос за някаква омега комби, и й палел гумите, т.е. колата се движи напред, а гумите наобратно, след като мислих цели 10 минути, че или трябва да е счупен синхронизатова или нещо да не е наред на скоростната кутия, че да го направи, след това се сетих, че може и да вкарва задна, но пък въобще сила да не стига до диференциала и той да си мисли, че прави нещо, пък в крайне сметка - ядец... накрая се сетих за ръчната - дърпаш ръчната за да са блокирали колета - вкарваш задна държиш съединителя, газ, пускаш ръчната и съединителя едновременно, и или ще стане нещо много яко, а.к.а. пушеци и суркания по пътя, или ще се счупи нещо (а може и повече неща :mhihi: ), аз залагам на 2-рото, а вие какво мислите??!?!?!??! :shock:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 11.03.2007

Мнение от xristooo » 29 Апр 2007, 13:50

ръчна спирачка не е нужна за кола със задно над 90к.с :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 29 Апр 2007, 15:14

колега намали си аватара моля ...
а за ръчната ползват я хора и с много над 90 коня ...
ако DriftBible не стига виж и Drift Society... вижда се ясно как ползват ръчната и хора с коли от 300кс(примерно) нагоре
enjoy
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

А ако колата има блокаж?

Мнение от Triforce » 08 Май 2007, 23:31

А ако колата има блокаж? Т.е. - Давам газ до дупка от 0 км/ч, пускам съединителя и колата си потегля съвсем нормално без да върти гуми? Колко от вас са виждали такива БМВ Е36, защото мен леко ме беше яд, че карам кола 103 коня, а пък едно въртене не можех да си направя като хората. По-горе някой беше писал, че БМВ правели двигатели за самолети. Е, и? В мойте ръце е оживяла само една кола и тя е корейска (няма да казвам марка). Счупил съм и БМВ и 2 Пежа и т.н. Т.е. - няма най-здраво - всичко е до късмет :) Забравх да кажа за една 525 дизел, дето като и дадох газ до дупка и 2-3 лампички зеха да мигат по таблото (така и не видях кои, сигурно за ЕСП е едната, ама другите....)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 11.03.2007

Мнение от xristooo » 13 Май 2007, 0:21

ми дай ми кола над 300 коня и щи покажа без ръчна как се борави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: София

Мнение от 1net » 15 Май 2007, 14:02

bravo написа:-първо ръчната се дърпа когато колата се движи направо и не се държи докато завиваш и т.н.
-второ ръчната се чуква а не се държи както казах продължително

често при дрифт състезания я чукват точно при навиването на волана или в края на фейнт-а много преди началото на завоя. Това изглежда е единствената техника с която да си на 90 метри преди да си почнал да завиваш и все пак да имаш контрол върху траекторията. И това го правят по състезания от ранга на Д1, така изказванията че на кола със задно не и трябвала ръчна са малко пресилени.

bravo написа:Като ме вози ралипилот с моята кола и му казах да внимава че не е вчас ръчната той направи два 180 завоя уникални просто и ми вика: Ах работи бе що ми викаш че неработела...... :mhihi:
та така каране му е майката момчета.

ами като си пренесъл тежестта и задницата е на ръба на сцеплението, само помисляне за ръчната и задницата е вън. А в същото време на място с много сцепление може вобще на не заеш че е хванала.

предно, задно..... все е тая, за някои работи си трябва опъване.

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook