Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Докато се въртиш и си заварил десния крак до долу, заиграваш малко с волана за да се извърти задницата по-рязко и веднага след това започваш да набиваш с левия крак по спирачката докато не се получи желаният ефект.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Е то по тая логика (ако си го представям правилно), няма ли да се получи същото, ако дам задна, засиля малко назад, 1ва ... и спирачка/газ ? 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Е то по тая логика (ако си го представям правилно), няма ли да се получи същото, ако дам задна, засиля малко назад, 1ва ... и спирачка/газ ?
Ами няма да си развил прекалено висока температура на гумите. Там е работата, че уличните гуми имат навика да прегряват и тогава губят сцеплението си и е по-лесно да ги бърнаутиш...

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа::yes: ... щом е така .. значи 1.8 с нагряти гуми ше се 'лъзга като мокър сапун по теракотен под в завоите ?
Ами ако успееш да им поддържаш температурата (прегряти, на загрели) за всички завои - да...


Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Още по-лесно е, както аз правя, с гадни(стари и опекани задни гуми), надувам повечко(3-3.5) да речем.Че инак, няма вътък
Ами имах предвид, точно след продължителни донъти, след някой нарочно направен голям камшик(както ги описа нещата) си застава на място и без спирачка, само с пълна газ, но тва само с отворен диф. Най-вероятно ще стане и с шпер, ама ще трябват бая коне

err0r написа:E, чак без спирачка трудно ще се задържи, ама от донът е бая по-лесно
Ами имах предвид, точно след продължителни донъти, след някой нарочно направен голям камшик(както ги описа нещата) си застава на място и без спирачка, само с пълна газ, но тва само с отворен диф. Най-вероятно ще стане и с шпер, ама ще трябват бая коне

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...
така и аз правих с е30-ската, докато не ми изпадна дифа ...

питай Греши
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна
нещо си сгрешил, шпера има навика да тръгва да завърта на една страна
с отворен диф се окопаваш стабилно и колата не мърда
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
vicho написа:ogata написа:Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна
нещо си сгрешил, шпера има навика да тръгва да завърта на една страна
с отворен диф се окопаваш стабилно и колата не мърда
Това е защото ти е заключил отворения диф,иначе ако е читав отворения,палиш само едната гума и седиш на едно място!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Забелязал съм, че колата почва да шава при два случая. Единия е когато волана не е напълно прав, а настрани. Применро ако е завит наляво задницата ми тръгва на дясно. Другото е,когато дори волана е изправен, но колата е леко настрани, тогава пак тръгва задницата.
Разбира се говоря, само за хората с шпер
Разбира се говоря, само за хората с шпер
Tux0 Ca !


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...
И като има кола пред тебе примерно как спираш бърна без да изгасне колата?
Мен ми е по-лесно десния крак е така / на спирачка и газ и левия на съединителя, до 6 не смея само ако мноо неще иначе от 3.5-4.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
bigmurzi написа:BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.
Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...
И като има кола пред тебе примерно как спираш бърна без да изгасне колата?
Мен ми е по-лесно десния крак е така / на спирачка и газ и левия на съединителя, до 6 не смея само ако мноо неще иначе от 3.5-4.
Колкото по-малко газ даваш толкова повече товариш съединителя... мани това ами с / тая система... не можеш да усетиш добре педалите и на мен лично ми е неудобно.... аз бърнау с кола отпред не правя,ако се пак направя просто много бързо си слагаш левия крак на съединителя а десния го пускат от газта,като си на 5/6 оборта нямаш проблеми и няма как да ти изгасне колата...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани