Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 02 Фев 2011, 22:58

Докато се въртиш и си заварил десния крак до долу, заиграваш малко с волана за да се извърти задницата по-рязко и веднага след това започваш да набиваш с левия крак по спирачката докато не се получи желаният ефект.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 23:04

Е то по тая логика (ако си го представям правилно), няма ли да се получи същото, ако дам задна, засиля малко назад, 1ва ... и спирачка/газ ? 8)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 02 Фев 2011, 23:10

ogata написа:Е то по тая логика (ако си го представям правилно), няма ли да се получи същото, ако дам задна, засиля малко назад, 1ва ... и спирачка/газ ? 8)

Ами няма да си развил прекалено висока температура на гумите. Там е работата, че уличните гуми имат навика да прегряват и тогава губят сцеплението си и е по-лесно да ги бърнаутиш...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 23:20

:yes: ... щом е така .. значи 1.8 с нагряти гуми ше се 'лъзга като мокър сапун по теракотен под в завоите ? :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 02 Фев 2011, 23:22

ogata написа::yes: ... щом е така .. значи 1.8 с нагряти гуми ше се 'лъзга като мокър сапун по теракотен под в завоите ? :mhihi:

Ами ако успееш да им поддържаш температурата (прегряти, на загрели) за всички завои - да... ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Делян » 02 Фев 2011, 23:36

Още по-лесно е, както аз правя, с гадни(стари и опекани задни гуми), надувам повечко(3-3.5) да речем.Че инак, няма вътък :mhihi:
err0r написа:E, чак без спирачка трудно ще се задържи, ама от донът е бая по-лесно

Ами имах предвид, точно след продължителни донъти, след някой нарочно направен голям камшик(както ги описа нещата) си застава на място и без спирачка, само с пълна газ, но тва само с отворен диф. Най-вероятно ще стане и с шпер, ама ще трябват бая коне :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 4:01

Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.

Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 03 Фев 2011, 11:45

BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.

Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...

:yes:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 03 Фев 2011, 16:24

BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.

Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...


така и аз правих с е30-ската, докато не ми изпадна дифа ... :mhihi:

питай Греши
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 03 Фев 2011, 16:30

Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 03 Фев 2011, 16:47

ogata написа:Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна :mhihi:


нещо си сгрешил, шпера има навика да тръгва да завърта на една страна

с отворен диф се окопаваш стабилно и колата не мърда
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 17:56

vicho написа:
ogata написа:Аз днеска го упражних на два светофара. Получи се добре :mhihi . Като цяло явно не давам много спирачка, и тръгвам леко напред, в следващият момент я натиснах още малко, спрях си, почна да пили, обаче като съм без шпер и тръгнах да се завъртам на една страна :mhihi:


нещо си сгрешил, шпера има навика да тръгва да завърта на една страна

с отворен диф се окопаваш стабилно и колата не мърда


Това е защото ти е заключил отворения диф,иначе ако е читав отворения,палиш само едната гума и седиш на едно място!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от SpUd3r » 05 Фев 2011, 12:06

Забелязал съм, че колата почва да шава при два случая. Единия е когато волана не е напълно прав, а настрани. Применро ако е завит наляво задницата ми тръгва на дясно. Другото е,когато дори волана е изправен, но колата е леко настрани, тогава пак тръгва задницата.

Разбира се говоря, само за хората с шпер
Tux0 Ca !
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от bigmurzi » 05 Фев 2011, 13:34

BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.

Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...

И като има кола пред тебе примерно как спираш бърна без да изгасне колата?
Мен ми е по-лесно десния крак е така / на спирачка и газ и левия на съединителя, до 6 не смея само ако мноо неще иначе от 3.5-4.
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 05 Фев 2011, 19:44

bigmurzi написа:
BULL3T написа:Аз не го правя с крака / а директно бия в 6000 оборота пускам рязко съдеиниетля и веднага с левия крак на спирачката,така и двата ми крака са си на по един педал и няма никакви разминавания.

Колкото по-слаб мотора толкова по трудно се прави...

И като има кола пред тебе примерно как спираш бърна без да изгасне колата?
Мен ми е по-лесно десния крак е така / на спирачка и газ и левия на съединителя, до 6 не смея само ако мноо неще иначе от 3.5-4.


Колкото по-малко газ даваш толкова повече товариш съединителя... мани това ами с / тая система... не можеш да усетиш добре педалите и на мен лично ми е неудобно.... аз бърнау с кола отпред не правя,ако се пак направя просто много бързо си слагаш левия крак на съединителя а десния го пускат от газта,като си на 5/6 оборта нямаш проблеми и няма как да ти изгасне колата...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook