обсьждане на неочаквани занасяния
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:а тази ситуация , според вас защо колата така реагира след завоя ?
http://vbox7.com/play:0c3a50fd
беше стъпила на бордюра и при слизането от него тръгна задницата ..... натам мисля става ясно
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
е то ясно , какво става на клипчето , ама вьпроса е защо задницата трьгна след слизането от бордюра . То и на сьбора доста от колите стьпваха на него , ама след това не им трьгваше задницата ...
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:е то ясно , какво става на клипчето , ама вьпроса е защо задницата трьгна след слизането от бордюра . То и на сьбора доста от колите стьпваха на него , ама след това не им трьгваше задницата ...
Ти видя ли смяната на предавката, която стана точно върху бордюра Агресивното сменяне ( рязко отпускане на съединителя и заваряването на газта точно в един и същ момент ) предизвикват "удар" на задвижващите колела от силата която ги връхлита от мотора, като по време на смяната на предавките задните гуми са се търкаляли свободно и в момента на рязкото отпускане на амбреажа задните гуми губят сцепление + боядисания с боя бордюр ( мнооого хлъзгав ) + никва реакция от шАфьора = КРАШ в стената.
Дори и с ИС-ки и 20-ски се наблюдава този "ефект" на майсторско шофиране Можете да опитате на безопасно място -> при лек завой дори, при смяна от 2ра на 3та (2ра до редлайн) по този начин веднага следва шамар от задницата по продължение на допирателната на кривата която описвате ( завоя )
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:е то ясно , какво става на клипчето , ама вьпроса е защо задницата трьгна след слизането от бордюра . То и на сьбора доста от колите стьпваха на него , ама след това не им трьгваше задницата ...
от тук е трудно да се каже , но може бордюра да с някакъв наклон , самото слизане от бордюра може да има неравност , разгледай клипчетата от събора хубаво и ще видиш че при по агресвоно взимане на част от бордюрите задниците тръгват
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:а тази ситуация , според вас защо колата така реагира след завоя ?
http://vbox7.com/play:0c3a50fd
Това се случи, защото при поднасянето в първия момент ( което се случи поради много причини) Нямаше никаква реакция на шофьора. Ненавреме и недостатъчно подаде контра, задържа газта прекалено дълго. Супер балъмско се блъсна.
The power is nothing without control!
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
И при двете ситуации е грешка на шоферите!При първия, поради късни контри ъгъла ставаше все по голям и по голям , докато накрая колата тръгна да се обръща, а спирачката го закопа тотално!Просто с всяко следващо обръщане неопитния шофер се увлича, почва да подава повече газ и в един момент като закъснее да контрира става тва от клипа!Случвало ми се е неведнъж едно време, за щастие бях достатъчно хитър да тренирам на широко!Трябват тренировки и ритъм!
Второто си е тотално безхаберие на пилота(ако може да се нарече така тоя тип)!Още като тръгна задницата, явно наби спирачки, а контрата трааше да е ПОНЕ още половин оборот на волана!И така докато се тресна, абе лешник, а колегите отгоре са казали причината за хлъзването!Поздрави и леко по завоите:)
Второто си е тотално безхаберие на пилота(ако може да се нарече така тоя тип)!Още като тръгна задницата, явно наби спирачки, а контрата трааше да е ПОНЕ още половин оборот на волана!И така докато се тресна, абе лешник, а колегите отгоре са казали причината за хлъзването!Поздрави и леко по завоите:)
- азззз
- младши ентусиаст
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
При първото клипче колата вече му беше станала перпендикулярно на пътя и той вместо да завърти пълен ляв,та да обърне поне изцяло колата,той си остави пълен десен,при което на такова малко място няма какво друго да стане.
при 2рото клипче нещата според мен са по ясни.шофьора тъкмо тръгна да излиза от завоя и да дава газ и не предцени че задницата му е още на болдюра,а както казахте болдюра подхлъзва.няма какво друго да стане.ако не беше завой и не му бяха завъртяни гумите,или не даваше точно в този момент толкова газ,нямаше да се случат нещата
при 2рото клипче нещата според мен са по ясни.шофьора тъкмо тръгна да излиза от завоя и да дава газ и не предцени че задницата му е още на болдюра,а както казахте болдюра подхлъзва.няма какво друго да стане.ако не беше завой и не му бяха завъртяни гумите,или не даваше точно в този момент толкова газ,нямаше да се случат нещата
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Boyadjiev написа:r3s1s74nc3 написа:е то ясно , какво става на клипчето , ама вьпроса е защо задницата трьгна след слизането от бордюра . То и на сьбора доста от колите стьпваха на него , ама след това не им трьгваше задницата ...
Ти видя ли смяната на предавката, която стана точно върху бордюра Агресивното сменяне ( рязко отпускане на съединителя и заваряването на газта точно в един и същ момент ) предизвикват "удар" на задвижващите колела от силата която ги връхлита от мотора, като по време на смяната на предавките задните гуми са се търкаляли свободно и в момента на рязкото отпускане на амбреажа задните гуми губят сцепление + боядисания с боя бордюр ( мнооого хлъзгав ) + никва реакция от шАфьора = КРАШ в стената.
Дори и с ИС-ки и 20-ски се наблюдава този "ефект" на майсторско шофиране Можете да опитате на безопасно място -> при лек завой дори, при смяна от 2ра на 3та (2ра до редлайн) по този начин веднага следва шамар от задницата по продължение на допирателната на кривата която описвате ( завоя )
За мене тоя дето караше,тая м3ка или не можеше да кара или му звънна гсма като смени скороста! Какво е това малуомно нещо,да сменяш така предавка в завой и да не очакваш да занесе колата,още повече че е м3-ка!!! И после ми блъска по тавана глупака! Ами той идиота въобще не върна волана!!! И тоя ми е тест пилот!!!
Не знам за вас но аз като карам кола със задно,най-вече бмв винаги очаквам от колата да занесе,даже когато не занесе а съм очаквал се учудвам!!!Аз съм с отворен диф,не знам как е със шперца ама си мисля че там колата занася повече и имаш повече контрол! Моя съвет е винаги да сте концентрирани като карате задно и сте в критични ситуации винаги да сте готови да върнете газта и да обърнете волана!!!
Аз лично имам една случка точно обратната на тая! на една детелина беше мокро и умишлено занесох,но понеже бях пък много предпазлив колата вместо да се завърти и да се обърне навътре ми избяга от пътя и на малко да се изджасам в манитнелата!
Всеки да си прави изводите,но мога да ви кажа ,че на сухо имате много по-голяма вероятност да направите камшик и да изгубите контрол отколкото на сняг или дъжд! Още едно нещо което доказва колко са тъпи и неуки тия хора дето викат ти зимата как караш с тва задно! Аз им отвръщам винаги: Аз не знам ти как караш с това предно зимата.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:http://www.youtube.com/watch?v=Vo26YrjtY3c&feature=related
това според вас , зареди окачването ли стана
Според мен нещо не му спряха равномерно 4-те колела като натисна спирачката и колата просто тръгна настрани.
Вижда се че пистата е мокра. Левите колела спираха на сухо а десните на мокрото изобщо не са хванали и колата се завъртя на ляво. Тоя racer 100% нама ABS.
Вижте от 4:00 минути нататък (тест на мокро): Freios ABS - teste Bosch
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
bmw325tds написа:r3s1s74nc3 написа:http://www.youtube.com/watch?v=Vo26YrjtY3c&feature=related
това според вас , зареди окачването ли стана
Според мен нещо не му спряха равномерно 4-те колела като натисна спирачката и колата просто тръгна настрани.
Вижда се че пистата е мокра. Левите колела спираха на сухо а десните на мокрото изобщо не са хванали и колата се завъртя на ляво. Тоя racer 100% нама ABS.
Вижте от 4:00 минути нататък (тест на мокро): Freios ABS - teste Bosch
ква спирачка бе,не виждаш ли че ръгва една нагоре и губите приплъзват.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
Никаква спирачка не виждам да е употребил . Мократа настилка ли мислите че е причината ?
Ако е така , как мислите че могат да се избегнат такива случай , при смяна на скорост ?
Ако е така , как мислите че могат да се избегнат такива случай , при смяна на скорост ?
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: обсьждане на неочаквани занасяния
r3s1s74nc3 написа:Никаква спирачка не виждам да е употребил . Мократа настилка ли мислите че е причината ?
Ако е така , как мислите че могат да се избегнат такива случай , при смяна на скорост ?
не беше равномерно мокро навсякаде,причината е рязкото вкарване на предавката и рязкото пускане на съединителя,заради ударното натоварване колата за момент загуби сцепление,късната реакция на шофьора и високата скорост са причината на занасянето на задницата и насочването на инерцията на автомобила в друга посока,и абс да имаш дори малкото място което ти остава за корекция на дали ще стигне да изправиш колата.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани