Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
то ако не мислиш, че е сигурен, значи няма нищо необикновенно в ситуацията.
аз избирам спирачката. първо, че колите винаги спират по-бързо от колкото ускоряват и второ, енергията при удара ще е много по-малка.
правилната реакция за мен е спираш до последния момент и като(ако?) се отвори пролука да завиеш някъде, завиваш. така и съм се измъквал веднъж... оставаха 1-2 метра до удара буквално. това е интересно дали наистина трябва да пуснеш спирачката в момента на удара... поне волана си мисля, че със сигурност трябва да го пуснеш и да си пазиш главата (като боксьор), защото като съм гледал разни предавания за каскадьори винаги така са правели.
ако твоята скорост е 150 и неговата 100... не е вярно, че е като и двамата да се ударите с 250 в стена.
доста по-сложно е. но ако приемем, че двете коли са с еднаква маса и опростим сериозно тогава ще се получи, че все едно, че една от двете се удря с 125 км/ч в стена.
ако се удря кола и камион тогава, вече тъй като камиона има много по-голяма маса и пак опростим страшно много, може да се приеме, че е същото като колата да се удари в стена със сбора от скоростите (но малко по-добре). уловката е, че ако говорим за стената, която се ползва за краш тестове... тя практически не поема никаква енергия от удара, защото е закачена за земята и може да се приеме, че има безкрайна маса (аз не съм виждал тези стени да мърдат на клипчетата)... и за това цялата енергия от удара се поема от колата.
т.е. удар в стена със някаква скорост е горе-долу същото като челен удар на 2 еднакви коли с тази скорост.
аз избирам спирачката. първо, че колите винаги спират по-бързо от колкото ускоряват и второ, енергията при удара ще е много по-малка.
правилната реакция за мен е спираш до последния момент и като(ако?) се отвори пролука да завиеш някъде, завиваш. така и съм се измъквал веднъж... оставаха 1-2 метра до удара буквално. това е интересно дали наистина трябва да пуснеш спирачката в момента на удара... поне волана си мисля, че със сигурност трябва да го пуснеш и да си пазиш главата (като боксьор), защото като съм гледал разни предавания за каскадьори винаги така са правели.
ако твоята скорост е 150 и неговата 100... не е вярно, че е като и двамата да се ударите с 250 в стена.
доста по-сложно е. но ако приемем, че двете коли са с еднаква маса и опростим сериозно тогава ще се получи, че все едно, че една от двете се удря с 125 км/ч в стена.
ако се удря кола и камион тогава, вече тъй като камиона има много по-голяма маса и пак опростим страшно много, може да се приеме, че е същото като колата да се удари в стена със сбора от скоростите (но малко по-добре). уловката е, че ако говорим за стената, която се ползва за краш тестове... тя практически не поема никаква енергия от удара, защото е закачена за земята и може да се приеме, че има безкрайна маса (аз не съм виждал тези стени да мърдат на клипчетата)... и за това цялата енергия от удара се поема от колата.
т.е. удар в стена със някаква скорост е горе-долу същото като челен удар на 2 еднакви коли с тази скорост.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. - Ronald Reagan
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
- We cannot negotiate with people who say what's mine is mine and what's yours is negotiable. - John F. Kennedy
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake/Gold is the new bitcoin
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
стийн, много добро мнение, браво
No bling at the Ring
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
също Разликата във височините на колите оказва голямо влияние.. който е по-ниско го лапва сух.
=) иначе не е гот да се удряш, в никъв случай.
=) иначе не е гот да се удряш, в никъв случай.
what a helluva ride
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
ТУРБО написа::mhihi: Да даваш газ преди удар ми звучи леко психопатско.
|
Хахах мен един път много ме налегна мерака да психопатсвам по тоя начин Бех с един пасат 2007 с 8 еърбега и прочие шукаритетни сейфти технологии, а пък и не беше мой най важното Та изпреварвам си на 3 лентов път (в мойта посока 2те ленти) някакъв тир и продължавам да си карам в лявата лента като пред мен на известно разстояние имаше завой и зорко го следях за появяващи се идиоти от там. Е появи се 2ма, един движещ се нормално и един идиот изпреварващ точно на завоя, в насрещната лента с некаква кошница Дълги, халогени и газ до ламарината да го видя какво ще прави, е честно не знам какво ми стана, ама изпитах адското желание да го дръвна челно, да го видим друг път дали ще изпревара на непрекъсната линия и то на завои. Единствено че в колата имаше и други хора ме спря да го направя
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
dimithur написа:ТУРБО написа::mhihi: Да даваш газ преди удар ми звучи леко психопатско.
|
Дълги, халогени и газ до ламарината да го видя какво ще прави
За мен лично това с дългите винаги много ме е дразнело и ми се струва адски тъпо.
Според мен освен да намалиш и човека да си изпревари друго разумно действие невиждам.
Имал съм ситуации в които са ми пускали дъли,а аз си се прибирам на разтояние 30-40м.преди да се цункаме с отсрещния и много се дразня!
Проста така само затрудняваш водача на отсрещния автомобил,защото го заслепяваш,с нищо не помагаш за избягване на удъра!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Точна много тъпа и малоумна постъпка е да го заслепиш, та да не успее те да се разминете по живо, по здраво.
dimithur екскюзми мистър офисър, искаш да кажеш че ти никога не си правил нарушение ли ?
Или като ти го правиш може, а като е некой друг не.
Неуверен не изпреварвай !!! може да си го чул.
Лоша преценка може да се случи на всеки, просто добрите шофьори правят по малко, но не са безгрешни, под лоша преценка нямам предвид катастрофите, а ми и всяка маневра изпреварване или каквото и да било в което може да се включи "ЗА МАЛКО". Всяко добре изпълнено, няма да кара останалите участници в движението да маневрират или да тепат спирачки.
dimithur екскюзми мистър офисър, искаш да кажеш че ти никога не си правил нарушение ли ?
Или като ти го правиш може, а като е некой друг не.
Неуверен не изпреварвай !!! може да си го чул.
Лоша преценка може да се случи на всеки, просто добрите шофьори правят по малко, но не са безгрешни, под лоша преценка нямам предвид катастрофите, а ми и всяка маневра изпреварване или каквото и да било в което може да се включи "ЗА МАЛКО". Всяко добре изпълнено, няма да кара останалите участници в движението да маневрират или да тепат спирачки.
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Ами може и да съм правил леки нарушения, ама никога не изпреварвам на непрекъсната линия, като нямам видимост, или каквито и да било маневри, с които умишлено да застрашавам нечии живот. Ами ако точно в тоя момент отдясно ми беше още камиона и тоя ми беше изкочил от завоя ? Е много мразя такива лайненца просто, така че предпочитам малко да оцапа гащите в кафяво, дано му дойде после акъла малко.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
dimithur написа:Ами може и да съм правил леки нарушения, ама никога не изпреварвам на непрекъсната линия, като нямам видимост, или каквито и да било маневри, с които умишлено да застрашавам нечии живот. Ами ако точно в тоя момент отдясно ми беше още камиона и тоя ми беше изкочил от завоя ? Е много мразя такива лайненца просто, така че предпочитам малко да оцапа гащите в кафяво, дано му дойде после акъла малко.
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
dimithur написа:Хахах мен един път много ме налегна мерака да психопатсвам по тоя начин...............
Дълги, халогени и газ до ламарината да го видя какво ще прави, е честно не знам какво ми стана, ама изпитах адското желание да го дръвна челно, да го видим друг път дали ще изпревара на непрекъсната линия и то на завои.
dimithur написа:Е много мразя такива лайненца просто, така че предпочитам малко да оцапа гащите в кафяво, дано му дойде после акъла малко.
А ти сещаш ли се,дали тоа не е по ненормален от тебе и не расъждава още по зле или пък е пиян.Ше се кюснете и после, нещо Беналгинче ше треа от аптеката.
Защо не се дрънна У него, та да покажеш че не цапаш гащите.Тука 30% от колегите верват в задгробния живот баси камикадзетата "Напред към нататък"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Зависи от ситуациата , ако тръгнеш да изпреварваш без видимост , и отсреща идва кола , а ти си кантар до колата която изпреварваш , има случай в който даваш всичката газ и връщаш по ниска предавка да изпревариш , понеже несе знае колата която изпреварваш как ще реагира , ако види че от среща идва друга и за да ти помогне набие спирачки , а ти всъщото време намалиш ще си седите горе доло на една линия както в началото на изпреварването. Всичко се свежда до ситуация , реакция и усет , вконкретния момент.
Но подобре е да несе случва на никого.
А правилния избор на педал при вероятност от удар е СЪЕДИНИТЕЛ
Но подобре е да несе случва на никого.
А правилния избор на педал при вероятност от удар е СЪЕДИНИТЕЛ
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
cargo22 написа:
А ти сещаш ли се,дали тоа не е по ненормален от тебе и не расъждава още по зле или пък е пиян.Ше се кюснете и после, нещо Беналгинче ше треа от аптеката.
Защо не се дрънна У него, та да покажеш че не цапаш гащите.Тука 30% от колегите верват в задгробния живот баси камикадзетата "Напред към нататък"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mи ако бех сам можеше и да се дръвна А тоя че беше по ненормален не го отричам, ма при челно дръвване, с кошницата която беше имаше по-малки шансове за оцеляване
- Fan BmW
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: --
- Мечтае да кара: BMW 750i , BMW X6
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Колеги поздравление за темата до ста интересна ми се видя
Аз съм пас , може би бих намерил друго решение, сигурно бих се опитал да избегна челният удар , може би и аз бих тръгнал към банкета да търся спасение , но в зависимост от ситуацията различно реагира човек !! Недайси боже да му се налага на някой да избира !
Аз съм пас , може би бих намерил друго решение, сигурно бих се опитал да избегна челният удар , може би и аз бих тръгнал към банкета да търся спасение , но в зависимост от ситуацията различно реагира човек !! Недайси боже да му се налага на някой да избира !
- arr0gance
- младши ентусиаст
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Интересна тема.....
1.Ако се движа бавно и не съм в нарушение бих го оставил да си бие главата в съда.
2.Ако изпреварвам и не съм преценил,че отсреща шофьора ще ме удари,или ще побутна леко този до мен,или ще излизам през мантинелата/ако скоростта е висока,че ще съм в грешка така е ,но всеки ден се изпреварва не си заслужава да опитвам челен удар/
3.Ако е дотолкова неизбежна ситуация търся ръчна или 2ра и се опитвам да извъртя колата по някакъв начин.
Според мен нaй-важното е човек да мисли трезво и да не се шашка,ако всичко е така или ще се измъкне или ситуацията наистина е била неизбежна.
1.Ако се движа бавно и не съм в нарушение бих го оставил да си бие главата в съда.
2.Ако изпреварвам и не съм преценил,че отсреща шофьора ще ме удари,или ще побутна леко този до мен,или ще излизам през мантинелата/ако скоростта е висока,че ще съм в грешка така е ,но всеки ден се изпреварва не си заслужава да опитвам челен удар/
3.Ако е дотолкова неизбежна ситуация търся ръчна или 2ра и се опитвам да извъртя колата по някакъв начин.
Според мен нaй-важното е човек да мисли трезво и да не се шашка,ако всичко е така или ще се измъкне или ситуацията наистина е била неизбежна.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
arr0gance написа:Интересна тема.....
3.Ако е дотолкова неизбежна ситуация търся ръчна или 2ра и се опитвам да извъртя колата по някакъв начин.
Това точно не е много идейно да го правиш По принцип колите са най-здрави именно отпред, при страничен удар вероятността да загинеш или пострадаш много сериозно, е доста по-голяма Точно затова е потънал и Титаник, щото са се опитали да го извъртат Ако са целнали айсберга с носа на кораба, всички са щели да се спасят
- arr0gance
- младши ентусиаст
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Правилен избор на педал при вероятност от челен удар...
Това точно не е много идейно да го правиш По принцип колите са най-здрави именно отпред, при страничен удар вероятността да загинеш или пострадаш много сериозно, е доста по-голяма Точно затова е потънал и Титаник, щото са се опитали да го извъртат Ако са целнали айсберга с носа на кораба, всички са щели да се спасят
Е да че е най-здрава отпред така е,но незнам защо ми е останала фикс идея,ако я удрям да е отстрани.
п.п1 преди няколко години приятел се развъртя няколко пъти през тавани, капаци и тем подобни железа,при 1вият тест на новият си присаден двигател.Колата беше хечбег скоростта към 160-70км/ч само с 2 спортни седалки, даже коланите не бяха сложени още.След злополуката имаше само нарязана лява ръка от счупеното шоф стъкло. Та идеята в тази история, е че ако е писано ще стане.
п.п2 Това за титаник не го знаех.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани