Как става тоя номер ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Как става тоя номер ?
fen_na_bmw написа:Е и със шпер,ако не стане нема такава диагноза.Другото което ми идва на ум,е че държиш много силно спирачката,съединитела е отделил ама от спирачката не можеш да тръгнеш и гасне.Пробвай да тръгнеш рязко се 1 за гонка и след 2,3 секунди натисни спирачката.
Ииии...главата в кормилото
Опитвай с много малко спирачка и повечко газ,ако не стане с малко повече спирачка и така докато не усетиш колата.В никъкъв случай не натискай спирачката много силно
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Как става тоя номер ?
vvaskoo написа:http://www.youtube.com/watch?v=ArcGZ9yYHTo&feature=player_profilepage#at=18
На видеото е 328Ci и аз имам едно такова и една малка 330i-ка и с двете съм пробвал и..... НЕ СТАВА!
Аз балансирам на съединител/спирачка и с другия крак на гаста , калата като дигне повече обороти тръгва леко напред и почва да претриса от спирачките , няма и следи от гуми ?
Къ тъй не стаа бре!??
С ис-а,който е без шпер,ако знайш ко стааа.....
Ти с тия два мотора ли немож я запали?
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
Re: Как става тоя номер ?
или е засили лекичко назад и след тва,парва с пове4ко газ ,като трагне да варти натисни леко спирачката , така е по лесно
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Как става тоя номер ?
BT9028BA написа:Държиш съдединителя натиснат с левия крак а с десния натискаш едновременно спирачката и газта - като стигнеш 4500 5000 5500 оборота пускаш съединителя и .......... ти ще кажеш кво става
Само като натискаш едновременно спирачка и газ гледай да не натиснеш прекалено много спирачката - едвам се натиска колкото да хванат само предните спирачки
И като пускаш съединителя колкото се може по бързо щото може да не ти замирише на гуми а на нещо друго
Ако така не стане значи ти трябват повече тренировки но пак повтарям колегата,по-полека с педала на спирачката,прехвърли усилието на газта!!!А след това се получава това- http://vbox7.com/play:2862829b .Успех!!!!!!!
Re: Как става тоя номер ?
Кракта на газта+ спирачката и сединителя. Стигнеш ли на 5к. оборота пускаш съдинителя, но трябва да си на скорос.
- vvaskoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Как става тоя номер ?
rottweiler написа:Успя ли да ги счупиш?
Aбе уж успях , ама и задният мост на 328-цата се счупи нещо
- VT5602AK
- старши ентусиаст
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Re: Как става тоя номер ?
тренирай до последно нали и без това ще го сменяш,за да ти е по лесно намери си място с по изтъркан асфалт или някоя маркировка на пътя върху нея,на знак стоп се получава мн. добре,техниката я знаеш успехvvaskoo написа:rottweiler написа:Успя ли да ги счупиш?
Aбе уж успях , ама и задният мост на 328-цата се счупи нещо
Re: Как става тоя номер ?
Не че нещо, ама защо никой нищо не каза за бърнаут по наклон? Малко е по-лесно да се научиш...
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Как става тоя номер ?
Незнам,ама и аз нещо не мога да ги запаля тея гуми както трябва,дали от притеснение да не се ебе нещо съединителя,2-3 пъти съм пробвал и ставаше но колата след 15-20 секунди колата започна да тръгва ,а последния път изспуши ама съединителя
Незнам,обаче един приятел ми каза че били изолирали спирачките отзад и без притеснение я забивали до дупка и така ставало,ама аз толко съм слушал за лекото натискане на спирачката че не ми се вярва да се изолират задните
А и друго задължително ли е да има шпер та да се палят толкоз тея гуми,защото аз съм виждал здраво палене от 320,пък да не говоря за Жигули с стоков мотор 1.3 шейсетина конски сили.
Незнам,обаче един приятел ми каза че били изолирали спирачките отзад и без притеснение я забивали до дупка и така ставало,ама аз толко съм слушал за лекото натискане на спирачката че не ми се вярва да се изолират задните
А и друго задължително ли е да има шпер та да се палят толкоз тея гуми,защото аз съм виждал здраво палене от 320,пък да не говоря за Жигули с стоков мотор 1.3 шейсетина конски сили.
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Как става тоя номер ?
Е толкова ли имате зор буквално да си трошите колите. Като толкова не ви слушат главите ходете дрифтвайте, намерете си някое планинско пътче с хубави завои и вдигнете адреналина. Бърнаута, както и друг ви написа, освен трошене на кола нищо друго не прави и с нищо не подобрява караческите ти възможности и мераци. А дори и да не изпуши съединителя, най-много да се появиш с тема за странни звуци откъм кутията/маховика и тогава ще спреш и да питаш за бърнаут. Успех в начинанието все пак.
only rear wheel drive
Re: Как става тоя номер ?
delas_328 написа::dummy: Незнам,ама и аз нещо не мога да ги запаля тея гуми както трябва,дали от притеснение да не се ебе нещо съединителя,2-3 пъти съм пробвал и ставаше но колата след 15-20 секунди колата започна да тръгва ,а последния път изспуши ама съединителя
Незнам,обаче един приятел ми каза че били изолирали спирачките отзад и без притеснение я забивали до дупка и така ставало,ама аз толко съм слушал за лекото натискане на спирачката че не ми се вярва да се изолират задните
А и друго задължително ли е да има шпер та да се палят толкоз тея гуми,защото аз съм виждал здраво палене от 320,пък да не говоря за Жигули с стоков мотор 1.3 шейсетина конски сили.
И аз съм го правил тоя номер с Лада. Има нещо друго, което също е важно. Гумите - трябва да са стари като година и малко грайфер да имат. Другото е лесно. Бърнаута го правя без да гледам оборотомера(не работи). Натискам газта почти до доло(предполагам някъде 6 000 оборота са това), премествам петата на десния крак така, че натисна спирачката някъде 20% от хода й, след това много бързо съединител, първа и пускам. Е те това е, но по-добре не го практикувайте - няма толкова кеф, колкото контролираното пързаляне, а щетите могат и по-големи да бъдат.
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Как става тоя номер ?
Ако отпуснеш задните спирачки няма как да не стане Но този бърнаут непраща ли задните спирачки на кино
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как става тоя номер ?
не. на иската ги палих 1 път ма си трябва шпер да е ефектно.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани