Дрифт без шпер
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Аз моята я въртя с по-ниска предавка, съвсем лекичко с пръстите на спирачката и газ . Само че умерено газ, щото малко повече и автоматично вече караш в обратното 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Първо един съвет от мен: недейте да правите глупости на улицата ако не сте сигурни в това, което правите и все още не ви се получава... Нежелана среща с твърди предмети в повечето случаи е гарантирана, а последствията, дори и минимални няма да са приятни... Особено когато не всичко зависи от вас (гадна настилка с променливо сцепление, други коли по улиците и т.н.) е доста рисковано особено когато "Карам е36 20-ска от 2 седмици (1ва кола ми е)" и "За мен задното предаване е нещо супер ново и забавно, обаче просто ми изправя косата на моменти яко...". Има достатъчно места за да научите колата си както написах по-горе в "стерилни" условия, да свикнете кога и какво прави и как да реагирате...
Независимо дали говорим за кола със задвижване на предните или задните колела, всеки автомобил недозавива, презавива и има лимит на възможностите си... Научете къде е този лимит и какво се случва при достигането му и тогава чак си позволявайте да правите глупости по улиците... Не казвам не го правете, защото всички са го правили, правят го и ще го правят... Но ако всички имат поне малко умения да го правят, пътищата ще са една идея по-безопасни...
Зимата в планината, през нощта по улиците или някой хубав ден на полигон са много добра възможност да се научите да познавате автомобила и себе си в ситуации на лимита... Определено за никой на улицата не е приятно да види кола летяща напълно неуправляема... Независимо дали вие се опитвате да я карате или карате с вашата покрай нея...
BMWтата могат да ви позволят да правите много неща, които никоя друга кола не може, но ако се научите как да боравите с тях, как да използвате перфектния тегловен баланс, как да си играете с плавното разгръщане на мощността и как да разчитате ясните сигнали от прецизното управление...
Независимо дали говорим за кола със задвижване на предните или задните колела, всеки автомобил недозавива, презавива и има лимит на възможностите си... Научете къде е този лимит и какво се случва при достигането му и тогава чак си позволявайте да правите глупости по улиците... Не казвам не го правете, защото всички са го правили, правят го и ще го правят... Но ако всички имат поне малко умения да го правят, пътищата ще са една идея по-безопасни...
Зимата в планината, през нощта по улиците или някой хубав ден на полигон са много добра възможност да се научите да познавате автомобила и себе си в ситуации на лимита... Определено за никой на улицата не е приятно да види кола летяща напълно неуправляема... Независимо дали вие се опитвате да я карате или карате с вашата покрай нея...
BMWтата могат да ви позволят да правите много неща, които никоя друга кола не може, но ако се научите как да боравите с тях, как да използвате перфектния тегловен баланс, как да си играете с плавното разгръщане на мощността и как да разчитате ясните сигнали от прецизното управление...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
DrivinGGoD
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели
Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за това
В момента още нямам 15ки джанти или гуми, така че ще мине време до тогава...
Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели

Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за това

Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш

А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"

Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:DrivinGGoD
Съгласен съм с теб! Снощи и аз до този извод стигнах. Не става да съм супер нов в задното и да се уча на пътя в движението...
... дори когато се учих с предно да занасям съм го правил на полигон (ама не в София)
И в този ред на мисли, аз в София изобщо си нямам на идея къде са местата, които стават за такива цели![]()
Аз съм от Слатина и честно казано, едва ли бих отишъл до другата страна на София, за да се уча да го поднасям контролируемо. Освен в случай в който съм станал в 10:00ч сутринта с идеята да ида точно там, да натряскам половин резервоар бензин, да съм сложил 15ки гуми и джанти за мъгла и да си отделя деня само за товаВ момента още нямам 15ки джанти или гуми, така че ще мине време до тогава...
Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Чел съм, че рейката се прецаква, ако се върти колата с напълно навит волан
Колега, с 15-ки е малко шитня да се дрифти

А и тия зимните гуми, много държат на асфалта, бе



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Дрифт без шпер
u`F`o написа:ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
![]()
А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"![]()
Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
Аз сменях скорости диференцял и съединител в неделя понеже съм гоУем

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
Nickelback написа:Колега, с 15-ки е малко шитня да се дрифтиМного се накланя колата, въпреки че съм с M Technik окачване...
А и тия зимните гуми, много държат на асфалта, бе![]()
Виж като е мокро, е по-добре (за дрифт)
Значи ли това, че трябва да се подготвя със 16ки някакви джанти с някакви гуми, за да е по-добре?
Някакви 15ки с нископрофилни гуми дали ще свършат работа?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Бе и аз забелязах че зимните 15ки много държат колата стабилна
... аз викам за дрифт, едни хубави, лятни, 16 цола "слика", дето са седяли 1-2 месеца на слънце ... няма да има грешка 




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
За обучение -> лятна гума с много, МНОООООООГо стар ДОТ + 2.6 атмосфери и 318 = 325
Зимната като вдигне температура (след точно 2 завоя) трябва по-здрава моторетка. Иначе с 15"ските отзад си е перфе. Отпред с големите джанти + широки нископрофилни гуми е бетон контрола.
П.С. Колко ми беше тъжно 1 път като бях с някви зимни загрели гуми и Ерора пред мене търкаше некви скапани 15-ски... накара ме да отбия да мине натам, да не го гледам

Зимната като вдигне температура (след точно 2 завоя) трябва по-здрава моторетка. Иначе с 15"ските отзад си е перфе. Отпред с големите джанти + широки нископрофилни гуми е бетон контрола.
П.С. Колко ми беше тъжно 1 път като бях с някви зимни загрели гуми и Ерора пред мене търкаше некви скапани 15-ски... накара ме да отбия да мине натам, да не го гледам




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дрифт без шпер
за гумите --> 195/50/15 е гумата, ама трудно се намира 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
vicho написа:за гумите --> 195/50/15 е гумата, ама трудно се намира
Ко каза? таквиз гуми под път и над път,имам 4 останали от фокуса и се чуда на кой да ги пробутам...
u`F`o написа:ogata написа:u`F`o написа:Това ме подсеща да попитам, какво се износва повече при подобен тип шофиране (освен гумите очевидно) ? Ч
Броните, вратите, калниците и боята ако не внимаваш
![]()
А, ако внимавам ? С други думи казано, както казват на парашутистите: "Ето ви две торби, едната е пълна с късмет, другата е празна с опит, гледайте да напълните тази с опита преди да ви свърши тази с късмета!"![]()
Та и аз така, ако успея да напълня торбата с опита преди да свърши тази с късмета - какво да очаквам? Диференциал, съединител - ясно, нещо друго?
Колега отворения диф,мекото окачване и високите гуми са приятели на бордюрите,ударите и неуспешните дрифтове!



"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дрифт без шпер
След като сложих шпера, поднасянето коренно се промени, сега колата тръгва много по-рязко, осбенно като ритна съединителя на 2-ра/ колата е слаба и трудно тръгва по друг начин ИС-е/ и това често ме изненадва и неуспявам да я контрирам, иначе когато не използвам съединител особенно на мокро се пързаля по добре и изкаравам целия завой, а преди с отворения диф тръгне добре и насредата на завоя отключва и колата се изправя
. За късите завой шпера също е незаменим, или е заменим само с заварката
.
Дрифт става и без шпер, но си трябва сила, пък и си е теория на вероятностите дали ще стане или не


Дрифт става и без шпер, но си трябва сила, пък и си е теория на вероятностите дали ще стане или не
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Дрифт без шпер
старай се да не риташ съединителя, поразучи техните за дрифтене и ще видиш колко е хубаво без да го риташ 

Tux0 Ca !


- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дрифт без шпер
SpUd3r написа:старай се да не риташ съединителя, поразучи техните за дрифтене и ще видиш колко е хубаво без да го риташ
Съгласен съм че е по-добре ,но със стария ИС на купе близо 1300кг със всички боклуци в багажника си е трудно без съединител, може би трябва да се прави с по-голяма скорост и да се използва центрубежната сила, да се заклати колата, но си признавам че ме е страх да не я изтрърва особенно по улиците сред народа и колите. С 25-ца, 28-ца и нагоре си е по-друго.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани