автоматик, тайни, трикове и прочие

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 23 Май 2018, 20:53

ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от (bubsa) » 23 Май 2018, 21:26

BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.

Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от ozBMW » 27 Май 2018, 22:18

vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 27 Май 2018, 23:09

ozBMW написа:
vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:

Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1744
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от BMW_POWER » 03 Юни 2018, 17:34

(bubsa) написа:
BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.

Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...


Пропускам забележката за "служебната" и ще питам пак. Производителят е дал опция колата да се кара на пълен автомат или да се избират ръчно с + и -. Аз не ръчкам до откат на оборотите, просто използвам двигателя като спирачка. Свалям на по-ниска предавка, когато виждам светофара червен, за да не трябва да се набирам на спирачките после. Или при някое по-дълго спускаме я пускам на N и после пак на D. Проблемно ли е това за кутията и защо? Колата е 2014г и не е нящо допотопно.

Парите за тази кола ги изкарвам на фирмата за 10 (десет) работни дни. След данъци, такси и изваждайки моето заплащане. Шефът ми ми благодари всеки път, когато ме види. Моята работа я вършим пет човека. Преди месец имахме събрание и изкараха резултатите за миналата година. Аз имам най-висок показател. Вторият и третият взети заедно имат по-ниски цифри от моите. Ще ти напиша нещо, което ще втрещи доста хора. Аз нямам лимит на километри, нямам лимит на гориво, нямам разходна норма или каквото и да е ограничение. Колегата ми (бачка втора смяна) я пали в 16:00 и я гаси в 22:30. За това време изминава между 18 и 30 километра. Аз почти нямам ден под 120км градско. Взимал съм я сутринта с разход по компютър над 24/100км. Това е 1.6л двигател.

Иначе казано, ако ми дадеш да работя с твоя кола (чисто нова) и аз ти я изплатя два пъти за един месец, ще ми държиш ли сметка, какво правя с нея?

Въпросът ми е по-скоро технически. Какви проблеми мога да имам със скоростната кутия, ако я изключвам на неутрал по време на движение и после пак я включвам на Д

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 04 Юни 2018, 9:01

На N няма налягане в кутията достатъчно , а разните му там колелета се въртят и това е проблем според производителя. Най-най-елементарно обяснено макар и не съвсем грамотно технически , но факт който се знае отдавна. Успех BMW_POWER :yes: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от ozBMW » 14 Юни 2018, 17:39

vladobate написа:
ozBMW написа:
vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:

Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.
При мен на спорт до сега не е тръгвала от 1-ва :dunno: Може би защото бутам лоста и веднага давам газ,сигурно трябва някво време да се усети кутията какво става :lol: :dunno: Става въпрос за е39-ка

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2019
Пол: Мъж
Кара: E39 540i

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от oGi_84 » 07 Май 2019, 19:26

Съжалявам, но да питам.. моята "Нова" :) е39 автоматик защо АТ ми позволява от спряло положение да тръгна на трета? То така в града няма нужда почти от сменяне на скорости.. щом позволява би трябвало да не вреди, моля за мнение. Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от ozBMW » 28 Авг 2021, 14:11

Я един малко тъп въпрос :lol: Кик дауна как е правилно да се ползва,натискаш го и държиш или само го натискаш да щракне и го пускаш леко :?: :oops:

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook