Дайте колеги да обсъдим...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Дайте колеги да обсъдим...
Няколко пъти съм опускал завой с over steer и контрирам с волана, съединител и леко спирачка и всичко свършва много бързо. Значи помага.
Re: Дайте колеги да обсъдим...
Мноо просто...с предното просто сфаляш по ниска скорост и газ, а с задно връшташ газта и най вече зависи на коя скорост си в тоя завои.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re:
NoA написа:При кола със задно,натискането на съед. помага:
При натиснат съединител се прекъсва въртящият момент,като се отделя коляновия вал от трансмисията...т.е. няма я силата на триене приложена посредсвом маховик-съединител (триене), скоросна кутия кардан, диференциал, колела.. Т.е всичко след маховика се движи инереционно
Натискането на съединител по време на зовой е пълна глупост,подаването и отнемането на газта е едно от двете правилни , но на правилната скорост.В кола по инерция ти си просто един куфар който се вози.Онзи ден имах път към Ракитово и минах през дефилето бяхме 5 човека , колата е с предно и комби и ми даваха зор да се ръчкам по завоите, нещото което после се замислих е, че при 2-3 завоя в който влезнах без да съм подготвен в смисъл с повече скорост и то не толко скороста ,а че непознавам пътя е инстинктивното чукане по спирачката последвано с газ ,смисъл че ми трябва време за да опозная завоя щото беше през нощта и с тази спирачка си го осигурявям.Реално няма друго нещо като спирачката което да ти забави колата толкова бързо че да си вземеш завоя УЖ изпуснатия завой.Нема такова животно да влезнеш прекалено бързо в завой и да продължаваш да натискаш газта уж да те извади или да те засили по добре .
Това последното не важи ако си излезнал на писта или некаде другаде с цел да дрифтиш.
Когато е контролирано хлъзгането е едно нещо не толкова страшно,а непринуденото съвсем друго.Дори и на най големите от WRC като се случи просто си е чист късмет реакцията на човек, която някой път е недостатъчна.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Дайте колеги да обсъдим...
миналата зима се завартях с чисто ново 6евролет авео (с предно)<тотална ко4ина и абсолутен боклук> колата бе6е с чисто нови зимни гуми 14", карах с 40-45 км/час в дълбока ки6а .не се имам за голям 6офиор, ама не сам и 4ак без грам опит.
ПС. Е23ката зимата ходи каде си иска, направо сам се отказал да я карам на сняг
ПС. Е23ката зимата ходи каде си иска, направо сам се отказал да я карам на сняг
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- pgv64
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Дайте колеги да обсъдим...
За 28 години съм карал и с предно и със задно.Въпроса е до колко е хлъзгаво? Ако е чиста пързалка - лед държиш здраво волана и се кръстиш на ум щото нищо не помага! Ако е хлъгаво но без лед за предното обратен волан и мако газ за да те изтегли , а със задно -обратен волан и освободи от предавка (може и като натиснеш съединител) ,до като изправи и после внимателно подаваш газта да не я усучеш пак.
Това е на равно , а ако спускаш с предно и ти поднесе надясно например към банкета ватиш леко в ляво и с малка усилваща се газ ще изтеглиш и никаква спирачка. Ако си със задно натисни съединитела докато се изправи и после плавно го отпусни за да не занесе отново.
Това е на равно , а ако спускаш с предно и ти поднесе надясно например към банкета ватиш леко в ляво и с малка усилваща се газ ще изтеглиш и никаква спирачка. Ако си със задно натисни съединитела докато се изправи и после плавно го отпусни за да не занесе отново.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Дайте колеги да обсъдим...
Според мен, винаги трябва да се използва тягата на двигателя, с газ или не в зависимост от предаването, натискането на съединитела не е правилен ход, или стават камшици с ненавременни контри, или оставаш без един метод за контрол над автомобила.
The power is nothing without control!
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани