Е53 Х5 vs снежен планински път :)
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
8 мнения
• Страница 1 от 1
Е53 Х5 vs снежен планински път :)
Здравейте, за първа зима карам 4х4 и реших да споделя впечателнията си при сняг.
Винаги когато завали сняг - кой къде аз съм в планината и с вратите напред по завоите. Тази година не е по различно, току що се връщам от планинско шофиране по неизчистен път.
Обул съм Х5цата с чисто нови гуми Дънлоп и с пълна газ в планината.
Впечатленията:
ПРИ ИЗКАЧВАНЕ:
1. Пробвах и с DSC и без, без него удоволствието е по голямо, разликата в сигурноста минимална.
2. Много трудно поднася по завоите дори с ръчна, но поднесе ли е трудна за управление.
3. Разликата при директ,спорт и типтроник не е особено голяма.
4. Поведението е страхотно, по бърз съм от всички останали изпреварвам ги дори в завой (много остри но с видимост) Дори когато се налага да ги изпреваря в завоя и се налага да го коригирам допълнително автомобила върви в посоката в която го насоча.
ПРИ СПУСКАНЕ:
1.DSC определено помага.
2.Опитва се да изправи завоя, особено при резки движения и несъобразена скорост, коригирането е трудно.
3.Типтроника е задължителен и голямо предимство, почти напълно замества спирачката.
4. Поведението е задоволително, отново съм по бърз от всички. Успях да ядосам една витара и ланд крюзер на някаква ловна дружинка и ги накарах да се напънат. Но нямаха шанс
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Снежния планински път, е победен. Опитах дори и извън пътя в 2 педи сняг, закъсването невъзможно.
Определено е много сигурнен и трудно подвежда. Създава усещане за превъзходство над останалите и е заслужено
Удоволствието от шофирането по завои е по малко от колкото при коли с 2 задвижващи колела, възможно е вината да е в мен но когато поднеса нарочно или не кола с 2 задвижващи и ръчни скорости винаги успявам да я насоча в желаната от мен посока.
В крайна сметка ако отивам на хижа, ски, по работа, с мацка ще отида с джипа, но ако вадя колата за да правя дивотии по завоитре в снега ще предпочета лека кола с ръчни скорости и 2 задвижващи колела.
Успехи колеги и умната в снега!
http://www.vbox7.com/play:a44cead7
http://www.vbox7.com/play:d9eb4bc1
Винаги когато завали сняг - кой къде аз съм в планината и с вратите напред по завоите. Тази година не е по различно, току що се връщам от планинско шофиране по неизчистен път.
Обул съм Х5цата с чисто нови гуми Дънлоп и с пълна газ в планината.
Впечатленията:
ПРИ ИЗКАЧВАНЕ:
1. Пробвах и с DSC и без, без него удоволствието е по голямо, разликата в сигурноста минимална.
2. Много трудно поднася по завоите дори с ръчна, но поднесе ли е трудна за управление.
3. Разликата при директ,спорт и типтроник не е особено голяма.
4. Поведението е страхотно, по бърз съм от всички останали изпреварвам ги дори в завой (много остри но с видимост) Дори когато се налага да ги изпреваря в завоя и се налага да го коригирам допълнително автомобила върви в посоката в която го насоча.
ПРИ СПУСКАНЕ:
1.DSC определено помага.
2.Опитва се да изправи завоя, особено при резки движения и несъобразена скорост, коригирането е трудно.
3.Типтроника е задължителен и голямо предимство, почти напълно замества спирачката.
4. Поведението е задоволително, отново съм по бърз от всички. Успях да ядосам една витара и ланд крюзер на някаква ловна дружинка и ги накарах да се напънат. Но нямаха шанс
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Снежния планински път, е победен. Опитах дори и извън пътя в 2 педи сняг, закъсването невъзможно.
Определено е много сигурнен и трудно подвежда. Създава усещане за превъзходство над останалите и е заслужено
Удоволствието от шофирането по завои е по малко от колкото при коли с 2 задвижващи колела, възможно е вината да е в мен но когато поднеса нарочно или не кола с 2 задвижващи и ръчни скорости винаги успявам да я насоча в желаната от мен посока.
В крайна сметка ако отивам на хижа, ски, по работа, с мацка ще отида с джипа, но ако вадя колата за да правя дивотии по завоитре в снега ще предпочета лека кола с ръчни скорости и 2 задвижващи колела.
Успехи колеги и умната в снега!
http://www.vbox7.com/play:a44cead7
http://www.vbox7.com/play:d9eb4bc1
Последна промяна lukabrazy на 04 Яну 2009, 0:25, променена общо 6 пъти
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
сега ако знаеш колко хора ще ти завиждат благородно...
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
rulemaker написа:заради такива като теб дето си пробват 4х4-то и настъпват в завойте, за да са най-бързите в снега войната по пътищата винаги печели. миналата година жертвите са 1060, замислете се
Колега не са опасни тези като мен които се стремят да опознаят колата си и да са подготвени в ситуация. Ценя достатъчно живота си и този на хората около мен и всичко което правя е преценено.
Опасни са тийнейджърите и са опасни като този който караше една Шкода Фелиция в колата деца и жена му и нашия така се насрал от снега и стиснал геврека че на първия остър завой нацепи спирачките и зави волана рязко но вместо да дозавие тръгна право към мен, хубаво че си владея колата та някак си го избегнах
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аве аз с е70 ама тия хиляди килограми като тръгнат настрани си е филм голям ,... друго си е с е30ката хехе .. ама па успешно вадя другите не успели по завойте
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани